Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

Hva så jeg på bruktbutikken i dag.

Andeby Online > Diskusjonsforum > Hva så jeg på bruktbutikken i dag.

Gå tilbake til forumoversikta ...

I feriemodus som jeg er tok jeg en antikvariatrunde i Trondheim i dag. Tynne greier. Tenkte å følge opp Sigvald sin tradisjon med å tipse Dere om spesielle ting som er til salgs og som kan være av interesse.

La oss alle sammen bruke denne tråden til dette fremover så blir det kanskje enklere å følge med eller ikke følge med for de som ønsker det på slike tips.

Adamstuen antikvariat i Kongens gate i Trondheim hadde veldig mange av disse Carl Barks jubileumsbøkene til salgs.Deriblant den første i Fn- tilstand for 575,-
De hadde også 7 andre i den serien fra den andre til den nest siste. Priser fra 400 for den andre ned til 150 for de siste. Tilstanden var cirka Very Fine - på de andre. Jeg kikket fort over dem så jeg vet ikke om det ligger brødskiver med syltetøy igjen som bokmerker :-) Men det var dagens tips herifra.

Nesten helt B O R T E herfra, Livet er for kort til å fylle det med andre sin syting .........
Hvorfor kan du lese her , eller her. En klassiker til glede for nye lesere.
Slike "eksperter" synes ofte å ha en overdrevet tro på egen smak og egen innsikt ©

Innlegget blei sist redigert 28.09.2005, 16:14 av Olaf Moriarty Solstrand

MikroMidas
45 år, Trondheim

19.07.2005, 16:23

Var det alt de hadde av Disney? Trauste greier:p Sjekk om de har noen 1. utgaver av de 20 første Donald Pocketene:)

Pocket
25 år

19.07.2005, 16:47

Hadde de hatt det så hadde jeg kjøpt de selv. De hadde en god del Donald fra de siste 20 år, men jeg gidder ikke å spamme lista med det, og jeg gidder heller ikke notere ned alt de har. Dette var ment som en informasjon til de som eventuellt måtte mangle noen av de bøkene der, ikke noe annet

Nesten helt B O R T E herfra, Livet er for kort til å fylle det med andre sin syting .........
Hvorfor kan du lese her , eller her. En klassiker til glede for nye lesere.
Slike "eksperter" synes ofte å ha en overdrevet tro på egen smak og egen innsikt ©

MikroMidas
45 år, Trondheim

19.07.2005, 19:03

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online © Solstrand Tekst og Bobler, Vestregata 77, 9008 TROMSØ. Telefon: 957 08 325.
E-post: post@andebyonline.com. Ansvarleg redaktør: Olaf Moriarty Solstrand.
I redaksjonen: William Fuglset, Tommy Kvarsvik og Kristin Cecilia Saue Romundset.