Andeby Online > Diskusjonsforum > Don Rosa på Raptus
Gå tilbake til forumoversikta ...

Sender bare en liten hilsen fra den store Gammeldonaldist-turen som i år gikk til Norges "Tralla-la", som jo alle vet ligger i Sogn og Fjordane. Vi var ialt ca. 20 gammeldonaldister som kom fra store deler av landet (Trondheim, Bergen og Østlandet). Forpleiningen hadde forbedret seg kraftig siden Pål og Tors "pølse og øl" - fester på 70 og begynnelsen av 80-tallet, og diskusjonene gikk livlig. En av påstandene som ble lagt frem der var at nå som vi har internett så er det ikke lenger nødvendig å utgi "Donaldisten" i fanzineform på papir lenger. Hva synes dagens donaldister om dette? Undertegnede skulle i hvertfall ønske at fanzinet snart ducker opp med nye numre.
med gammeldonaldistisk hilsen,
Wogew
Wogew
46 år, Rælingen
11.05.2004, 01:14

Ei interessant problemstilling - men ettersom det har litt lite med Raptusfestivalen å gjere, svarar eg i ein eigen tråd.
http://www.andebyonline.com/forum.php?traad=234
«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
11.05.2004, 03:22

Jeg er ikke kultursnobb, og jeg liker både Mozart og the Beatles. Men Mozart representerte noe tidløst og vakkert som vil bli husket-om 1000 år. Men det er annen diskusjon.
Sleipe-Simon Den eldste banditten i Klondyke
11.05.2004, 10:25

Mikro-Midas:
Dessuten tror jeg det leses mye mere serier i Norge av Frode Øverli, Lise Myhre og Neil Gaiman (for eksempel) enn av denne Lee Falk.
Sigvald skreiv:
Dessuten er det verdt å merke seg at Egmont gir ut Fantomets krøniker, men ikke noe tilsvarende storverk for dem du nevnte.
Dei sa nettopp på TV2 at no kjem alle Nemi-stripene ut i bokform. Skal vi bruke populariteten som målestokk, kan vi jo merke oss at medan Fantomet ikkje kom i bokform før etter mange tiår, kom Nemi ut i bokform straks det var laga nok av serien til å fylle ei bok.
Utan at EG ser på det som eit kvalitetsstempel, men ...
Og Frode Øverlis Pondus kjem no snart ute med fjerde bok - ikkje dårleg for ein serie som lagast av ein person og er berre åtte år gamal. Grunnen til at Egmont ikkje gir ut desse bøkene, er nok utelukkande at dei ikkje har lov til det fordi Øverli har valgt eit anna forlag. Dei tre første bøkene har nemlig toppa bestseljarlistene lenge, og det er nesten ein skam at Øverli ikkje har fått Brageprisen enno.
Men, for all del. Eg skal ikkje prøve å setja noko kvalitetsstempel på desse seriane - eg synest at sånt bør vere subjektivt. Eg ville berre nemne at no gjelder ikkje lenger argumentet at Egmont ikkje har spandert bokform på desse seriane.
«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
04.10.2004, 21:45

Olaf SolstrAnd skreiv:
Dei sa nettopp på TV2 at no kjem alle Nemi-stripene ut i bokform.
Gammelt nytt for de som følger litt med :) Hadde du dratt på raptus kunne du fått den signert
http://www.raptus.no/program/lordag.html
Og Frode Øverlis Pondus kjem no snart ute med fjerde bok - ikkje dårleg for ein serie som lagast av ein person og er berre åtte år gamal.
Den er da kommet i salg og mange av oss har da kjøpt den allerede.
Dei tre første bøkene har nemlig toppa bestseljarlistene lenge, og det er nesten ein skam at Øverli ikkje har fått Brageprisen enno.
Var vel nominert i fjor men juryen så vel ikke det mange andre har sett i den serien. Uansett har juryen gjort sitt valg og delt ut en pris for lenge siden. Men jeg er helt enig han fortjener den.
Nesten helt B O R T E herfra, Livet er for kort til å fylle det med andre sin syting .........
Hvorfor kan du lese her , eller her. En klassiker til glede for nye lesere.
Slike "eksperter" synes ofte å ha en overdrevet tro på egen smak og egen innsikt ©
MikroMidas
45 år, Trondheim
04.10.2004, 22:08

MikroMidas skreiv:
Gammelt nytt for de som følger litt med :)
Må vel innrømme at eg ikkje gjer det. :-)
Hadde du dratt på raptus kunne du fått den signert
Må vel innrømme at eg ikkje er så interessert i det. :-)
Den er da kommet i salg og mange av oss har da kjøpt den allerede.
Må innrømme at det visste eg ikkje.
Uansett vil eg tru at om vi dømmer etter popularitet her i landet, og etter den "respekten" seriane får frå sine respektive forlag, er både Pondus og Nemi større enn Fantomet.
(men eg dømmer sjølvsagt ikkje på den måten. Eg prøver å få med meg litt av dei beste seriane som blir laga i verda, og der er ikkje Nemi så høgt på mi liste.)
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
04.10.2004, 22:14

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.