Andeby Online > Diskusjonsforum > Hall of Fame
Gå tilbake til forumoversikta ...
Side 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54

Olaf Solstrand skreiv:
Eg synest at «Library»-utgivingar bør gå for eit så eksklusivt preg som mogleg, og eg synest at skal vi først få eit Scarpa-bibliotek bør ein gå for å lage eit så vakkert verk som mogleg. OK, det vil presse opp prisen, men eit RSL burde ikkje kome i billigutgåve.
Har du tenkt på prisen? Scarpa har teikna 15 000 sider. Viss ein skal gje ut eit praktverk med alle hans seriar m.m., vert det dyrare enn CBSV. For all del, Scarpa er stor, men han er ikkje der oppe ved sida av Barks, og eit praktverk med alle Scarpa sine seriar vil neppe vera like salgbart heller. Ein Mammuettbokserie med "Romano Scarpa - komplett bibliotek" hadde etter mi meining vore strålande.
«Å, Donald! Nå kan ingenting få meg i dårlig humør.»
Dolly Duck.
Sølve
19 år, Ullensvang
01.04.2006, 15:12

Olaf Solstrand skreiv:
Eg synest at «Library»-utgivingar bør gå for eit så eksklusivt preg som mogleg, og eg synest at skal vi først få eit Scarpa-bibliotek bør ein gå for å lage eit så vakkert verk som mogleg. OK, det vil presse opp prisen, men eit RSL burde ikkje kome i billigutgåve.
Det er jeg enig i, men jeg tror det det er større sjanse for at Egmont ville tørre å gi det ut hvis det kunne komme ut som billig pocketserie. Romano Scarpa med store bokstaver på forsiden av en bok gir ikke automatisk høye salgstall slik som Barks eller Rosa. Jeg prøver her altså å finne ut hvordan bøkene burde være hvis vi skulle klare å overtale Egmont til å gi dem ut. (Som jo ikke er det minste sannsynlig at vi hadde klart uansett da men.)
ばか! (Baka!)
Chrisron
31 år, Tønsberg
01.04.2006, 15:17

Dette er vel en smaksak, i tillegg til at det er off-topic!
It was all started by a mouse...
Innlegget blei sist redigert 01.04.2006, 15:18 av Audun
01.04.2006, 15:17

AuDON McDUCK skreiv:
Dette er vel en smaksak, i tillegg til at det er off-topic!
Off topic og off topic. Så lenge me diskuterer Andeby-stoff finst det ikkje nokon grunn til å starta ein ny tråd berre fordi me diskuterer noko litt på sida av det fyrste innlegget i tråden. Meiner eg då. Og det meste er ein smakssak, men eg synest at det er interessant å diskutera i kva for eit format eit eventuelt Romano Scarpa-bibliotek skal verta utgjeve.
Dolly Duck.
Innlegget blei sist redigert 01.04.2006, 15:24 av Sølve
Sølve
19 år, Ullensvang
01.04.2006, 15:23

Sølve skreiv:
Olaf Solstrand skreiv:
Har du tenkt på prisen? Scarpa har teikna 15 000 sider. Viss ein skal gje ut eit praktverk med alle hans seriar m.m., vert det dyrare enn CBSV. For all del, Scarpa er stor, men han er ikkje der oppe ved sida av Barks, og eit praktverk med alle Scarpa sine seriar vil neppe vera like salgbart heller. Ein Mammuettbokserie med "Romano Scarpa - komplett bibliotek" hadde etter mi meining vore strålande.
Forsåvidt einig, men det hadde vore betre om dei kunne trykka paperback utgåver i samme format som f,eks. Gemstone.utgåva av Lo$ i staden for feite mammutbøker.
Då eg va liten og lite visste
Då fekk eg tak i ei Donald-bok
Eg las den ut heilt til det siste
og plutseleg vart eg klok!
Kristian Rødvand
23 år, Rana
01.04.2006, 15:54

Til de som har Van Horn-boka:
Hvordan var den? Var den bedre enn de forrige?Eller?
01.04.2006, 20:58

Hadde store forentninger men vart litt skuffa. Enkelte historiar som burde vore med var ikkje det...
Kristian Rødvand
23 år, Rana
02.04.2006, 01:19

Ja, nå ser jeg at de ikke har tatt med "Fattigmannsspeilet" og "Historien gjentar seg".
Hvilket er skammelig!
02.04.2006, 13:19

Man skal ikke skue hunden på hårene, men jeg syns coveret på boka var litt slapt. Har bare sett den på outducks siden jeg enda ikke har fått boken (nå har det gått 93 dager!).
Tidligere ANDonym
••••••••••••••Why are you wearing that stupid man suit? -Frank the Rabbit••••••••••••••••
Kvitsund Gymnas!
Kjetil Golid
17 år, Tinn
02.04.2006, 22:16

ANDonym skreiv:
Har bare sett den på outducks siden jeg enda ikke har fått boken (nå har det gått 93 dager!).
Då er det på tide å ringa! (Men det har du kanskje gjort? I så fall: Ring ein gong til!)
Dolly Duck.
Sølve
19 år, Ullensvang
02.04.2006, 22:21

Har vært unormalt tålmodig denne gangen, ja. Får ringe i morra
Tidligere ANDonym
••••••••••••••Why are you wearing that stupid man suit? -Frank the Rabbit••••••••••••••••
Kvitsund Gymnas!
Kjetil Golid
17 år, Tinn
02.04.2006, 22:25

Audun McDUCK skreiv:
Ja, nå ser jeg at de ikke har tatt med "Fattigmannsspeilet" og "Historien gjentar seg".
Hvilket er skammelig!
Ja eigentlig er det det, i allefall med tanke på den fyrstnemte historia...
Kristian Rødvand
23 år, Rana
03.04.2006, 16:52

Hm ... eg liker Fattigmannsspeilet sjølv, men det må då ha med personlege preferanser å gjera? Det er vel ingenting //spesielt// med den historia som tilseier at den //absolutt// må stå i ei Van Horn-samling? Eller er det noko eg har oversett?
http://www.nettserier.no/pacham/
«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
03.04.2006, 17:07

Kristian Rødvand skreiv:
Audun McDUCK skreiv:
Hvilket er skammelig!
Ja eigentlig er det det, i allefall med tanke på den fyrstnemte historia...
Håper at det kommer mer enn en Van Horn bok og da er det greit at ikke alt det beste blir samlet i første bok.
ばか! (Baka!)
Chrisron
31 år, Tønsberg
03.04.2006, 17:09

En Van Horn-bok til høres greit ut, og det er ikke usannsynelig ettersom Gottfredson har fått to 
Favoritter: Don Rosa / Floyd Gottfredson / Carl Barks / Romano Scarpa
"Jeg har på følelsen av at Mikke kan komme til å rote det til for meg. Neste gang må jeg være mer ... Overbevisende" -Spøkelseskladden (1939)
(Profil oppdatert.)
Jonas Larsen
17 år, Larvik
03.04.2006, 18:01

Gottfredson har faktisk ikke fått noen ennå han. Scarpa får derimot snart sin andre bok.
ばか! (Baka!)
Chrisron
31 år, Tønsberg
03.04.2006, 18:08

Jeg syns nå det er andre tegnere enn van Horn som hadde gjort seg mer fjortjent til flere enn en HOF-bok. F.eks. Vicar (hans lange karriere kan ikke bli samlet i èn bok) og Paul Murry (han fikk ikke sine beste historier presentert i den forrige boken).
Tidligere ANDonym
Kvitsund Gymnas!
Kjetil Golid
17 år, Tinn
03.04.2006, 18:59

Olaf Solstrand skreiv:
Hm ... eg liker Fattigmannsspeilet sjølv, men det må då ha med personlege preferanser å gjera? Det er vel ingenting //spesielt// med den historia som tilseier at den //absolutt// må stå i ei Van Horn-samling? Eller er det noko eg har oversett?
Det er då absolutt ein av hans beste historiar, derfor burde den vore med. Dessuten burde jo ei sånn bok ikkje berre innehalde korte historiar.
Kristian Rødvand
23 år, Rana
03.04.2006, 19:15

ANDonym skreiv:
Jeg syns nå det er andre tegnere enn van Horn som hadde gjort seg mer fjortjent til flere enn en HOF-bok. F.eks. Vicar (hans lange karriere kan ikke bli samlet i èn bok) og Paul Murry (han fikk ikke sine beste historier presentert i den forrige boken).
OK, eg er faktisk ueinig med deg når det gjelder at Vicar og Murry bør stå i første rekke for fleire bøker. Men det er berre fordi eg er så sær at eg synest at ein bør prioritere dei som er teiknarar *og* manusforfattarar framfor dei som nesten berre teiknar. Eg seier sjølvsagt ikkje at Vicar og Murry *ikkje* fortener bøker, men *meir* enn ei bok kvar synest eg ikkje at dei bør få.
Lurer på om Hall of Fame nokon gong kjem til å presentere ein rein manusforfattar, eg.
http://www.nettserier.no/pacham/
«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
03.04.2006, 19:40

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...
Side 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.