Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

OT: Til alle i Oslo

Andeby Online > Diskusjonsforum > OT: Til alle i Oslo

Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2, 3, 4, 5, 6

Lars Olav skreiv:

Ja vel, må ta en tur ut å kjøpe det da :-)

Eh, det er vel ikke ett blad folk kjøper. Er det ikke på tide å klippe håret eller ta seg en tur til tannlegen istedet :-)

Nesten helt B O R T E herfra, Livet er for kort til å fylle det med andre sin syting .........
Hvorfor kan du lese her , eller her. En klassiker til glede for nye lesere.
Slike "eksperter" synes ofte å ha en overdrevet tro på egen smak og egen innsikt ©

MikroMidas
45 år, Trondheim

20.09.2005, 23:36

MikroMidas skreiv:

Lars Olav skreiv:

Ja vel, må ta en tur ut å kjøpe det da :)

Eh, det er vel ikke ett blad folk kjøper. Er det ikke på tide å klippe håret eller ta seg en tur til tannlegen istedet :)

... eller rett og slett lese det i butikken :)

Nei, når der er sånt et flott bilde av meg i den kulørte pressen så er det jo morro å ha en kopi. :)

Lars Olav
32 år, Grimstad

21.09.2005, 00:44

Dette var ikke lett å henge med på. Alt jeg kan om forball, har jeg lært i "Pondus". Men det skjer mye rart på fotballbanen, såpass har jeg lært. Har nemlig alle pondusbladene, og klarte endelig å få tak i spesialnummeret som ble delt ut på Norway Cup i år. ( er visst noe fotballgreier)

Superboy
48 År. Anbefales: MIRANDA av Inkalill

Øyvind Braaten
49 år, Sarpsborg

21.09.2005, 12:48

Er dette det: http://www.dagbladet.no/kultur/2005/09/22/444218.html

Pocket
25 år

22.09.2005, 16:22

Superboy skreiv:

Dette var ikke lett å henge med på. Alt jeg kan om forball, har jeg lært i "Pondus". Men det skjer mye rart på fotballbanen, såpass har jeg lært. Har nemlig alle pondusbladene, og klarte endelig å få tak i spesialnummeret som ble delt ut på Norway Cup i år. ( er visst noe fotballgreier)

Vi kommer faktisk i neste Pondus. :-)

Pocket skreiv:

Er dette det: http://www.dagbladet.no/kultur/2005/09/22/444218.html

Ja, det er oss - og en del med meg.

Lars Olav
32 år, Grimstad

22.09.2005, 17:03

No har eg sett deg seie på TV minst ti-femten gonger at du samler på autografar, Lars Olav. Håper at det kjem fram i løpet av serien av du er donaldist òg :-)

Og gratulerer med dagens seier mot TVNorge Allstars.

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)

Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø

22.09.2005, 21:04

Savnet også at du ikke nevnte at du var Donaldist :-(

Hvis du ombestemmer deg så ikke glem å nevne at vi har et fint forum her på Andeby Online.:-)

Vokste opp med Donald i femtiårene !

Helen
Oslo

22.09.2005, 22:05

Helen skreiv:

Savnet også at du ikke nevnte at du var Donaldist :-(

Hvis du ombestemmer deg så ikke glem å nevne at vi har et fint forum her på Andeby Online.:-)

Det begynner å bli litt sent og tenke på det nå. Men uansett er jeg med som autografjeger og de få gangene jeg prøvde å legge til noe fikk jeg klart forståelsen av at jeg kun burde si autografjeger.

Jeg irriterer meg litt over at jeg ikke fikk brukt andebyonline t-sjorten siden vi alltid må gå med drakten vår.

Men jeg skal se om jeg ikke får nevnt det i noen medier :-)

Innlegget blei sist redigert 23.09.2005, 01:52 av Lars Olav

Lars Olav
32 år, Grimstad

23.09.2005, 01:52

Gleder meg til å se programmet:-)

David H
14 år, Østre Toten

23.09.2005, 18:13

Fikk plutselig for meg at Guffen må være keeper. Ha orker neppe løpe så mye, så han får sette seg med ryggen mot den ene stanga og håpe at han ikke blir truffet. :-)
Lykke til mot VIF Lars Olav! Slå dem ned i støvlene!

www.olavskulen.no

Innlegget blei sist redigert 23.09.2005, 18:31 av Elise

Elise
49 år, Stord

23.09.2005, 18:30

Haha, Tufte IL må jeg se!

Simpelthen elsker mennesker med altoppslukende interesser og enorm kunnskap på rare felt :p

"Det er harde tider, gamle venn."

S.N.U.F.S - Savner Nevneverdig Ukentlige Forsider av Santanach

MatsGull
20 år, Kongsvinger

23.09.2005, 22:52

Nå har jeg sett tidenes beste realityserie! Kjempebra, Lars Olav!! Jeg sier som Erik Thorstvedt: Jeg er stolt av deg! Gleder meg til å se Tufte IL slå VIF. HEIA!:-):-):-)

www.olavskulen.no

Elise
49 år, Stord

26.09.2005, 22:35

Elise skreiv:

Nå har jeg sett tidenes beste realityserie!

Enig der !! Dette var noe av det supreste programmet jeg har sett på lenge, fabelaktige å se mr. M. nikke ballen.

Gleder meg til fortsettelsen, jeg skal heia på dere fra sofakroken!! :-)

Vokste opp med Donald i femtiårene !

Helen
Oslo

26.09.2005, 22:40

Elise skreiv:

Gleder meg til å se Tufte IL slå VIF. HEIA!:-):-):-)

Etter det Vålerengen har vist i det siste tror jeg de skal slite **MYE** mot de **heltene** vi så i kveld :-)

Nesten helt B O R T E herfra, Livet er for kort til å fylle det med andre sin syting .........
Hvorfor kan du lese her , eller her. En klassiker til glede for nye lesere.
Slike "eksperter" synes ofte å ha en overdrevet tro på egen smak og egen innsikt ©

MikroMidas
45 år, Trondheim

26.09.2005, 22:41

Ja, dette var eit triveleg program. Eg gler meg til å fylgja me på utviklinga dykkar framover. Stå på, og bank viff!

«Å, Donald! Nå kan ingenting få meg i dårlig humør.»
Dolly Duck.

Sølve
18 år, Ullensvang

26.09.2005, 23:02

En ting å si: MORRO!!

Fergus
25 år, Grimstad

26.09.2005, 23:52

Morro å se at folk likte det :-)

Vi er veldig stolte over at både Aftenposten, VG og Dagbladet har gitt serien 5. Vi skjønner ikke helt hvorfor den ikke fikk 6, men det får holde slik det er :-)

Lars Olav
32 år, Grimstad

27.09.2005, 04:45

Hadde ikkje vore meg imot om TVNorge hadde vist heile kampen de spelte heller (for eg antar at det var ein nitti minutters kamp?). Veldig gode jenter, men det er vel ikkje anna å vente - dei var jo omtrent profesjonelle. Dersom de hadde møtt eit lag beståande av nerdete og litt overvektige fjorten år gamle jenter som aldri hadde rørt ein fotball før, er eg sikker på at Tufte hadde vunne. :-)

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)

Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø

27.09.2005, 11:16

hehe, det er litt flaut å si men det var bare 2x15 minutter :)

Men du har helt rett i at de var dyktige, flere på laget er spådd landslagsplasser (fra de som har peiling altså, ikke oss). Dessuten hadde de en statestikk fra i fjor som var rå: 147 mål og 7 baklengsmål.

Lars Olav
32 år, Grimstad

27.09.2005, 15:20

Hehe, må slenge meg inn i heiagjengen; dette var nydelig Lars Olav! Helt utrolig bra program, dere fortjener all den gode kritikken dere kan få. Så, etter både rekordseertall og kjempekritikker må vi selvfølgelig spørre (på godt "fotballsk";-); hva føler du nå?

:-D

I believe in God like I believe in the sun rise. Not because I can see it, but because I can see all that it touches.
- C.S.Lewis

Det er i utgangspunktet flott med idealisme, men det er også forskjell på å barbere seg og kutte av seg haken.

- Sigvald!

http://wilfu.blogspot.com

Wilfu
20 år, Bamble

27.09.2005, 15:24

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2, 3, 4, 5, 6

Andeby Online © Solstrand Tekst og Bobler, Vestregata 77, 9008 TROMSØ. Telefon: 957 08 325.
E-post: post@andebyonline.com. Ansvarleg redaktør: Olaf Moriarty Solstrand.
I redaksjonen: William Fuglset, Tommy Kvarsvik og Kristin Cecilia Saue Romundset.