Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

Nr. 299

Andeby Online > Diskusjonsforum > Nr. 299

Gå tilbake til forumoversikta ...

Har kjøpt pocket nr. 299 idag.
Kan fortelle at første historie er av Cavazzano. Ser også det er bilde av bok nr. 300 der på siste side.
Har ikke fått lest den ennå.
:-)

Vokste opp med Donald i femtiårene !

Innlegget blei sist redigert 28.09.2005, 14:47 av Olaf Moriarty Solstrand

Helen
Oslo

05.08.2005, 15:33

Du har funne ein utro tjener som gir blaffen i sin butikk-ed og trosser Bladcentralen for å kunne gi bøker og blader til sine trufaste kunder tre dager før utsalgsdato? :-)

Ja, ja. La oss for verdensfredens skuld håpe at han har ein ond tvillingbror i Stavanger. :-)

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)

Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø

05.08.2005, 16:12

Stakkars man da, jeg hadde inntrykk av at han drev sin kiosk veldig lovlydig, men siden jeg visste at butikkene fikk bladene idag tenkte jeg at jeg skulle gjøre en liten test for å se om det var mulig å få kjøpt den idag.

Jeg spurte så pent jeg kunne om han kunne gjøre et "lite unntak" å selge meg en idag, han poengterte at det var ikke lovlig men han skal gjøre et "lite unntak" idag for meg hvis det var så viktig, så han gikk ut på bakrommet og hentet en.

Har ikke tenkt å fortsette med det, var bare nysgjerrig på om det lot seg gjøre :-)

Vokste opp med Donald i femtiårene !

Helen
Oslo

05.08.2005, 16:24

Olaf Solstrand skreiv:

Du har funne ein utro tjener som gir blaffen i sin butikk-ed og trosser Bladcentralen for å kunne gi bøker og blader til sine trufaste kunder tre dager før utsalgsdato? :-)

Ja, ja. La oss for verdensfredens skuld håpe at han har ein ond tvillingbror i Stavanger. :-)

Ikke noe problem jeg har denne boken på svensk.

Amerikansk Don Rosa Index (1987-2007) til salgs:
http://duckman.pettho.com/usindex.html

Gode råd om norsk rettskriving:
LES HER

Sigvald Grøsfjeld jr.
http://duckman.pettho.com/

Sigvald
41 år, Stavanger

06.08.2005, 00:58

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online © Solstrand Tekst og Bobler, Vestregata 77, 9008 TROMSØ. Telefon: 957 08 325.
E-post: post@andebyonline.com. Ansvarleg redaktør: Olaf Moriarty Solstrand.
I redaksjonen: William Fuglset, Tommy Kvarsvik og Kristin Cecilia Saue Romundset.