Andeby Online > Diskusjonsforum > OT: Til alle i Oslo
Gå tilbake til forumoversikta ...

Først vil jeg beklage at jeg skrive noe såpass off topic på forumet her men dette kan jeg ikke tie stille om.
Som noen har fått med seg så er jeg med på TV-Norges storsattsing til høsten, fotballaget Tufte IL.
På fredag klokken 17 på Manglerud treningsbane vil dere alle (ihvertfall de som bor i Oslo få sjansen til å se første offisielle treningskamp. Det blir Tufte IL mot Vålerenga Magasinet, som er en ren morrokamp før vi skal møte A-laget til Vålerenga senere i høst.
Det kommer uansett til å bli veldig underholdende, og de av dere som har anledning til å komme vil oppleve fotballhistorie. 
Innlegget blei sist redigert 28.09.2005, 12:43 av Olaf Moriarty Solstrand
Lars Olav
32 år, Grimstad
06.09.2005, 21:20

Las i Dagbladet førredagen at serien skulle byrja sist måndag, altså i går. Men eg såg ingenting i programmet. Når byrjar serien?
----------
Når du spelar mot VIF må du forresten prøva å skada Hulsker, Berre og Iversen (kremt!).
«Å, Donald! Nå kan ingenting få meg i dårlig humør.»
Dolly Duck.
Sølve
18 år, Ullensvang
06.09.2005, 22:40

Sølve skreiv:
Las i Dagbladet førredagen at serien skulle byrja sist måndag, altså i går. Men eg såg ingenting i programmet. Når byrjar serien?
Ja, det var en glipp fra Dagbladets side. Vi begynner 26 september.
----------
Når du spelar mot VIF må du forresten prøva å skada Hulsker, Berre og Iversen (kremt!).
Ja, det er mange som har kommet med slike forslag. Greia er jo at jeg ikke har peiling på hvem værken Hulsker eller Berre er 
Lars Olav
32 år, Grimstad
06.09.2005, 22:43

Om jeg får høre at noen har skadet noen av Vif's spillere skal jeg lage leven ja;) Har alltid vært engagutt! Hehehe...
Har fått med meg at det er noen Brann-supportere her ja... huff:S hehe...
Innlegget blei sist redigert 06.09.2005, 23:40 av Pocket
Pocket
25 år
06.09.2005, 23:39

Sølve skreiv:
Når du spelar mot VIF må du forresten prøva å skada Hulsker...
Tiltredes - han er et av de aller heteste hatobjektene i TL.
...Berre og Iversen (kremt!).
Nei, Berre har spilt for Viking og Iversen er viktig for landslaget.
Amerikansk Don Rosa Index (1987-2007) til salgs:
http://duckman.pettho.com/usindex.html
Gode råd om norsk rettskriving:
LES HER
Sigvald Grøsfjeld jr.
http://duckman.pettho.com/
Sigvald
41 år, Stavanger
07.09.2005, 00:28

Jeg er klar over at jeg ikke var helt snill når jeg postet en post her som ikke hadde med Donald å gjøre, men la oss ikke la dette bli til en lang fotballtråd.
Det holder som en info tråd slik at de som bor i Oslo (eller omegn) kan få sjansen til å komme på reality kamp 
Lars Olav
32 år, Grimstad
07.09.2005, 00:41

Sigvald skreiv:
Sølve skreiv:
Når begynte du og oppfordre til vold? Forøvrig er Viking bare et lite puslelag som ikke vet hvordan de skal spille skikkelig fotball. Håper de rykker ned til 4. divisjon.
Pocket
25 år
07.09.2005, 01:32

Pocket skreiv:
Forøvrig er Viking bare et lite puslelag som ikke vet hvordan de skal spille skikkelig fotball. Håper de rykker ned til 4. divisjon.
Tør jeg minne om at Viking slo Vålerenga borte i årets serie?
Mine filmanmeldelser på IMDB:
http://www.imdb.com/user/ur2484999/comments-expanded?order=alpha&start=0
SvK
25 år, Bergen
07.09.2005, 02:21

Pocket skreiv:
Sigvald skreiv:
Sølve skreiv:
Når begynte du og oppfordre til vold?
Det gjør jeg ikke. Jeg er bare enig med Sølve i at Hulsker er usympatisk.
Amerikansk Don Rosa Index (1987-2007) til salgs:
http://duckman.pettho.com/usindex.html
Gode råd om norsk rettskriving:
LES HER
Sigvald Grøsfjeld jr.
http://duckman.pettho.com/
Sigvald
41 år, Stavanger
07.09.2005, 02:24

Artig informasjon, Lars Olav (sjølv om eg av naturlege årsakar ikkje kjem på kamp), men la oss stoppe fotballdiskusjonane her og no. :-)
(er det berre fotball, eller skal dei intervjue deg litt i tillegg? For isåfall håper eg verkeleg at vi får sjå deg med t-skjorte på?)
«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø
07.09.2005, 08:54

Er det du som står som nummer fire fra venstre på bakerste rekke ??
http://www.tvnorge.no/programmer/heia_tufte/episoder/1368641
Hvordan tar en ut det laget der foran hver kamp ?? Sikkert ingen treningskamp, men ett par timer med Dungeons&Dragons i garderoben som grunnlag for laguttaket 
Når det gjelder kampen mot VIF så bare pass deg for **stupedama** Hulsker, du kan fort pådra deg straffe og kort med å stå for nært han innefor egen 16 meter. Du vet vel forresten hvor 16 meter'en er på banen 
Hvis dette ikke kolliderer med RBK i sjampions liig til høsten så **MÅ** jeg se dette. Lykke til ihvertfall.
Nesten helt B O R T E herfra, Livet er for kort til å fylle det med andre sin syting .........
Hvorfor kan du lese her , eller her. En klassiker til glede for nye lesere.
Slike "eksperter" synes ofte å ha en overdrevet tro på egen smak og egen innsikt ©
Innlegget blei sist redigert 07.09.2005, 09:37 av MikroMidas
MikroMidas
45 år, Trondheim
07.09.2005, 09:37

Olaf Solstrand skreiv:
(er det berre fotball, eller skal dei intervjue deg litt i tillegg? For isåfall håper eg verkeleg at vi får sjå deg med t-skjorte på?)
Vi har kun lov å møte i fotballdrakt så det blir liten sjanse til å ha på seg den t-sjorten desverre. Men jeg har tenkt på det og byr anledningen seg så skal jeg prøve å huske det. Det vil jo være masse gratisreklame.
MikroMidas skreiv:
Er det du som står som nummer fire fra venstre på bakerste rekke ??
Ja
Hvordan tar en ut det laget der foran hver kamp ?? Sikkert ingen treningskamp, men ett par timer med Dungeons&Dragons i garderoben som grunnlag for laguttaket
Alle spiller i alle kamper, men forslaget angående Dungeons&Dragons i garderoben var ikke så dumt tenkt 
Når det gjelder kampen mot VIF så bare pass deg for **stupedama** Hulsker, du kan fort pådra deg straffe og kort med å stå for nært han innefor egen 16 meter. Du vet vel forresten hvor 16 meter'en er på banen
Skal prøve å huske det. Har fått med meg hvor 16 meter'n går ja.
Lars Olav
32 år, Grimstad
07.09.2005, 09:51

Hei Lars Olav !!
Jeg kjøpte Se og Hør idag, og gjett hvem jeg fikk se der, jo selvfølgelig deg.
Du begynner jo å bli litt av en kjendis nå 
Men det står at du bor i Oslo og det er vel feil.
Hvordan gikk det med fotballkampen på Ekeberg ??
Dette er jo ikke akkurat Disneystoff men jeg kunne ikke dy meg da jeg fikk se deg i bladet 
Vokste opp med Donald i femtiårene !
Helen
Oslo
20.09.2005, 15:50

Vel da kan vi jo "vri" det til å bli litt mer Disney.
Hva om man satte sammen et fotball-lag med de mest kjente Andeby-innbyggerne.
Jeg har ikke så mye greie på fotball men jeg kunne tenke meg at Onkel Skrue måtte få dommer-jobben. Hvem som skulle stå i mål ville ikke vært så lett, men kanskje Anton, med sitt hell ville han kanskje redde mange baller.
Helen
Oslo
20.09.2005, 18:38

Onkel Skure må helt klart være lageier, mens Raptus er trener. Donald duger liksom ikke til noe, så det blir vanskelig. Tror heller Ole, Dole og Doffen passer bedre inn på laget. Anton er jo hjernedød, men keeper går vel ja... Petter Smart må være Andeby's svar på Flo - høy og tynn og det gjør ikke noe om han nikker ballen med hodet, for han slår seg jo selv med hammer rett som det er. Mikke og Langbein bør også ha en plass på laget. Kansje Donald Kunne steppet inn som Fantonald... :)
Pocket
25 år
20.09.2005, 18:44

Med Donalds temperament vil han sikkert kunne brukes til noe. I en eller annen angrepsposisjon!!
Helen
Oslo
20.09.2005, 18:53

Mickey
18 år, Horten
20.09.2005, 18:54

Helen skreiv:
Jeg kjøpte Se og Hør idag, og gjett hvem jeg fikk se der, jo selvfølgelig deg.
Du begynner jo å bli litt av en kjendis nå
Ja vel, må ta en tur ut å kjøpe det da 
Men det står at du bor i Oslo og det er vel feil.
Jo, desverre. Men hjertet mitt bor i Grimstad 
Hvordan gikk det med fotballkampen på Ekeberg ??
Den snakker vi ikke om. Er ikke det off topic 
Innlegget blei sist redigert 20.09.2005, 21:30 av Lars Olav
Lars Olav
32 år, Grimstad
20.09.2005, 21:30

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online © Solstrand Tekst og Bobler, Vestregata 77, 9008 TROMSØ. Telefon: 957 08 325.
E-post: post@andebyonline.com. Ansvarleg redaktør: Olaf Moriarty Solstrand.
I redaksjonen: William Fuglset, Tommy Kvarsvik og Kristin Cecilia Saue Romundset.