Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

Øl i Andeby

Andeby Online > Diskusjonsforum > Øl i Andeby

Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2, 3

I "Den sorte ridder vender tilbake" ligger det i alle fall en uteligger med en flaske i hånda (og jeg oppfatter ikke det som brus akkurat).

Og i "Jakten på tempelridderskatten" ligger Molay og Bust de Hode og spiser ost et stykke fra Mc Duck-borgen. Der har de en vinflaske også.

Men det kan jo også være at det er brus også da, og at det har en "effekt" hvis man drikker for mye.

Favoritter: Don Rosa / Floyd Gottfredson / Carl Barks / Romano Scarpa

"Jeg har på følelsen av at Mikke kan komme til å rote det til for meg. Neste gang må jeg være mer ... Overbevisende" -Spøkelseskladden (1939)

(Profil oppdatert.)

Jonas Larsen
17 år, Larvik

25.02.2006, 15:13

Ooh, en gammel tråd. Men ja. Jeg har sett alkohol i Donald mange ganger. I en pockethistorie der Skrue og nevøene dyrker gresskar, prøver de seg frem med å vanne gresskarene med diverse væsker, deriblant øl, hvilket gjør gresskarplantene fulle. Ganske artig. I en annen pockethistorie (eller er den fra en mammutbok eller noe liknende??) så blir Anton sjenket full av Donald, eller er det omvendt. Det er i alle fall ekte saker, ikke noe random brus.... har sett flere eksempler også, men teflonhukommelsen slår meg ut som vanlig.

da da da og hepp.

Kristin
22 år, Trondheim

25.02.2006, 22:46

Så filmen Mickeys Garden nå. (Mickey Mouse in Color vol. 1). Der tar jo Mikke en skikkelig syretrip, etter å ha innhalert skadedyrgift. Ble nesten litt overrasket.

Diff

28.02.2006, 19:00

Kristin skreiv:

Ooh, en gammel tråd. Men ja. Jeg har sett alkohol i Donald mange ganger. I en pockethistorie der Skrue og nevøene dyrker gresskar, prøver de seg frem med å vanne gresskarene med diverse væsker, deriblant øl, hvilket gjør gresskarplantene fulle. Ganske artig. I en annen pockethistorie (eller er den fra en mammutbok eller noe liknende??) så blir Anton sjenket full av Donald, eller er det omvendt. Det er i alle fall ekte saker, ikke noe random brus.... har sett flere eksempler også, men teflonhukommelsen slår meg ut som vanlig.

Hugsar ein historie der Donald sjenker Anton full for å få vite kva for ein hest han burde spele på...

Då eg va liten og lite visste
Då fekk eg tak i ei Donald-bok
Eg las den ut heilt til det siste
og plutseleg vart eg klok!

Kristian Rødvand
23 år, Rana

28.02.2006, 20:49

Kristian Rødvand skreiv:

Kristin skreiv:

Hugsar ein historie der Donald sjenker Anton full for å få vite kva for ein hest han burde spele på...

Jeg skreiv i samme tråd:

Kristian Rødvand skreiv i samme tråd:

Eg meiner å huske ein historie der Donald sjenka fetter Anton full for å få han til å avsløre kva for ien veddeløpshest han ville satse på.

Var ikke det i Pocket? Det er hvertfall noe likt i Donald Duck - Kjempegevinsten, fra Donald Duck 65år!

Omanga Carl

Innlegget blei sist redigert 28.02.2006, 21:01 av Magnus Murphy

Magnus Murphy
17 år, Sandefjord

28.02.2006, 21:01

Huff! Hukommelsen er ikkje på topp for tia. Trur eg lider av "gullfisksyndromet"...

Då eg va liten og lite visste
Då fekk eg tak i ei Donald-bok
Eg las den ut heilt til det siste
og plutseleg vart eg klok!

Kristian Rødvand
23 år, Rana

01.03.2006, 00:43

Ja, den historien var det ja. Den var jo litt på kanten ang. akkurat det emnet der, låll. Men man fikk seg i det minste en god latter.

da da da og hepp.

Kristin
22 år, Trondheim

01.03.2006, 09:34

Tok meg den frihet å scanne sidene hvor Anton er full (ved hjelp av litt klipping og liming fikk jeg presset alt inn på en side), og la den ut på en side jeg bruker til både det ene og andre:

http://www.home.no/magj/Anton-full.jpg

Omanga Carl

Magnus Murphy
17 år, Sandefjord

01.03.2006, 14:06

MicMag-nus skreiv:

Tok meg den frihet å scanne sidene hvor Anton er full (ved hjelp av litt klipping og liming fikk jeg presset alt inn på en side), og la den ut på en side jeg bruker til både det ene og andre:

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA---- *hikst*.... Eeeeeh, det der er jo heeelt forferdelig!!! Som en ansvarlig voksen må jeg rett og slett ta avstand fra sånt... *knis*

"This plan is so perfect it's retarded."
- Peter

Einherje
42 år, Tromsø

01.03.2006, 14:29

MicMag-nus skreiv:

LÅLL :D Det ser jo passe u-Donaldistisk ut, må jeg si. Og morsomt...

da da da og hepp.

Kristin
22 år, Trondheim

01.03.2006, 19:10

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2, 3

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.