Andeby Online > Diskusjonsforum > Donaldtegnere og -forfatteres syn på Don Rosa
Gå tilbake til forumoversikta ...
Side 1, 2

Er virkelig seriene dårligere nå enn de var?
Jeg grøsser av mange av kortseriene som var på 50-, 60- og 70-tallet (80- og 90-tallet har fortsatt barndommens nostalgipreg, så der er jeg litt inhabil).
Helt ærlig så har vel aldri DD vært den mest kvalitetspregede tegneserie her i verden, nettopp på grunn av sin høye utgivningsfrekvens?!
Det er forferdende å reflektere over hvordan et enkelt, ubetenksomt ord kan føre til katastrofe somme tider.
~P.G.W~
Lillegull
28 år, Grimstad
15.11.2005, 15:39

Sant nok. Det har vel gått litt opp og ned. Og no er det diverre på tur ned igjen...
Då eg va liten og lite visste
Då fekk eg tak i ei Donald-bok
Eg las den ut heilt til det siste
og plutseleg vart eg klok!
Kristian Rødvand
23 år, Rana
16.11.2005, 09:25

Er litt ueinig i det. Føler at Donald-bladet framleis surfer på den oppturen som starta ein gong cirka midt på nittitalet. OK, vi har nettopp mista både Branca og Scarpa, og Vicar ser vi diverre berre mindre og mindre til. Men eg føler likevel at den seriemassen som utgjer brorparten av Donald-bladet framleis er like god som, om ikkje betre enn, den kvaliteten bladet har haldt seg på dei siste ti åra. Og om ein i tillegg kaster eit blikk på andre utgivingar, vil eg hevde at vi absolutt er på veg opp. Eg vil sjå fleire Pihl/Smet-Fantonald-historier i Donald Pocket, eg vil ha fleire episke eventyr av typen «Drageherrene», og så lenge slikt er i framvekst nekter eg å gå med på at Disney-seriane er på veg ned.
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
16.11.2005, 09:40

Spør du meg, er ei gjennomsnitts Donald-historie betre enn nokon gong. Problemet er heller, at det er langt mellom dei heilt store historiene. Det er alltid eit høgdepunkt når Don Rosa har laga ei ny historie, men alle er vel einige om at han var betre før. Dessutan tar det tre æver mellom kvar gong det kjem noko nytt frå han. Mange likar William Van Horn, personleg synest eg ikkje at han skil seg ut. Marco Rota lagar svært få historier. Verkeleg gode historier av meir anonyme forfattarar som Transgaard, Janet Gilbert, McGreal, Petrucha og andre førekjem, men ein må kanskje lesa tjue middelmådige og ganske gode historier før ein støter på desse.
«Å, Donald! Nå kan ingenting få meg i dårlig humør.»
Dolly Duck.
Sølve
19 år, Ullensvang
16.11.2005, 18:33

Kosher. Nei gud bedre. men hvorfor blande inn religion i DETTE da?
Hezekiah: If the good Lord intended women to drive he have equipped them with common sence instead of tits.
(Pervert! (2005))
176-761
40 år, Giske
20.11.2005, 06:46

176-761 skreiv:
Kosher. Nei gud bedre. men hvorfor blande inn religion i DETTE da?
...blander ikke inn religion. Hvis jeg nå absolutt må forklare så er det for meg et uttrykk som er greit å bruke.
"This plan is so perfect it's retarded."
- Peter
Einherje
42 år, Tromsø
21.11.2005, 01:50

Olaf Solstrand skreiv:
Er litt ueinig i det. Føler at Donald-bladet framleis surfer på den oppturen som starta ein gong cirka midt på nittitalet. OK, vi har nettopp mista både Branca og Scarpa, og Vicar ser vi diverre berre mindre og mindre til.
Savnar ikkje Branca i det heile tatt, og Vicar's historiar syntes eg ikkje stikk seg ut i mengden. (Ville nok heller ikkje savne Colomer og Marsal heller om dei forsvann)
Men eg føler likevel at den seriemassen som utgjer brorparten av Donald-bladet framleis er like god som, om ikkje betre enn, den kvaliteten bladet har haldt seg på dei siste ti åra. Og om ein i tillegg kaster eit blikk på andre utgivingar, vil eg hevde at vi absolutt er på veg opp. Eg vil sjå fleire Pihl/Smet-Fantonald-historier i Donald Pocket
Har aldri klaga på kvaliteten på Donald Pocket.
, eg vil ha fleire episke eventyr av typen «Drageherrene»,
Er så hjertens enig i det.
og så lenge slikt er i framvekst nekter eg å gå med på at Disney-seriane er på veg ned.
Velvel, deg om det=) Eg er no framleis skeptisk. skjønt eg har nesten ikkje lese Donaldbladet på over et halvt år, så det kan jo hende trenden har snudd litt for alt eg veit...
Då eg va liten og lite visste
Då fekk eg tak i ei Donald-bok
Eg las den ut heilt til det siste
og plutseleg vart eg klok!
Kristian Rødvand
23 år, Rana
23.11.2005, 14:58

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...
Side 1, 2

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.