Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

Somewhere in Nowhere

Andeby Online > Diskusjonsforum > Somewhere in Nowhere

Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2, 3, 4

Spennende! Bra jobba, Olaf! :-D

Steinøy
14 år, Gaular

12.11.2005, 19:16

Er det mange spørsmål Olaf? Skulle gjerne stilt noen, men har rett og slett ikke peiling på hva det skulle være... :-|

I believe in God like I believe in the sun rise. Not because I can see it, but because I can see all that it touches.
- C.S.Lewis

Det er i utgangspunktet flott med idealisme, men det er også forskjell på å barbere seg og kutte av seg haken.

- Sigvald!

http://wilfu.blogspot.com

Wilfu
20 år, Bamble

12.11.2005, 19:21

Så langt er det 19 spørsmål totalt, så eg håper at det kjem inn fleire i løpet av nettmøtet (Lustig har sagt at han gjerne kan bruke MINST to timer på dette).

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

12.11.2005, 19:33

Les gjennom dei spørsmåla han allereie har fått og svara han allereie har gitt, så kan det hende at du får inspirasjon til å stille fleire.

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

12.11.2005, 19:35

Det var jaggu meg ikke mange brukerne som var pålogget nå. Husker at under forrige nettmøte var det langt flere.

Steinøy
14 år, Gaular

12.11.2005, 19:39

Synest at ti brukarar eigentleg er ganske bra til å vera ein laurdagskveld eg, sjølv om eg sjølvsagt er einig i at det hadde vore supert om det hadde vore dobbelt så mange.

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

12.11.2005, 19:40

John giver lange og interessante svar på spørgsmålene. Jeg fortryder allerede lidt, at jeg ikke selv lavede et interview i anledning af den nyudgivne historie, men det kan jeg jo bare gøre en anden gang. Spændende er det i hvert fald.

He had complaints about life, but never any solutions.

oledamgaard
29 år, Danmark

12.11.2005, 20:31

Jeg fikk bare sendt inn et spørsmål jeg... Akkurat kommet fra jobb og fått skumlest gjennom.
Gode grundige svar... Skulle bare ønske at S in N hadde kommet ut her på berget før vi fikk stil spørsmål. Skulle likt å kest den først.

"This plan is so perfect it's retarded."
- Peter

Einherje
42 år, Tromsø

12.11.2005, 21:03

Absolutt gode svar, eg er imponert over kor grundig han er.

Einherje skreiv:

Jeg fikk bare sendt inn et spørsmål jeg... Akkurat kommet fra jobb og fått skumlest gjennom.

Du kan då sende fleire no, om du kjem på nokon? Det er problemet mitt, anar ikkje kva eg skal spørje om.

"To never die and conquer all, that is winning."
- Illyria

Loke Aesir
23 år, Vik

12.11.2005, 21:16

Ja, John sit framleis og svarer, så det går framleis an å stille spørsmål. Klokka byrjar å bli mange (eller, strengt talt er ho ti over tolv på dagen Seattle-tid, men han har jo haldt på i to timer allereie), så det er ingen garanti for at han svarer på alt som kjem inn så seint. Men det er verdt eit forsøk.

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

12.11.2005, 21:20

Jeg er at nettmøtet er over og er enig med flere andre i at han har gitt gode og grundige svar - han har kanskje svart på de aller fleste spørsmål som ble stilt ?
Jeg fikk iallefall svar på alle mine. Absolutt et vellykket nettmøte !! - som Olaf må takkes for å ha tatt initiativet til !!
Jeg er kanskje litt overrasket over at det kommer en kortversjon av "S in N" på Egmont - neste år. Da er det vel liten sannsynlighet for at Barks/Lustig/Block-versjonen blir utgitt i Skandinavia.

Gunnar And
57 år, Larvik

13.11.2005, 00:11

Gunnar And skreiv:

han har kanskje svart på de aller fleste spørsmål som ble stilt ?

Han rakk faktisk å svare på alle. Og som om ikkje det var nok; etter at han hadde haldt på i tre og ei halv time, skreiv han i eit svar "no er eg tom for spørsmål her -- men eg blir her ei lita stund til for å sjå om det kjem nokre fleire spørsmål". Noko det forsåvidt gjorde, og han svarte på dei òg.

Sånt står det respekt av.

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

13.11.2005, 00:16

Ett mycket trevligt initiativ och aven jag fick svar pa allt relevant jag kom pa just da. Det var lange sedan jag hade en sa givande lordagskvall - trots att jag sitter framfor datorn pa jobbet. Slutsatsen att dra ar val att det ar en fordel att bade skicka in fragor i tid - sa han/hon hinner forbereda svar - och vara narvarande for att kunna folja upp svaren i realtid. Jag ser fram mot nasta evenemang!

Comedy is tragedy plus time! (Woody Allen, Crimes and Misdemeanors)

germund
34 år, Sverige

13.11.2005, 00:18

Dagens nyheitsbrev frå Last Kiss Comics handlar om kor koseleg John hadde det på nettmøte.

Have you ever woken up in the middle of the night wondering, "What does John Lustig think about Donald Duck?" (I'm sure this is a leading cause of insomnia around the world.) If so, you're in luck.

[...]

I was asked a few questions about Last Kiss, but most of the interview is about my Disney work. It turned out to be a lot of fun--primarily because so many of the questions were unusual and really made me think. I'm not sure how much sense I made--especially at the end as fatigue started curling my brain.

Speaking of the end, the interview begins (blog-like) at the bottom of the page and scrolls up to the final question. If you can't sleep tonight, go ahead and read it. If all my jabbering doesn't cure your insomnia, nothing will.

... med link og greier. :-)

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

14.11.2005, 17:07

Olaf Solstrand skreiv:

Dagens nyheitsbrev frå Last Kiss Comics handlar om kor koseleg John hadde det på nettmøte.

Jep, det har jeg også fået. Jeg "opdagede" Last Kiss og tilmeldte mig straks nyhedsbrevet.

He had complaints about life, but never any solutions.

Innlegget blei sist redigert 14.11.2005, 17:19 av oledamgaard

oledamgaard
29 år, Danmark

14.11.2005, 17:14

Antar att Lustig fatt ett antal nya prenumeranter de senaste dagarna :-)
Fast sag ni antalet prenumeraner pa Last Kiss-listan? 1874 stycken. Inte illa!

germund
34 år, Sverige

14.11.2005, 17:24

No har Pat og Shelly Block sagt seg villige til å stille opp på eit nettmøte ein gong i løpet av første halvdel av neste veke. Fleire detaljar kjem snart.

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

16.11.2005, 06:09

Wow! Du jobbar hårt! Bara berøm från min sida. De vore kanske bra om de läste John Lustigs text så de vet ungefär vad de har att vänta.

germund
34 år, Sverige

16.11.2005, 11:36

Dei har allereie lest den. Dei synest at den såg veldig interessant ut, og gleder seg. :-)

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

16.11.2005, 11:39

For å komme over på bladet igjen, så fikk jeg det i posten i dag. Veldig bra blad som absolutt er verdt de få dollarene det koster. De to historiene er jo knall, og i tillegg er det 9 sider med invervju av John Lustig og Pat Block, i tillegg til skisser, brev, Carl Barks opprinnelige sammendrag og annet materiale som er relevant for historien. Anbefales!

Troja

16.11.2005, 14:01

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2, 3, 4

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.