Andeby Online > Diskusjonsforum > Pakkelapp i posten.
Gå tilbake til forumoversikta ...
Side 1, 2

Er det bare meg som har fått en pakkelapp i posten i dag?
Jeg må si jeg ble litt yr og tenkte raskt på CBL men da det ikke stod noe om det her på forumet ble jeg veldig skeptisk.
Jeg venter overhode ingenting annet av denne størrelsen så det gjorde meg nysjerrig. Ekstra irriterende er det jo at jeg ikke får hentet den i morgen heller.
Innlegget blei sist redigert 28.09.2005, 14:51 av Olaf Moriarty Solstrand
Lars Olav
32 år, Grimstad
03.08.2005, 21:30

... diskrimineringh.. forskjells..beh..andling.. politi..anmeldel..se..aagh....kontakth.. Ola..fs.. venner.. i... Egmoooonth...........
Innlegget blei sist redigert 03.08.2005, 22:00 av Pocket
Pocket
26 år
03.08.2005, 21:59

Pocket skreiv:
... diskrimineringh.. forskjells..beh..andling.. politi..anmeldel..se..aagh....kontakth.. Ola..fs.. venner.. i... Egmoooonth...........
Så, så...
Amerikansk Don Rosa Index (1987-2007) til salgs:
http://duckman.pettho.com/usindex.html
Gode råd om norsk rettskriving:
LES HER
Sigvald Grøsfjeld jr.
http://duckman.pettho.com/
Sigvald
42 år, Stavanger
03.08.2005, 22:21

Står det ingenting på pakkelappen om kven avsendaren er?
http://www.nettserier.no/pacham/
«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
03.08.2005, 23:04

Olaf Solstrand skreiv:
Står det ingenting på pakkelappen om kven avsendaren er?
Nei, det står bare at forsendelsen var for stor for postkassen.
Lars Olav
32 år, Grimstad
04.08.2005, 00:27

Pocket skreiv:
Ha-ha, kakle, skratt! 
Barks | Scarpa | Gottfredson | Murry | Cavazzano
torgnyland.blogspot.com
Karamell
40 år, Oslo
04.08.2005, 03:13

Det er jo snakk om ein pakke som berre er for stor for postkassa, den kan altså vera ei HOF-bok dersom det ikkje er plass til HOF-bøker i postkassa til Lars Olav.
Men ... ei HOF-bok i august? Tviler.
Kanskje Lars Olav rett og slett har ei snill bestemor i Lofoten som sender han eit halvt års forsyning med lapskaus. Men det får han jo uansett vite i kveld. 
«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
04.08.2005, 13:50

Må innrømme at jeg hadde litt forventninger da jeg åpnet postkassa i dag, men var ikke noe CBSV eller noen pakkelapp i alle fall. Kanskje like greit, så rekker jeg kanskje å lese ferdig Barks HOF-boka før CBSV kommer.
Tommy
25 år, Odda
04.08.2005, 13:58

Jeg har desverre ikke fått hentet den i dag heller (som jeg skrev i første innlegget). Har vært på innspilling og da har jeg ikke fått tid til å stikke innom posten.
Men i morgen derimot så går turen raskt til posten.
Det er nok ingen HOF bok for jeg abonerer ikke på HOF. Det er ingenting jeg abonerer på eller noe annet som er ventet nå, det var derfor jeg ble så overrasket.
Lars Olav
32 år, Grimstad
04.08.2005, 21:16

Pocket skreiv:
Jeg må innrømme at dette er et av de morsomste innleggene jeg har lest på dette forumet....
Sverre Amundsen
Sverre
37 år, USA
05.08.2005, 04:29

Er tilbøyelig til å si meg enig... Ler nesten like mye hver eneste gang jeg leser det... 
I believe in God like I believe in the sun rise. Not because I can see it, but because I can see all that it touches.
- C.S.Lewis
Det er i utgangspunktet flott med idealisme, men det er også forskjell på å barbere seg og kutte av seg haken.
- Sigvald!
http://wilfu.blogspot.com
Wilfu
21 år, Bamble
05.08.2005, 09:34

Synes ikke det er "arigt". Det må da være noe du abonnerer på: Fantomets krønike, HOF, De hele årgangene, Superheltene, Lucky Luke, Klassikerserien, Prins Valiant o.a.?
49 År. Anbefales: MIRANDA av Inkalill
Øyvind Braaten
49 år, Sarpsborg
05.08.2005, 10:40

Superboy skreiv:
Synes ikke det er "arigt".
Det er fordi den er ein smule intern. 
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
05.08.2005, 10:56

Superboy skreiv:
Synes ikke det er "arigt". Det må da være noe du abonnerer på: Fantomets krønike, HOF, De hele årgangene, Superheltene, Lucky Luke, Klassikerserien, Prins Valiant o.a.?
Joda, jeg abonnerer på HOF og De komplette årgangen, pluss at jeg kjøper DD&Co, DP, Tema-Pocket og Mammutbøker
David H
14 år, Østre Toten
05.08.2005, 10:58

Lars Olav skreiv:
Er det bare meg som har fått en pakkelapp i posten i dag?
Jeg må si jeg ble litt yr og tenkte raskt på CBL men da det ikke stod noe om det her på forumet ble jeg veldig skeptisk.
Pakkelapp kan rett og slett bare bety at postbudet ikke gidder å bære ut mere post. Jeg må stadig vekk på posten for å hente bøker fra diverse bokklubber, de komplette årgangene og små dvd'er.
Saken er nemlig den at posten har også tatt på seg å distribuere mye reklame til de som ikke ha reservert seg mot fa%&skapet og den er det ingen som henter på posten. Men bøker som er tunge å bære rundt er det bedre å gi folk hentelapp på slik at postbudet kan få livsviktig reklame fort ut istedet.
Posten garanterer vel bare at forsendelsen skal frem og ikke på døren din, hvis jeg ikke tar helt feil. Vi er vel også prisgitt Posten sin vurdering av hva som er for stort til å passe i en standard postkasse som vi vel alle har.
Dette er faktisk fra sikre kilder på "andre siden" og heller ikke ment som noen surmuling fra min side, kun ett forsøk på oppklare mysteriet.
MEN når det gjelder Carl Barks bøkene vi alle går og venter på så vet jeg hvem jeg hadde levert de på døren til MINST en uke før alle andre for å være sikker på at sjokkbølgene ikke spredde seg for vidt i vårt lange land.
Nesten helt B O R T E herfra, Livet er for kort til å fylle det med andre sin syting .........
Hvorfor kan du lese her , eller her. En klassiker til glede for nye lesere.
Slike "eksperter" synes ofte å ha en overdrevet tro på egen smak og egen innsikt ©
MikroMidas
46 år, Trondheim
05.08.2005, 11:45

MikroMidas skreiv:
Posten garanterer vel bare at forsendelsen skal frem og ikke på døren din, hvis jeg ikke tar helt feil. Vi er vel også prisgitt Posten sin vurdering av hva som er for stort til å passe i en standard postkasse som vi vel alle har.
Så lenge posten fysisk går inn i postkassen/postluken din, skal den leveres på døren. Jeg har selv hatt noen runder med posten angående dette, fordi de ofte har bedt meg hendte "De komplette årgangene"-bøkene på posten selv om de går fint inn i postluken. De pleier å skjerpe seg etter at jeg har klaget, men ikke alltid.
Mine filmanmeldelser på IMDB:
http://www.imdb.com/user/ur2484999/comments-expanded?order=alpha&start=0
SvK
25 år, Bergen
05.08.2005, 12:19

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...
Side 1, 2

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.