Andeby Online > Diskusjonsforum > Don Rosa på Raptus
Gå tilbake til forumoversikta ...

Dette har lite med Don Rosa å gjere, men eg seier det likevel:
Eg trur at stadig fleire kjem til å få eit negativt forhold til Raptus no som Raptus-folket plutseleg har blitt eit forlag. I staden for å vere ein teikneseriefestival der mange forlag kjem saman har det på ein måte blitt "teikneseriefestivalen til Westwind". Sjølvsagt kjem framleis mange forlag på Raptus, men at eitt av forlaga er arrangør, slik at Raptus på mange måtar er utstillingsvindauget til Westwind, kan fort koste eit par spiker i kista.
«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
07.05.2004, 03:39

Olaf Solstrand skreiv:
Eg trur at stadig fleire kjem til å få eit negativt forhold til Raptus no som Raptus-folket plutseleg har blitt eit forlag. I staden for å vere ein teikneseriefestival der mange forlag kjem saman har det på ein måte blitt "teikneseriefestivalen til Westwind". Sjølvsagt kjem framleis mange forlag på Raptus, men at eitt av forlaga er arrangør, slik at Raptus på mange måtar er utstillingsvindauget til Westwind, kan fort koste eit par spiker i kista."
---------------------
Det er neppe noe større problem at Raptusfestivalen er Westwinds private utstillingsvindu enn at AOL er Olaf Solstrands private utstillingsvindu.
Amerikansk Don Rosa Index (1987-2007) til salgs:
http://duckman.pettho.com/usindex.html
Gode råd om norsk rettskriving:
LES HER
Sigvald Grøsfjeld jr.
http://duckman.pettho.com/
Sigvald
41 år, Stavanger
07.05.2004, 03:59

Sigvald skreiv:
Det er neppe noe større problem at Raptusfestivalen er Westwinds private utstillingsvindu enn at AOL er Olaf Solstrands private utstillingsvindu."
----------------------------------------------------------
Jeg har besøkt begge stedene flere ganger og skjønner ikke hva du mener nå. Litt utdyping kanskje.
Nesten helt B O R T E herfra, Livet er for kort til å fylle det med andre sin syting .........
Hvorfor kan du lese her , eller her. En klassiker til glede for nye lesere.
Slike "eksperter" synes ofte å ha en overdrevet tro på egen smak og egen innsikt ©
MikroMidas
45 år, Trondheim
07.05.2004, 09:54

Sigvald skreiv:
"Det er neppe noe større problem at Raptusfestivalen er Westwinds private utstillingsvindu enn at AOL er Olaf Solstrands private utstillingsvindu."
Du er altså ueinig? Vel, eg meinar at den samanlikninga blir litt svak fordi Raptus er Nordens (?) største teikneseriefestival. Ein stad der fleire ulike forlag kjem saman og visar fram alt det beste som skjer i norsk teikneseriemiljø. Det blir i mine auge feil at eit forlag skal vere arrangør av noko slikt, og eg veit at eg ikkje er den einaste som har dette synet.
På halvlang sikt kan dette føre til at dei andre forlaga går lei av å vere med på denne kjempereklamen for Westwind, og då står vi plutseleg utan Raptus. Eg ønskjar ikkje at det skjer, men eg kan forstå det om det skjer etter at Westwind blei oppretta.
«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
07.05.2004, 18:41

Olaf Solstrand skreiv:
"Sigvald skreiv:
"Det er neppe noe større problem at Raptusfestivalen er Westwinds private utstillingsvindu enn at AOL er Olaf Solstrands private utstillingsvindu."
Du er altså ueinig? Vel, eg meinar at den samanlikninga blir litt svak fordi Raptus er Nordens (?) største teikneseriefestival. Ein stad der fleire ulike forlag kjem saman og visar fram alt det beste som skjer i norsk teikneseriemiljø. Det blir i mine auge feil at eit forlag skal vere arrangør av noko slikt, og eg veit at eg ikkje er den einaste som har dette synet.
---------------------
AOL er vel etterhvert Nordens (?) største donaldistforum. Et sted der en lang rekke donaldister diskuterer donaldisme o.l. Du har selv omtalt det som en "personlig hjemmeside" selv om AOL etterhvert likner mer på en generell portal som "D.U.C.K.hunt" enn en personlig side som "D.U.C.K.burg" (siden til Thomas).
Mitt poeng er at AOL ser ut til fungere meget bra med dagens ordning - kanskje Raptus vil gjøre det samme med den nye ordningen.
På halvlang sikt kan dette føre til at dei andre forlaga går lei av å vere med på denne kjempereklamen for Westwind, og då står vi plutseleg utan Raptus.
---------------------
Jeg håper selvsagt også at Raptus kommer til å bestå, men skulle det verste skje så kan jo fremsynte og foretaksome folk, som deg selv, overta arenaen og arrangere egne donaldist-messer istedet.
LES HER
Sigvald Grøsfjeld jr.
Sigvald
41 år, Stavanger
08.05.2004, 00:10

Sigvald skreiv:
"Mitt poeng er at AOL ser ut til fungere meget bra med dagens ordning - kanskje Raptus vil gjøre det samme med den nye ordningen."
Eg har høyrd forlagsfolk (utan at eg nemnar kva forlag det er snakk om her) snakke om å kutte ut Raptus nettopp fordi Raptus-gjengen har blitt eit forlag. Det er ingen måte det kan gjere Raptus betre på.
"Jeg håper selvsagt også at Raptus kommer til å bestå, men skulle det verste skje så kan jo fremsynte og foretaksome folk, som deg selv, overta arenaen og arrangere egne donaldist-messer istedet."
Donaldist-messer...? Slikt kan då ikkje måle seg med Raptus. Sjølvsagt er donaldistmesser sannsynlegvis trivelege arrangement, men dei ALLER færraste oppsøkar Raptus av donaldistiske grunnar. For all del - arranger gjerne donaldistmesser (på det feltet vil eg anta at du kanskje er meir framsynt og føretaksom enn meg, Sigvald), men det donaldistiske kjem langt nede på lista over kva som gjer Raptus til eit storslått arrangement.
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
08.05.2004, 00:17

Olaf Solstrand skreiv:
Det donaldistiske kjem langt nede på lista over kva som gjer Raptus til eit storslått arrangement."
---------------------
Mitt inntrykk var at det var DR som var det store trekkplasteret i 2002. Det er også DRs tilstedeværelse i år som får danske medlemmer av DDF(R) til å dra til Bergen i år, så helt betydningsløs kan donaldismen ikke være for Raptus-festivalen.
LES HER
Sigvald Grøsfjeld jr.
Sigvald
41 år, Stavanger
08.05.2004, 00:25

Vel - det var ingenting donaldistisk der i fjor (bortsett frå at Håkon Aasnes sat i eit hjørne og solgte gamle forsideteikningar), og likevel var det ein fantastisk festival.
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
08.05.2004, 00:33

Olaf Solstrand skreiv:
"Vel - det var ingenting donaldistisk der i fjor (bortsett frå at Håkon Aasnes sat i eit hjørne og solgte gamle forsideteikningar), og likevel var det ein fantastisk festival."
---------------------
En link var det da - Will Eisner som har gitt navn til Don Rosa's Eisner-priser var jo til stede.
LES HER
Sigvald Grøsfjeld jr.
Sigvald
41 år, Stavanger
08.05.2004, 01:10

Will Eisner har absolutt ingenting med donaldisme å gjere.
Will Eisner er sannsynlegvis tidenes viktigaste og kanskje òg beste serieskapar. Ja, difor har folk som delar ut verdas mest kjente teikneseriepris bedt om å få lov til å bruke namnet hans til dette. Og ja, Don Rosa har fått denne prisen. Men det er absolutt ingenting donaldistisk over Will Eisner.
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
08.05.2004, 01:26

Sigvald skreiv:
En link var det da - Will Eisner som har gitt navn til Don Rosa's Eisner-priser var jo til stede."
----------------------------------------------------
Mener du her at det er BARE don rosa som får denne prisen eller at han derler den ut ??
Det har da vært serieskapere på raptus med flere Eisner priser enn det don rosa noen gang kommer til å motta.
Nesten helt B O R T E herfra, Livet er for kort til å fylle det med andre sin syting .........
Slike "eksperter" synes ofte å ha en overdrevet tro på egen smak og egen innsikt ©
MikroMidas
45 år, Trondheim
08.05.2004, 10:48

Olaf Solstrand skreiv:
Will Eisner er sannsynlegvis tidenes viktigaste og kanskje òg beste serieskapar.
---------------------
Tull!
Jeg betviler ikke at Eisner er en dyktig serieskaper, men han er langt fra så enestående som du her vil ha det til. Fakta er at uten Eisner-prisen så hadde han nok vært så og si ukjent for de store masser i Norge. Du vet like godt som meg at i Norge leses det myyyye mer serier av f.eks. Barks, Lee Falk og Goscinny enn av Eisner.
MikroMidas skreiv:
Mener du her at det er BARE don rosa som får denne prisen eller at han derler den ut ??
---------------------
Nei langt ifra, jeg mener bare at uten de to Eisner-prisene som DR mottok så hadde jeg neppe hørt om denne prisen og mannen som har gitt den sitt navn.
LES HER
Sigvald Grøsfjeld jr.
Sigvald
41 år, Stavanger
08.05.2004, 18:09

Sigvald skreiv:
"Du vet like godt som meg at i Norge leses det myyyye mer serier av f.eks. Barks, Lee Falk og Goscinny enn av Eisner."
Det betyr da ikke at han ikke er viktig.
(egentlig kan jeg ikke uttale meg noe særlig, da jeg ikke har noe som helst peiling på Eisner)
«Ha, ha! De tror jeg er sprø, men jeg er bare den usynlige mannen.»
Vegar
19 år, Trondheim
08.05.2004, 18:16

Sigvald skreiv:
"Jeg betviler ikke at Eisner er en dyktig serieskaper, men han er langt fra så enestående som du her vil ha det til. Fakta er at uten Eisner-prisen så hadde han nok vært så og si ukjent for de store masser i Norge. Du vet like godt som meg at i Norge leses det myyyye mer serier av f.eks. Barks, Lee Falk og Goscinny enn av Eisner."
Kva som lesast av dei store massane er ikkje einstydande med kva som er viktig. Hadde det vore tilfelle, hadde ein av dei viktigaste norske serieskaparane vore Morten M. Will Eisner har vore ein pionér og føregongsfigur i over 60 år.
"Nei langt ifra, jeg mener bare at uten de to Eisner-prisene som DR mottok så hadde jeg neppe hørt om denne prisen og mannen som har gitt den sitt navn."
Sigvald: Ikkje ta dette ille opp, men du er langt frå så langt inne i teikneseriemiljøet at kven som er viktige og ikkje er samsvarande med kven du har høyrd om.
Will Eisner har utvikla teikneseriesjangeren meir enn nokon annan person. At Barks er meir lest her i landet enn Eisner, påverkar ikkje den situasjonen.
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
08.05.2004, 18:37

Sigvald skreiv:
Nei langt ifra, jeg mener bare at uten de to Eisner-prisene som DR mottok så hadde jeg neppe hørt om denne prisen og mannen som har gitt den sitt navn."
-----------------------------------------------------------
Det sier jo sitt om deg og absolutt ikke noe som helst om Will Eisner.
Dessuten tror jeg det leses mye mere serier i Norge av Frode Øverli, Lise Myhre og Neil Gaiman (for eksempel) enn av denne Lee Falk.
MikroMidas
45 år, Trondheim
08.05.2004, 19:13

Olaf Solstrand skreiv:
Kva som lesast av dei store massane er ikkje einstydande med kva som er viktig.
---------------------
Dette ligner, med respekt å melde, elitisktisk fjas - slik som gjerne kommer fra kultursnobber som tror at Mozart er sååå mye viktigere en f.eks The Beatles.
Dessuten forstår jeg ikke helt hvorfor du ergrer deg over at Barks ikke fikk Nobelprisen i litteratur når du samtidig mener at Eisner er viktigere?
Sigvald: Ikkje ta dette ille opp, men du er langt frå så langt inne i teikneseriemiljøet at kven som er viktige og ikkje er samsvarande med kven du har høyrd om.
---------------------
Jeg tar ikke dette ille opp, men jeg konstaterer at dette er et tema det ikke har noen hensikt å diskutere videre.
MikroMidas skreiv:
"Sigvald skreiv:
Nei langt ifra, jeg mener bare at uten de to Eisner-prisene som DR mottok så hadde jeg neppe hørt om denne prisen og mannen som har gitt den sitt navn."
Det sier jo sitt om deg og absolutt ikke noe som helst om Will Eisner.
Dessuten tror jeg det leses mye mere serier i Norge av Frode Øverli, Lise Myhre og Neil Gaiman (for eksempel) enn av denne Lee Falk."
Det skyldes i stor grad at dagens unge tegneserielesere (relativt sett) er uopplyste - det er tross alt 25 år siden TEMPO's glansdager og litt færre år siden det også ble slutt på Supertempo.
Dessuten er det verdt å merke seg at Egmont gir ut Fantomets krøniker, men ikke noe tilsvarende storverk for dem du nevnte.
LES HER
Sigvald Grøsfjeld jr.
Sigvald
41 år, Stavanger
08.05.2004, 19:52

Sigvald skreiv:
"Dette ligner, med respekt å melde, elitisktisk fjas - slik som gjerne kommer fra kultursnobber som tror at Mozart er sååå mye viktigere en f.eks The Beatles."
Du gir inntrykk av at det alltid er likdomsteikn mellom kven folk flest har høyrd om og kven som har vore viktige. Will Eisner har mykje av æra for at teikneseriane har blitt det dei har blitt, at teikneseriane har utvikla seg i den retninga dei har og at teikneseriar er så populært som det er. Det kan ikkje Carl Barks og Frode Øverli ta æra for, til tross for at dei er meir kjende i vesle Noreg enn Will Eisner.
"Det skyldes i stor grad at dagens unge tegneserielesere (relativt sett) er uopplyste - det er tross alt 25 år siden TEMPO's glansdager og litt færre år siden det også ble slutt på Supertempo."
Heldigvis har det kome ut massevis av utmerka seria etter det òg.
"Dessuten er det verdt å merke seg at Egmont gir ut Fantomets krøniker, men ikke noe tilsvarende storverk for dem du nevnte."
Egmont hadde garantert gitt ut bøkene til Frode Øverli om dei hadde fått lov til det. Dei er nemlig omtrent dei mestseljande bøkene i Noreg for tida. Imidlertid har Øverli kontrakt med eit anna forlag. Schibsted/Bladkompaniet gir ut svære bøker med seriane til Øverli - med vanvittige salstal. Ettersom Pondus er laga av EIN person i staden for å vere eit masseprodusert syndikatprodukt slik Fantomet er (eg trur forresten at under ein tiendedel av alle Fantomet-seriane eg har lest har vore skrive av Lee Falk), kjem sjølvsagt ikkje bøkene så ofte som Fantomets krøniker, men kva gjer vel det? Lise Myhre skal eg innrømme at eg ikkje akkurat er begeistra for, men gi ho nokre år til på nakken, og Egmont kjem nok til å spandere bokserie på ho òg.
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
08.05.2004, 21:45

Olaf Solstrand skreiv:
Will Eisner har mykje av æra for at teikneseriane har blitt det dei har blitt, at teikneseriane har utvikla seg i den retninga dei har og at teikneseriar er så populært som det er. Det kan ikkje Carl Barks og Frode Øverli ta æra for, til tross for at dei er meir kjende i vesle Noreg enn Will Eisner.
---------------------
OK, Kanskje har du rett, men i så fall er det vel Eisner som burde hatt Nobels litteraturpris og ikke Barks - eller har jeg misforstått noe?
LES HER
Sigvald Grøsfjeld jr.
Sigvald
41 år, Stavanger
08.05.2004, 23:11

Siktar du til signaturen min i "De komplette årgangene"? Jo, Eisner er absolutt verdig den prisen, men det er då Barks òg. Det er rettnok mi personlege meining.
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
08.05.2004, 23:14

Sigvald skreiv:
"Dette ligner, med respekt å melde, elitisktisk fjas - slik som gjerne kommer fra kultursnobber som tror at Mozart er sååå mye viktigere en f.eks The Beatles."
Nå kommer du ikke her og sier at folk ikke hører på Mozart. Det går da virkelig ikke an å sammenligne en klassiskkomponist med et rockeband.
«Ha, ha! De tror jeg er sprø, men jeg er bare den usynlige mannen.»
Vegar
19 år, Trondheim
09.05.2004, 21:19

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.