Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

Magicas nasjonalitet

Andeby Online > Diskusjonsforum > Magicas nasjonalitet

Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2

Er det nokon som veit kva nasjonalitet Magica eigentleg har?

Ho bur jo i Italia, men gjer ho det fordi ho er født og oppvokst der, eller kjem ho frå ein annan stad og har flytta til Italia rett og slett fordi den eine formelen ho baserer heile livet sitt på krever at ho har tilgong til ein aktiv vulkan?

Kjem vel på ei pocketbokhistorie der Magica forteljar Skrue historia om korleis hennes formoder flytta til Italia frå hekselandet i nord og busette seg på Vesuv, men nøkkelen til å lese Donald er jo å alltid ha i bakhovudet at alle «fakta» som har kome fram i ei donaldhistorie sannsynlegvis er motbevist i ei anna historie ... så, er det nokon som har tankar om korvidt Magica er innfødt italiener eller ikkje?

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)

Innlegget blei sist redigert 25.11.2005, 06:19 av Olaf Moriarty Solstrand

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

15.11.2005, 12:30

Navnet "Magica" lyder jo ganske latinsk, da. Og det samme gjør vel med litt velvilje også originalspråkets etternavn: "de Spell". Dessuten er hun jo ganske mørk og eksotisk, akkurat som en typisk italiensk donna. Men det kunne jo også være interessant å høre om det fins historier som **svekker** denne teorien.

Barks | Scarpa | Gottfredson | Murry | Cavazzano
tkoren.webs.com

Karamell
40 år, Oslo

15.11.2005, 12:35

Jeg har alltid tenkt på Magica som italiensk når jeg tenker nasjonalitet. Oftest tenker jeg ikke nasjonalitet, men når jeg gjør det, så er det italiener som er det eneste riktige;-)

Det er forferdende å reflektere over hvordan et enkelt, ubetenksomt ord kan føre til katastrofe somme tider.

~P.G.W~

Lillegull
28 år, Grimstad

15.11.2005, 13:41

"Wikipedia" har en artikkel om Magica de Spell, hvor det bl.a. står følgende:

"According to Barks and his successors, Magica lives on the slopes of the Vesuvius, next to Naples, Italy, where she was born in 1908."

Dette må vel sies å være en ganske troverdig kilde ?

Gunnar And
56 år, Larvik

15.11.2005, 15:54

Gunnar And skreiv:

Dette må vel sies å være en ganske troverdig kilde ?

Wikipedia er ikke alltid en troverdig kilde da privatpersoner kan legge til info. Senest i forrige uke var det en sak om at det frem til da hvis du søkte på Jens Stoltenberg så ville du blandt annet få vite at han ble statsminister ved valgfusk og at han tidligere var straffedømt for misbruk av barn.

Det betyr selvfølelig ikke at det kan være sant at Magica er født i Napoli fordet.

ばか! (Baka!)

Chrisron
31 år, Tønsberg

15.11.2005, 16:41

Akkurat på slike Donald-detaljar er Wikipedia ikkje ei særleg god kjelde. I desember i fjor stod det på denne sida at Magica ifølgje Barks og hans etterfølgjarar var Magica fødd i 1908, saman med avsnittet «According to unofficial and unpublished statements of Don Rosa, Magica De Spell died in 2004 in Duckburg, Calisota, a few months short of her 96th birthday». Eg spurte Don om dette, og han kunne avkrefte at han nokon gong hadde sagt noko sånt.

Den gongen gjekk eg inn og fjerna den informasjonen. No er tydelegvis deler av den tilbake igjen. Utan kjeldehenvisning, diverre, så kva det siktast til her får vi ikkje vite. Barks pleide iallfall ikkje å kome med slike detaljar, så at han skal ha meint dette tviler eg sterkt på.

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

15.11.2005, 17:15

Jeg tenkte nok tanken at det her hadde vært en spøkefugl ute og tastet litt.

Det er jo det som er fint med Wikipedia at "tull og tøys" blir fjernet relativt fort.
Jeg har "testet" den på en del emner som jeg har god kunnskap om, og opplysningene synes korrekte.

Gunnar And
56 år, Larvik

15.11.2005, 18:38

Jeg kunne tenke meg at Magica er delvis amerikansk. Hva om hennes mor dro fra Andeby på ferie til Italia, traff en italiener, bosatte seg der og fikk en datter.
Magica kan da ha både italiensk og amerikansk pass, derfor er det så lett for henne å stadig kunne besøke USA.
(Bare litt tankespinn fra min side).

Vokste opp med Donald i femtiårene !

Helen
Oslo

15.11.2005, 18:48

Helen skreiv:

Magica kan da ha både italiensk og amerikansk pass, derfor er det så lett for henne å stadig kunne besøke USA.
(Bare litt tankespinn fra min side).

Tror du Magica bryr seg om passkontroll? :-)

Bernie
36 år, Bergen

15.11.2005, 18:52

Bernie skreiv:

Hmmm, godt svar !! :-)

Men selv om hun ikke har bruk for det kan det jo allikevel være slik !!

Innlegget blei sist redigert 15.11.2005, 18:57 av Helen

Helen
Oslo

15.11.2005, 18:55

Helen skreiv:

Bernie skreiv:

Hmmm, godt svar !! :-)

Men selv om hun ikke har bruk for det kan det jo allikevel være slik !!

Selvfølgelig kan det være slik. :-)

Men i kjempepocketen Donamor Duck er det er historien "Magica fra Tryll Gammel kjærlighet", som underbygger tanken på at Magica er fra Italia.

Der treffer hun en gammel klassekamerat, Peppino, som var og fremdeles er forelsket i henne.
De har gått på skole og kokkeskole sammen.
Dessuten er det med et par ruter der hun tenker tilbake når hun var med bestefaren og setter garn og fisker. Og de bildene gir ihvertfall meg intrykk av Italia.
Og når han fremdeles ikke får Magica flytter han tilbake til hjemtraktene, som er i nærheten av Vesuvio.
Så min konklusjon er at hun er italiensk. :-)

Innlegget blei sist redigert 15.11.2005, 19:13 av Bernie

Bernie
36 år, Bergen

15.11.2005, 19:09

Hennar hypnoseevner varierer frå historie til historie, men regelen ser ut til å vere at ho ikkje kan hypnotisere folk utan ein spesiell stav eller formel, og dersom det er tilfellet skulle ein tru ho hadde - i alle fall magisk forfalskede - pass, ettersom ho jo til stadigheit brukar fly ut og inn av USA og alt anna ville vore veldig risikabelt og tungvint.

"To never die and conquer all, that is winning."
- Illyria

Loke Aesir
23 år, Vik

15.11.2005, 19:11

Olaf Solstrand skreiv:

Er det nokon som veit kva nasjonalitet Magica eigentleg har?

Ho bur jo i Italia, men gjer ho det fordi ho er født og oppvokst der, eller kjem ho frå ein annan stad og har flytta til Italia rett og slett fordi den eine formelen ho baserer heile livet sitt på krever at ho har tilgong til ein aktiv vulkan?

Kjem vel på ei pocketbokhistorie der Magica forteljar Skrue historia om korleis hennes formoder flytta til Italia frå hekselandet i nord og busette seg på Vesuv

I mange italienske historier heier hun på Italias landslag i fotball og elsker pizza. Man må derfor ta for gitt at i hvert fall italienerne annerkjenner Magica som italiener.

Amerikansk Don Rosa Index (1987-2007) til salgs:
http://duckman.pettho.com/usindex.html

Gode råd om norsk rettskriving:
LES HER

Sigvald Grøsfjeld jr.
http://duckman.pettho.com/

Sigvald
41 år, Stavanger

15.11.2005, 20:21

Tipper at minst 70 % av brukarane her inne elskar pizza. Eg gjer iallfall det. :-)

Og dersom eg skulle heie på eit fotballag (noko eg ikkje gjer då eg gir fullstendig blaffen i alt som har med fotball å gjera), hadde det sannsynlegvis blitt Tromsø. Det betyr ikkje at eg er født her.

Ja, det er mykje i italienske historier som tyder på at Magica er innfødt italiener, ser det ut som. Kva med andre tradisjonar, kjem det same fram der -- bortsett frå dei tinga Karamell peiker til?

Innlegget blei sist redigert 15.11.2005, 20:28 av Olaf Moriarty Solstrand

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

15.11.2005, 20:28

Olaf Solstrand skreiv:

Tipper at minst 70 % av brukarane her inne elskar pizza. Eg gjer iallfall det. :-)

Og dersom eg skulle heie på eit fotballag (noko eg ikkje gjer då eg gir fullstendig blaffen i alt som har med fotball å gjera), hadde det sannsynlegvis blitt Tromsø.

Tvilsomt, du er trønder og holder nok med RBK slik jeg alltid har holdt med Viking (også da jeg bodde i Trondheim i 8 år).

LES HER

Sigvald Grøsfjeld jr.

Sigvald
41 år, Stavanger

15.11.2005, 21:03

Man holder ikke automatisk med det laget som kommer fra sitt hjemsted.
Jeg holder ikke med noen norske lag, og jeg er ikke født hverken i Manchester eller Milano!

Det er forferdende å reflektere over hvordan et enkelt, ubetenksomt ord kan føre til katastrofe somme tider.

~P.G.W~

Innlegget blei sist redigert 16.11.2005, 13:03 av Lillegull

Lillegull
28 år, Grimstad

15.11.2005, 21:14

Lillegull skreiv:

Man holder ikke automatisk med det laget som kommer fra sitt hjemsted.
Jeg holder ikke med noen norske lag, og jeg er ikke født hverken i Manchester eller Milan!

Jeg trodde at du og "Fergus" holdt med Start :-)

LES HER

Sigvald Grøsfjeld jr.

Sigvald
41 år, Stavanger

15.11.2005, 21:17

Sigvald skreiv:

Tvilsomt, du er trønder og holder nok med RBK slik jeg alltid har holdt med Viking (også da jeg bodde i Trondheim i 8 år).

Det er jo ikkje noko gøy i å halde med eit lag som vinner alt heile tida. :-) Og sjølv om Rosenborg ikkje har gjort det i år, har dei gjort det så lenge eg kan hugse, og sannsynlegvis gjer dei det same til neste år. Utan at eg skal prøve å byrja å starte ein diskusjon om kva som er landets beste fotballag her.

Poenget mitt var berre at sjølv om ein **ofte** kan trekkja likdomstrekk mellom kva nasjonalitet nokon har og kva fotballandslag dei heier på, trur eg likevel at det ikkje treng å vera tilfelle **alltid.**

Magica har jo uansett budd i Italia i ganske mange år, så hennes fotballinteresse er kanskje sterkt farga av det?

Innlegget blei sist redigert 15.11.2005, 21:19 av Olaf Moriarty Solstrand

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

15.11.2005, 21:17

Men hun snakker da perfekt engelsk? Så man kan jo tenke seg at hun i hvert fall har oppholdt seg en del i utlandet. Kanskje hun har gått på Hogwarts. ;-)

Hofstadter's Law: "It always takes longer than you expect, even when you take into account Hofstadter's Law". (Douglas R. Hofstadter)

Øystein Skartsæterhagen
23 år, Trondheim

15.11.2005, 21:46

Øystein Skartsæterhagen skreiv:

Men hun snakker da perfekt engelsk?

Godt poeng, og jeg vil heller si at det styrker min teori !!

Helen
Oslo

15.11.2005, 21:52

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.