Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

Petter's oppfinnelser

Andeby Online > Diskusjonsforum > Petter's oppfinnelser

Gå tilbake til forumoversikta ...

I enkelte historier er det enkelte få som vil kjøpe Petter Smart's oppfinnelser.. Men i andre historier er det absulutt ingen.. Og i de fleste historiene jeg har lest, er at kundene bare vil ha tingene sine reparert og ikke har kommet å kjøpe oppfinnelser. Hvorfor er det slik!! Hvorfor vil ikke folk ha en tidsmaskin for eksempel?? Det koster ikke så mye heller!

Innlegget blei sist redigert 28.09.2005, 17:27 av Olaf Moriarty Solstrand

Mickey
18 år, Horten

28.06.2005, 23:23

DonaldDuck skreiv:

Hvorfor vil ikke folk ha en tidsmaskin for eksempel?? Det koster ikke så mye heller!

Sorry, jeg er ikke helt oppdatert. Hvor mye er prisen for en tidsmaskin nå om dagen?

Barks | Scarpa | Gottfredson | Murry | Cavazzano
tkoren.webs.com

Karamell
40 år, Oslo

29.06.2005, 00:16

Han Petter Smart bryr seg ikke om penger ihvertfall, ikke damer heller.. merkelig fyr.

Pocket
25 år

29.06.2005, 00:32

Kan det ha noko å gjera med at folk flest veit at oppfinningane til Petter Smart veldig ofte byr på trøbbel? OK, rettnok fordi dei er brukt feil, men folk bryr seg ikkje om DET - dei veit berre at oppfinningane hans har ein tendens til å virke mot si hensikt.

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)

Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø

29.06.2005, 03:37

Dessuten så er Petter ofte skeptisk til å la Donald og Skrue låne tidsmaskinen, hvorfor skulle han da selge den til en komplett fremmed for litt gryn?

Ikke spis mine indre organer. Jeg trenger dem selv!

Asterix
18 år, Sande i Vestfold

29.06.2005, 12:49

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online © Solstrand Tekst og Bobler, Vestregata 77, 9008 TROMSØ. Telefon: 957 08 325.
E-post: post@andebyonline.com. Ansvarleg redaktør: Olaf Moriarty Solstrand.
I redaksjonen: William Fuglset, Tommy Kvarsvik og Kristin Cecilia Saue Romundset.