Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

Ny Disneykalender

Andeby Online > Diskusjonsforum > Ny Disneykalender

Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2

Olaf Solstrand skreiv:

Hvem er denne Fernando Güell?

Ein veldig god teiknar som om eg ikkje hugsar heilt feil spelar ei ekstremt viktig rolle i opplæringa av nye teiknarar. Vil absolutt seie at plassen er fortjent

Ikke dersom han ikke selv er har skapt/tegnet noen kjente Disney-historier. Dersom det kun er tegneferdigehter som teller er jo selv Uderzo, m.fl. kvalifiserte.

den langt mer kjente Nuñes

Langt meir kjente, men ikkje så kjent at du klarer å skrive namnet hennes riktig. Eg trur ikkje at eg har sett deg skrive det riktig ein einaste gong.

Tullprat. Navnet hennes skrives tydeligvis på en så fremmedartet måte at du ikke skal forvente at alle går rundt og husker det. Jeg ser av COA at det skal være Núñez.

som tross alt er kjent for å ha tegnet klassikeren "Being Donald Duck",

Ikkje drep klassikeruttrykket fullstendig. "Being Donald Duck" har aldri vore ein klassiker, og sannsynlegvis kjem det aldri til å bli det heller.

Mer tullprat. Få historier har fått så mye oppmerksomhet her i forumet og i landet generelt både før og etter utgivelse som akkurat denne. Flere (deg selv innkludert) her i forumet samler da også på ulike utgaver av denne historien. Alt dette passer inn i mitt "klassiker"-begrep.

Jan Gulbrandson som er dels av norsk avstamning, skandinaviavennen Rob Klein eller William van Horn.

At Van Horn ikkje er med er eg einig at er pussig, men kanskje han har blitt forespurt og takka nei fordi han ikkje hadde tid til å bidra med noko? Verken Klein eller Gulbransson er heller blant dei mest kjente teiknarane her til lands.

Sammenliknet med denne Güell er de nok det.

Og hvorfor er det ingen svenske (f.eks. Per Hedmann) med?

Det er forsåvidt eit punkt det går an å klage på, ja, men eg synest at det er litt verre at kalenderen er rasistisk, sexistisk og såvidt eg kan sjå antisemittistisk.

Hva i all verden baserer du dette på???

Amerikansk Don Rosa Index (1987-2007) til salgs:
http://duckman.pettho.com/usindex.html

Gode råd om norsk rettskriving:
LES HER

Sigvald Grøsfjeld jr.
http://duckman.pettho.com/

Innlegget blei sist redigert 03.10.2005, 19:33 av Sigvald

Sigvald
41 år, Stavanger

03.10.2005, 19:32

Fergus skreiv:

Jeg mener at Arild Midthun er alt for fersk som Donald tegner til han kan regnes som en "Hall Of Famer"

Frå annonsa:

Denne kalenderen presenterer et utvalg av de **beste** nålevende tegnerne

Det er ikkje kvantiteten det kjem an på, osb.

«Å, Donald! Nå kan ingenting få meg i dårlig humør.»
Dolly Duck.

Sølve
19 år, Ullensvang

03.10.2005, 19:32

Helen skreiv:

I høstkatalogen er det et bilde av tegningen til Wanda Gattino som er for oktober.
Jeg må inrømme at jeg synes den ser veldig bra ut.

Men er det noen som kan gjette seg til hvem som har tegnet forsiden ??

Kanskje den ukjende Güell? Eg kjenner i alle fall ikkje igjen teinestilen til nokon av dei andre teinarane i framsida. Eller kanskje Ferioli? Nnjaaeeeii...

Sigvald skreiv:

Og hvorfor er det ingen svenske (f.eks. Per Hedmann) med?

Det er forsåvidt eit punkt det går an å klage på, ja, men eg synest at det er litt verre at kalenderen er rasistisk, sexistisk og såvidt eg kan sjå antisemittistisk.

Sannsynlegvis fordi det berre er representert ein rase, eitt kjønn og ingen jødar blant teiknarane.

Dolly Duck.

Innlegget blei sist redigert 03.10.2005, 19:44 av Sølve

Sølve
19 år, Ullensvang

03.10.2005, 19:43

Sølve skreiv:

Sannsynlegvis fordi det berre er representert ein rase, eitt kjønn og ingen jødar blant teiknarane.

I så fall vil jeg si at Olaf tyr til litt tynn argumentasjon. Min argumentasjon for å ha med en svenske baserer seg på likebehandlingsprinsippet. Det er IMO ingen grunn til å behandle svensker annerledes enn nordmenn, dansker og finner, særlig dersom denne kalenderen skulle være laget for et skandinavisk marked også utenfor Norge.

Amerikansk Don Rosa Index (1987-2007) til salgs:
http://duckman.pettho.com/usindex.html

Gode råd om norsk rettskriving:
LES HER

Sigvald Grøsfjeld jr.
http://duckman.pettho.com/

Sigvald
41 år, Stavanger

03.10.2005, 19:47

Vel - jeg kan ikke si at jeg synes at Midthun kommer opp blandt de 13 beste nålevende tegnerene heller.

Det er forferdende å reflektere over hvordan et enkelt, ubetenksomt ord kan føre til katastrofe somme tider.

~P.G.W~

Lillegull
28 år, Grimstad

03.10.2005, 19:48

Lillegull skreiv:

Vel - jeg kan ikke si at jeg synes at Midthun kommer opp blandt de 13 beste nålevende tegnerene heller.

Nei, men det er jo di personlege meining. Sjølv er eg glad for at han er med. Eg ville heller ha kutta ut Flemming Andersen, Daan Jippes og den personen som har teikna framsida. Litt usikker på Korhonen. Teiningane hans varierer veldig i kvalitet, frå det glimrande til det grusomme.

Dolly Duck.

Sølve
19 år, Ullensvang

03.10.2005, 19:55

Sigvald skreiv:

den langt mer kjente Nuñes

Langt meir kjente, men ikkje så kjent at du klarer å skrive namnet hennes riktig. Eg trur ikkje at eg har sett deg skrive det riktig ein einaste gong.

Tullprat. Navnet hennes skrives tydeligvis på en så fremmedartet måte at du ikke skal forvente at alle går rundt og husker det. Jeg ser av COA at det skal være Núñez.

Det høres fornuftig ut, Sigvart

http://mira.arnebye.no/ - enda en sånn nymotens stripeserie. NYE STRIPER HVER TIRSDAG, TORSDAG OG LØRDAG!

*dask dask dask dask*

Innlegget blei sist redigert 03.10.2005, 22:06 av Arne Bye

Arne Bye
25 år, Steinkjer

03.10.2005, 22:05

Sigvald skreiv:

Ikke dersom han ikke selv er har skapt/tegnet noen kjente Disney-historier. Dersom det kun er tegneferdigehter som teller er jo selv Uderzo, m.fl. kvalifiserte.

http://coa.inducks.org/creator.php/x/FGl/date - til samanlikning kunne eg gjerne tenkja meg at du nemnte eit par av dei mest kjente Disney-seriane til Uderzo?

Eg forventer sjølvsagt ikkje at alle går rundt og hugsar det. Men dei fleste donaldistar bør klare det dersom dette mennesket verkeleg har donaldistisk samlarverdi, og du faller inn under det uttrykket, gjer du ikkje? "Barks" er ganske fremmedarta det òg, men vi skriver ikkje Barsk av den grunn.

Mer tullprat. Få historier har fått så mye oppmerksomhet her i forumet og i landet generelt både før og etter utgivelse som akkurat denne. Flere (deg selv innkludert) her i forumet samler da også på ulike utgaver av denne historien. Alt dette passer inn i mitt "klassiker"-begrep.

Historia er berre to år gamal og kan difor definitivt ikkje kallast klassiker. Og grunnen til at eg samler på utgåver av denne historia er at det er eg som har laga ho, det gjer ho vel ikkje til klassikar? Og grunnen til at historia har fått så mykje merksemd her i forumet har sjølvsagt mykje å gjera med at det mest aktive medlemmet i forumet har skrive historia - og den fekk eit par presseoppslag i riksmedia fordi det på det tidspunktet var noko spesielt at ein nordmann hadde skrive ei donaldhistorie. Ingenting av dette gjer historia til ein klassikar.

Og sjølvsagt har eg aldri meint at kalenderen er rasistisk, sexistisk og antisemittistisk. Det var ei overdriving, på same måte som eg synest at du overdriver når du kaller det for svenskehets at ingen svensker er representerte. Det er ingen puertoricanere representerte heller. Det er ingen sørlendingar representerte heller. Det er ingen førskoleelevar representerte heller. Dersom alle gruppar skulle vera representerte, hadde det blitt eit veldig langt år. Svenskene er ei av dei gruppene som tilfeldigvis har blitt utelatte. Eg tviler STERKT på at det har vore ei medviten beslutning i denne kalenderprosessen at redaksjonen har vedtatt å la vera å bruke svenske teiknarar på grunn av at vi var i union med Sverige fram til 1905 og hater svenskar av den grunn. Sanninga er vel heller at Sverige ikkje har så mange Donald-teiknarar, og at dei få som finst ikkje er i eliten. (har ikkje Per Hedman teikna EI historie?)

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Skriver flytande fjøslatin

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

04.10.2005, 11:36

Olaf Solstrand skreiv:

Sanninga er vel heller at Sverige ikkje har så mange Donald-teiknarar, og at dei få som finst ikkje er i eliten. (har ikkje Per Hedman teikna EI historie?)

Nå glemmer du vel Alexander Barks sine fantastiske Arne And tegninger, men det er vel ikke Donald, bare en som ligner :-)

Nesten helt B O R T E herfra, Livet er for kort til å fylle det med andre sin syting .........
Hvorfor kan du lese her , eller her. En klassiker til glede for nye lesere.
Slike "eksperter" synes ofte å ha en overdrevet tro på egen smak og egen innsikt ©

MikroMidas
45 år, Trondheim

04.10.2005, 12:01

Det er faktisk Fernando Güell som har teikna forsida ja, det ser vi nederst på denne sida:
http://coa.inducks.org/creator.php/x/FGl/date/1

Sanneleg ligger den i Outducks allereie òg. Ikkje verst.

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)

Innlegget blei sist redigert 04.10.2005, 16:12 av Olaf Moriarty Solstrand

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

04.10.2005, 16:11

Til dere som har bestilt kalenderen og ikke fått den ennå kan glede dere.
Den var mye større enn jeg hadde trodd.

Var veldig spent på hvem som hadde desember, håpet på Don Rosa, og heldigvis, det var han som hadde tegnet en riktig koselig desembertegning. :-)

Vokste opp med Donald i femtiårene !

Innlegget blei sist redigert 11.10.2005, 14:59 av Helen

Helen
Oslo

11.10.2005, 14:58

Fant faktisk ei oversikt over innhaldet i kalenderen i INDUCKS!

http://coa.inducks.org/issue.php/x/fi/VK+2006B

**Januar:** Kari Korhonen. (motiv: Anton fanger fisk med firkløver i)
**Februar:** Flemming Andersen. (motiv: Skrue og Birgitte - Birgitte drømmer om bryllup, Skrue drømmer om å tape pengar)
**Mars:** Arild Midthun. (motiv: Donald speler såpehockey.)
**April:** Daan Jippes. (motiv: Hakkespettane finner påskeegg i fuglereir.)
**Mai:** Rodriguez. (motiv: Endene og ein okse samla for å spise.)
**Juni:** Vicar. (motiv: Ole, Dole og Doffen surfer, Petter Smart i båt.)
**Juli:** Ferioli. (motiv: Mikke og Langbein på fisketur utan hell.)
**August:** Mau Heymans. (motiv: aktivitet før skolestart.)
**September:** Marco Rota. (motiv: Jensen styrer eit fly med Donald i.)
**Oktober:** Wanda Gattino. (motiv: Magica lager halloweenbrygg med godteri.)
**November:** Giorgio Cavazzano. (motiv: Fantonald i mørk natt.)
**Desember:** Don Rosa. (motiv: Andefamilien rundt snømann framfor pengebinga.)
**Forside:** Fernando Güell. (motiv: Donald maler sjølvportrett.)

Stemmer dette, Helen?

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

11.10.2005, 15:15

Februar var den dårligste etter min smak, er ikke så begeistret for Flemming Andersens stil.
Mars med Arild Midthun var veldig, veldig bra !!

Ja det stemmer Olaf. For de som liker Fantonald var det en flott tegning i november.

Vokste opp med Donald i femtiårene !

Helen
Oslo

11.10.2005, 15:27

Har skrevet etter kalenderen men har ikke fått noe enda....

David H
14 år, Østre Toten

13.10.2005, 14:57

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.