Andeby Online > Diskusjonsforum > Arild Midthun på TV
Gå tilbake til forumoversikta ...

Arild Midthun er med i et ungdomsprogram på NRK 1 fra 16.30 i dag.
Innlegget blei sist redigert 25.11.2005, 06:13 av Olaf Moriarty Solstrand
Gunnar And
56 år, Larvik
10.11.2005, 16:43

don rosist skreiv:
Jeg så det nettop.
Synes du at det der er et fullgodt referat?
Amerikansk Don Rosa Index (1987-2007) til salgs:
http://duckman.pettho.com/usindex.html
Gode råd om norsk rettskriving:
LES HER
Sigvald Grøsfjeld jr.
http://duckman.pettho.com/
Sigvald
41 år, Stavanger
10.11.2005, 18:39

egentlig ikke.
Syntes ikke det var særlig bra han sa det samme som han sier i alle de andre innslagene hans.
Lo$ Companion
www.raptus.no
Innlegget blei sist redigert 10.11.2005, 19:16 av don rosist
don rosist
16 år, Bergen
10.11.2005, 19:13

Sigvald skreiv:
Ville ikkje eit fullgodt referat øydeleggja spenninga til du skal sjå klippet på video på DDF(R)s vintermøte? :-)
«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
11.11.2005, 03:31

Sigvald skreiv:
don rosist skreiv:
Jeg så det nettop.
Er vel ingen som har sagt at det skulle være referat, er vel bare en konstantering på at han har sett programmet.
Don Rosist er vel heller ikke ansvarlig for å legg ut noe referat hvis han ikke har sagt seg villig til dette tidligere.
Bernie
36 år, Bergen
11.11.2005, 05:26

Arild Midthun var forresten på tv igjen i går. I ett eller annet spørreprogram på NRK etter barnetv.
Sammendrag: Han tegnet en Disneyfigur som tilsynelatende var Skrue, men som, etter å ha blitt rotert 90 grader, viste seg å være Magica.
20.11.2005, 12:35

«Amigo» trur eg det heiter. Tilsynelatande tilgjengeleg på nett-TV (er sannsynlegvis berre meg som ikkje får det til å funke i dag).
«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
20.11.2005, 12:42

Olaf Solstrand skreiv:
«Amigo» trur eg det heiter. Tilsynelatande tilgjengeleg på nett-TV (er sannsynlegvis berre meg som ikkje får det til å funke i dag).
Det er det
.
Jeg fikk i hvertfall sett det på nett-TV.
Lo$ Companion
www.raptus.no
Innlegget blei sist redigert 20.11.2005, 19:34 av don rosist
don rosist
16 år, Bergen
20.11.2005, 19:34

Ser på NRK no at dei viser Amigo om tre minutt, og eg tør vedde veldig mykje på at det er ein reprise frå laurdag.
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
21.11.2005, 16:08

Jøss, uvant å sjå Arild i eit program der han ikkje snakker. :-)
(Amigo er forsåvidt, etter mi meining, nøyaktig like irriterande i norsk utgåve som originalen (?) på SVT. Men det får vera min smak.)
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
21.11.2005, 16:29

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.