Andeby Online > Diskusjonsforum > OT: Til alle i Oslo
Gå tilbake til forumoversikta ...

Mcgorien skreiv:
Så på www.dagbladet.no at billettene til VIF - Tufte ble utsolgt på 2 min. Det er fort selvom det bare var 5300 billetter. Egentlig skjønner jeg ikke hvorfor de ikke satte det til Ullevål i stedet, siden det er plass til tre - fire ganger så mange der. Noen andres kommentarer?
Tror ikke TV Norge eller noen andre i hele verden kunne tro at det skulle ta av slik. Derfor en slik liten bane. I Stavanger er vel hele stadion fullpakket når Tufte kommer. 
"This plan is so perfect it's retarded."
- Peter
Einherje
42 år, Tromsø
02.11.2005, 21:32

Jørn McDuck skreiv:
Fotballforbundet forstod vell at Tufte - VIF er mer populær enn en cupfinale mellom ehh.. ohh... to andre lag
Asker og Team Strømmen.
Hey, i ein kamp mellom Tufte og VIF er oddsa sørenmeg så skeive frå før at det hadde vore tåpelig å gi Enga heimebanefordelen ... 
«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø
02.11.2005, 21:59

Einherje skreiv:
I Stavanger er vel hele stadion fullpakket når Tufte kommer. :-D
Du har så rett... Alle 15300 billettene ble revet bort!
Det finnes 10 typer mennesker:
De som kan det binære tallsystemet, og de som ikke kan det.
Arnstein
28 år, Klepp
02.11.2005, 23:10

NRK1 NÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ
Utrolig svakt av Olaf/Sigvald å ikke varsle oss om dette 
Nesten helt B O R T E herfra, Livet er for kort til å fylle det med andre sin syting .........
Hvorfor kan du lese her , eller her. En klassiker til glede for nye lesere.
Slike "eksperter" synes ofte å ha en overdrevet tro på egen smak og egen innsikt ©
Innlegget blei sist redigert 03.11.2005, 20:52 av MikroMidas
MikroMidas
45 år, Trondheim
03.11.2005, 20:52

Olaf Solstrand skreiv:
Hey, i ein kamp mellom Tufte og VIF er oddsa sørenmeg så skeive frå før at det hadde vore tåpelig å gi Enga heimebanefordelen ...
Nordicbet gir Tufte IL 13 i handicap foran lørdagens kamp mot Vålerenga i Valhall. Skulle for eksempel Vålerenga vinne 14-1, så får du 10 ganger innsatsen! Taper Tufte med mindre enn 13 mål så er oddsen 1.95, heter det i en melding. 
http://www.hegnar.no/hegnar/newsdet.asp?id=198411&cat=139
Det er også en del andre morsomme/interssante veddemål ang. Tufte.
Det også opprettet et eget veddemål på om Lars Olav klarer å få fatt i en autograf fra en Vålerenga-spiller, mens han selv er på banen 
Bernie
35 år, Bergen
03.11.2005, 22:18

Her er ein direktelink for dei spillegale:
http://www.betsson.com/no/betting/index.asp?url=/no/betting/market_list.asp&eventID=120608
... men Lars Olav, dersom du i det heile tatt _prøver_ på det er det ein svært dårleg taktikk for å score mål altså.
«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø
03.11.2005, 22:42

04.11.2005, 11:32

Jeg syns det er på sin plass at vi gratulerer vår venn Lars Olav med at laget hans har scoret mot Vålerenga. en hederlig innsats av vår venn!
Nå venter vi bare på nettmøte og DD&Co reklame. 
Ja, vi elsker suspekte striper - som de stiger frem
En stil som ikke alle begriper - men elsket i stripefolkets hjem
Det er latterlig, nymotens og harry - mener ihvertfall én Rosaist
Og mens han leser Frank Sels og Dan Barry - så er det vi som ler til sist
- Det Gode Selskap -
Guffen Delbekk
23 år, Halden
05.11.2005, 15:22

Gratulerer med kampen! 1-15 må det jo gå an å vera stolte av. Skuffer meg veldig at TVNorge akkurat no viser dårlege amerikanske hahaha-seriar i staden for å direkteoverføre kampen, men håper og antar at vi får sjå kampen i si fulle lengde i løpet av tv-serien?
Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø
05.11.2005, 15:27

Olaf Solstrand skreiv:
Skuffer meg veldig at TVNorge akkurat no viser dårlege amerikanske hahaha-seriar i staden for å direkteoverføre kampen, men håper og antar at vi får sjå kampen i si fulle lengde i løpet av tv-serien?
Det er i hvert fall ikke planen. Det skal bare bli vist høydepunkter (eller "høydepunkter"?
) som i fra de andre kampene. Mediene er ensporete vet du. 
Ja, vi elsker suspekte striper - som de stiger frem
En stil som ikke alle begriper - men elsket i stripefolkets hjem
Det er latterlig, nymotens og harry - mener ihvertfall én Rosaist
Og mens han leser Frank Sels og Dan Barry - så er det vi som ler til sist
- Det Gode Selskap -
Guffen Delbekk
23 år, Halden
05.11.2005, 15:31

Gratulerer med vel gjennomført kamp, Lars Olav og alle andre i Tufte! Dere slår i hvertfall Vålerenga når det gjelder antall supportere!
www.olavskulen.no
Elise
49 år, Stord
05.11.2005, 15:42

**Tufte-Vålerenga** **1-15.** **Tufte:** Keeper: Udi. Forsvar: Bjørn Tore, Tommy, Vebjørn, Sjur Marius. Midtbane: Lars Olav, Petter William, Stian B.L., Øyvind, Kai Simon. Angrep: Stian J. Benken: Pål David, Thor Joachim, Trym, Kenneth, Martin. **Vålerenga:** Keeper: Arason. Forsvar: Muri, Rekdal. Midtbane: Bohinen, Fredheim Holm, Grindheim. Angrep: Berre. Benken: Hovi. **Mål:** Rekdal 0-1 (3.), Fredheim Holm 0-2 (7.), Grindheim 0-3 (9.), Bohinen 0-4 (9.), Grindheim 0-5 (13.), Bohinen 0-6 (14.), Grindheim 0-7 (15.), Bohinen 0-8 (15.), Grindheim 0-9 (19.), Fredheim Holm 0-10 (21.), Bohinen 0-11 (22.), Sjur Marius 1-11 (straffe, 25.), Fredheim Holm 1-12 (26.), Bohinen 1-13 (28.), Fredheim Holm 1-14 (31.), Bohinen 1-15 (31.). **Rødt** **kort:** Grindheim (VIF, 30.).
Har fulgt deler av kampen direkte på nett, og fekk inntrykk av at det verka som ein veldig gøyal kamp. Kjempeinnsats, Lars Olav.
Hehe. Frå VG Nett:
**22:** Lars Olav er korleder for publikum på tribunen. Tufte-spilleren synger "Heia Tufte" med all sin kraft.
Innlegget blei sist redigert 05.11.2005, 16:49 av Olaf Moriarty Solstrand
Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø
05.11.2005, 15:43

Gratulerer med strålende gjennomført kamp og et flott mål

Det er forferdende å reflektere over hvordan et enkelt, ubetenksomt ord kan føre til katastrofe somme tider.
~P.G.W~
Lillegull
27 år, Grimstad
06.11.2005, 01:23

Ja, Gratulerer
I'm not worthless... I can be used as a bad example:P
General med blant annet hederstitlene T.R.O.P.P.S.S.J.E.F. og T.H.O.M.A.S.
Talentfulle, Hederlige, Orienterte, Mesterlige og Allvitende Speidergeneral
Talentfulle, Raske, Ordentlige, Pålitelige, Praktiske Snartenkte Sjef for Juniorhakkespettenes Eventyrlystne Flokk.
Ted
16 år, Bergen
06.11.2005, 20:20

Nokon som såg Sportsrevyen i dag? (nei, sikkert ikkje... det er jo berre nerdar her inne :-)) Tufte-gutane var på galla med resten av Noregs beste fotballspelarar på Grand i Oslo.
Stian (nordlendingen) til John Carew: - Du, det neste partyet du skal halda, får eg koma på det?
Carew: - Hehe...nei!
Kjapt svar tilbake frå ein av Tufte-spelarane: - Då får ikkje du koma på vårt heller!
Det synest **eg** var vittig.
«Å, Donald! Nå kan ingenting få meg i dårlig humør.»
Dolly Duck.
Innlegget blei sist redigert 06.11.2005, 21:13 av Sølve
Sølve
18 år, Ullensvang
06.11.2005, 21:11

Sølve skreiv:
Stian (nordlendingen) til John Carew: - Du, det neste partyet du skal halda, får eg koma på det?
Carew: - Hehe...nei!
Kjapt svar tilbake frå ein av Tufte-spelarane: - Då får ikkje du koma på vårt heller!
Det synest **eg** var vittig.
??? John Carew spilte da ikke i Cup-finalen
Amerikansk Don Rosa Index (1987-2007) til salgs:
http://duckman.pettho.com/usindex.html
Gode råd om norsk rettskriving:
LES HER
Sigvald Grøsfjeld jr.
http://duckman.pettho.com/
Sigvald
41 år, Stavanger
06.11.2005, 21:21

Det gjorde ikkje Tufte heller. Veit ikkje eg. Trur det var galla for Kniksen-prisen òg.
«Å, Donald! Nå kan ingenting få meg i dårlig humør.»
Dolly Duck.
Innlegget blei sist redigert 06.11.2005, 21:23 av Sølve
Sølve
18 år, Ullensvang
06.11.2005, 21:22

Her er et par linker ang. Tufte IL-Østers Hus, som betalte 400.000 for å spille mot heltene våre
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=296498
http://www.dagbladet.no/sport/2005/11/11/449078.html
Bernie
35 år, Bergen
12.11.2005, 06:08

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online © Solstrand Tekst og Bobler, Vestregata 77, 9008 TROMSØ. Telefon: 957 08 325.
E-post: post@andebyonline.com. Ansvarleg redaktør: Olaf Moriarty Solstrand.
I redaksjonen: William Fuglset, Tommy Kvarsvik og Kristin Cecilia Saue Romundset.