Andeby Online > Diskusjonsforum > Andebyfigur
Gå tilbake til forumoversikta ...

Hvilken Andebyfigur er den siste som har blitt laget?? 
Innlegget blei sist redigert 28.09.2005, 09:48 av Olaf Moriarty Solstrand
Mickey
18 år, Horten
29.06.2005, 19:25

Det første som slår meg er at det er Prinsesse Gneis eller Tobben, men dette er bare ren gjetning.
Mine filmanmeldelser på IMDB:
http://www.imdb.com/user/ur2484999/comments-expanded?order=alpha&start=0
Innlegget blei sist redigert 29.06.2005, 22:58 av SvK
SvK
25 år, Bergen
29.06.2005, 22:57

SvK skreiv:
Det første som slår meg er at det er Prinsesse Gneis eller Tobben, men dette er bare ren gjetning.
Hva med Arpin Luséne?
Amerikansk Don Rosa Index (1987-2007) til salgs:
http://duckman.pettho.com/usindex.html
Gode råd om norsk rettskriving:
LES HER
Sigvald Grøsfjeld jr.
http://duckman.pettho.com/
Sigvald
41 år, Stavanger
29.06.2005, 23:05

Sigvald skreiv:
Hva med Arpin Luséne?
Er då mange som er nyare enn han 
Det kjem an på kva ein reknar som andebyfigur, eigentleg, fordi det strengt talt dukker opp nye figurar i nesten kvar einaste historie - men mange av dei ser vi aldri igjen.
Av dei meir ordinære vil eg anta at ein av dei aller nyaste er Terry Labans meisterskurk Slu Endresen, Sly K. Switcheroo på engelsk, som dukka opp i norsk Donald på slutten av 2002.
«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø
29.06.2005, 23:17

Hva er kriteriene for å få betegnelsen "ny figur i Andeby"? Ihvertfall en egen historie, eller et visst antall historier hvor den spiller andrerollen.
Pocket
25 år
29.06.2005, 23:30

Kriteriene i mine øyne bør være at figuren er brukt flere ganger enn det er fingre på en normal hånd, og at mere enn en person har brukt figuren.
Nesten helt B O R T E herfra, Livet er for kort til å fylle det med andre sin syting .........
Hvorfor kan du lese her , eller her. En klassiker til glede for nye lesere.
Slike "eksperter" synes ofte å ha en overdrevet tro på egen smak og egen innsikt ©
Innlegget blei sist redigert 30.06.2005, 00:05 av MikroMidas
MikroMidas
45 år, Trondheim
30.06.2005, 00:05

MikroMidas skreiv:
Kriteriene i mine øyne bør være at figuren er brukt flere ganger enn det er fingre på en normal hånd, og at mere enn en person har brukt figuren.
Egentleg burde to eller tre gonger vere nok om det er meir enn ein som nyttar figuren. Om kun ein person nyttar figuren burde ein derimot ha den med i minst ein ti-femten historiar før ein kan omtale den som ein "Andebyfigur" fordi ordet "Andebyfigur" impliserar ein grad av allemannseige.
Det er i alle fall slik eg ser det.
"To never die and conquer all, that is winning."
- Illyria
Loke Aesir
23 år, Vik
30.06.2005, 01:39

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online © Solstrand Tekst og Bobler, Vestregata 77, 9008 TROMSØ. Telefon: 957 08 325.
E-post: post@andebyonline.com. Ansvarleg redaktør: Olaf Moriarty Solstrand.
I redaksjonen: William Fuglset, Tommy Kvarsvik og Kristin Cecilia Saue Romundset.