Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

Gøy oversetjingsfeil

Andeby Online > Diskusjonsforum > Gøy oversetjingsfeil

Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2

Ja, klar over det, men "alle" kanalar viser jo film... ein kan liksom ikkje generalisere noko i den kategorien.

"To never die and conquer all, that is winning."
- Illyria

Loke Aesir
24 år, Vik

01.07.2005, 15:42

Tilbake til oversetting/teksting. jeg hater når de skal oversette f.eks elling (elle melle, ikke filmen Elling:)), så oversetter de direkte isteden får å skrive "elle melle".

Omanga Carl

Magnus Murphy
17 år, Sandefjord

01.07.2005, 17:23

Loke Aesir skreiv:

Ikkje egentleg - for å kunne ta ein seriøs avgjerdsle om ein series kvalitet burde ein sjå ein to-tre episodar minst.

Tull, jeg trengte bare å se en halv episode av Hotell Cæsar før jeg forsto at det var noe skvip jeg aldri kom til å se igjen.

David McDuck skreiv:

Fatter ikke at det i det hele tatt er leget så dårlige programmer!

Men er det ikke greit at alle sammen blir samlet på TV Norge, så slipper vi å se på kanalen.

Jeg gikk forresten glipp av Lost på grunn av min "alt som går på Tv Norge er søppel"-holdning. Når jeg endelig fikk høre at serien faktisk var bra fikk jeg aldri husket å sett noe av den, ettersom TV Norge aldri står på her i huset.

Og Sølve, det går sjelden gode filmer på TV Norge.

blue blue glass moon
under the crimson air

Adamant
22 år, USA

01.07.2005, 19:05

Adamant skreiv:

Vel, vel. Ikke helt enig i det. "U.S. Marshals" går i morgen, f.eks.
Men det som er problemet med film-opplegget til TVNorge, er at de sender så utrolig mye repriser med korte mellomrom. Det virker nesten som de har en fast bunke filmer som de bare snur når de har sendt alle.

Mine filmanmeldelser på IMDB:
http://www.imdb.com/user/ur2484999/comments-expanded?order=alpha&start=0

Innlegget blei sist redigert 01.07.2005, 23:22 av SvK

SvK
25 år, Bergen

01.07.2005, 23:21

SvK skreiv:

Adamant skreiv:

Vel, vel. Ikke helt enig i det. "U.S. Marshals" går i morgen, f.eks.

Sjelden, ikke aldri ;)

blue blue glass moon
under the crimson air

Adamant
22 år, USA

02.07.2005, 01:26

Adamant skreiv:

Loke Aesir skreiv:

Ikkje egentleg - for å kunne ta ein seriøs avgjerdsle om ein series kvalitet burde ein sjå ein to-tre episodar minst.

Tull, jeg trengte bare å se en halv episode av Hotell Cæsar før jeg forsto at det var noe skvip jeg aldri kom til å se igjen.

Ah, men i så tilfelle kan du jo ikkje vite om det faktisk var det eller ikkje. Du kan så klart ha eit veldig sterkt negativt inntrykk, men du kan ikkje vite **sikkert** at du har rett, fordi du har sett **ein** episode av ein serie med over tusen. Eg tvilar ikkje på at du kan bedømme den som noko du ikkje vil like etter ein episode, men du kan ikkje bedømme seriens kvalitet som heilheit ut i frå ein episode - og det er to forskjellige ting.

Ettersom dette visstnok er off-topic-tråden, vil eg legge til dette: Personleg må eg innrømme at "Hotel Cæsar" har ein viss grad av kvalitet - så lenge ein kun dømmer den som såpeserie. Ein kan forutsjå framtidige hendingar der, som i alle såpeseriar, men i mindre grad enn i den gjennomsnittlege. Progresjonen i plottene er særs langsom der, men igjen langt betre enn i den gjennomsnittlege såpeserie. Det er mange utruleg flate og kjedelege karakterar her, men dei har fleire karakterar med litt truverdig djupn enn den gjennomsnittlege såpeserie. Osv, osv. Så klart, samanlikna med dei fleste ikkje-såpeseriar er den reint piss, men det er jo ein urettferdig samanlikning ettersom ein då straffar den for å vere ein såpeserie. Om det er såpeseriar generelt ein mislikar, så seier det seg sjølv at ein ikkje vil like "Hotel Cæsar" heller.
Eg likar ikkje "Hotel Cæsar" - men har sikkert sett eit par hundre episodar etter kvart, grunna at foreldrene mine kun har nrk1 og tv2 og ein etterkvart får veldig lite å gjere om ettermiddagene, og tør difor uttale meg om at den samanlikna med omtrent alle andre såpeoperaer eg har sett er ganske god.
For å forsøke oppsummere denne bablinga; så var poenget mitt, som forsvann ein stad inni der, at eg ikkje likar det når folk kritiserar ting for å ha eigenskapar som dei må ha for å vere det dei påstår dei er. (Eg seier ikkje at du, Adamant, har gjort dette, dette er berre ein generell off-topic-observasjon frå mi side) Lat oss seie at eg ikkje er så begeistra for krim, og les ei krimbok, og så seier den var dårleg fordi ein ikkje får vite kven mordaren var før på nest siste side. Det blir ein urettferdig bedømmelse ovenfor boka, fordi det neppe var eit dårleg valg innad i sjangeren. Det som faktisk ville vore dårleg var om eg fekk vite kven det var på side ein - eg personleg ville nok likt boka betre, men den ville vore heller dårleg som ei krimbok.

- Illyria

Loke Aesir
24 år, Vik

02.07.2005, 02:41

Loke Aesir skreiv:

Personleg må eg innrømme at "Hotel Cæsar" har ein viss grad av kvalitet - så lenge ein kun dømmer den som såpeserie.

Tull. Hotel Cæsar har store kvaliteter som komiserie. :-)

http://www.nettserier.no/pacham/

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

02.07.2005, 11:57

Olaf Solstrand skreiv:

Loke Aesir skreiv:

Personleg må eg innrømme at "Hotel Cæsar" har ein viss grad av kvalitet - så lenge ein kun dømmer den som såpeserie.

Tull. Hotel Cæsar har store kvaliteter som komiserie. :-)

Ikkje egentleg... den har direkte elendige kvalitetar som komiserie, og kan difor vere veldig underhaldande i form av å vere ufrivillig morosam, men det er ikkje kvalitetar den har som komiserie, men snarare mangel på det.

- Illyria

Loke Aesir
24 år, Vik

02.07.2005, 16:18

Jøje meg. Holder dere på med denne tråden ennå?
Hva med å fortsette på http://www.hotellcæsaronline.com i stedet? :-)

Barks | Scarpa | Gottfredson | Murry | Cavazzano
torgnyland.blogspot.com

Innlegget blei sist redigert 03.07.2005, 03:42 av Karamell

Karamell
40 år, Oslo

03.07.2005, 03:39

Ja, tenke seg til, ein tråd som var aktiv i heile fire dagar, måtte gudane gripe inn og stoppe denne galskapen!

-_-

- Illyria

Loke Aesir
24 år, Vik

03.07.2005, 15:24

Olaf Solstrand skreiv:

Hotel Cæsar har store kvaliteter som komiserie. :-)

Nå sårer du din gode venn Jørn McDuck. :-(

Ellers må jeg få si det er forkastelig den måten Steg for steg spottes på i denne tråden. Men jeg er ikke dummere enn at jeg ser grunnen til deres suspekte skittkasting. TAr jeg mye feil hvis ejg antar at mine gode her på forumet mobber serien grunnet hovedrolleinnhaver Patrick Duffy? Er det så at mannens navn minner dere Andebyelskere for mye om anden Daffy som lever i et annet univers og at dere derfor synker ned på dette nivået?

Heretter syns jeg dere burde vise mer respekt for andres synspunkter. :-)

Legg meg på bordet og kall meg Donald Duk!

http://www.dingus.be - bloggen til Det Gode Selskap.

Innlegget blei sist redigert 06.07.2005, 19:08 av Guffen Delbekk

Guffen Delbekk
23 år, Halden

06.07.2005, 19:07

Finnes det egentlig noen bra tv-serier? Husker jeg likte A-team og Airwolf når jeg var mindre, men i dag tviler jeg på at jeg ville sett på det.

Pocket
26 år

06.07.2005, 19:32

Pocket skreiv:

Finnes det egentlig noen bra tv-serier? Husker jeg likte A-team og Airwolf når jeg var mindre, men i dag tviler jeg på at jeg ville sett på det.

Eg kan ikkje lese noko slikt utan å framheve Joss Whedons tre seriar ("Buffy The Vampire Slayer" (som ikkje bør førehandsdømmast på sin bevisst sære tittel), "Angel" (vaksnare spin-off av fyrstnemnde) og "Firefly" (genial kombinasjon av science fiction og western som diverre blei nedlagd før fyrste sesong var ferdig)) umiddelbart. Mitt fanforhald til desse tre seriane er totalt utan sidestykke for meg personleg, og som alle ihuga fans av noko meinar om det dei er fan av klarar heller ikkje eg å sjå korleis nokon kan sjå desse seriane utan å vedgå den enorme kvaliteten bak. Dei har så klart svakere episodar dei òg (skjønt det kan diskuterast om nokon episode på "Firefly" kan omtalast som noko dårlegare enn "solid") men seriøst, dersom nokon set seg ned og ser fem-seks episodar i rekkefølgje av ein av desse seriane kjem eg aldri til å fatte det om dei ikkje vedgår kvaliteten.

Personleg meinar eg at karakterutvikling (statiske karakterar er døden) og tydeleg respektert kontinuitet er vitalt i ein kvar god tv-serie. Dersom ein karakter har edderkoppfobi i tredje episode av serien skal den fortsatt skrike til om den ser ein edderkopp i episode hundreogsju.

Meir breidt anerkjente seriar med relativt høg kvalitet som har gått på tv nyleg er bla. "24" - særleg fyrste sesong - og "Lost"., skjønt den har eg ikkje sett siste tredjedelen av grunna manglende tvNorge og den kan så klart ha tapt seg.

Gudskjelov at off topic er ok på denne tråden XD

- Illyria

Loke Aesir
24 år, Vik

07.07.2005, 01:34

Loke Aesir skreiv:

Personleg meinar eg at karakterutvikling (statiske karakterar er døden) og tydeleg respektert kontinuitet er vitalt i ein kvar god tv-serie. Dersom ein karakter har edderkoppfobi i tredje episode av serien skal den fortsatt skrike til om den ser ein edderkopp i episode hundreogsju.

Med mindre figuren er så lite statisk at edderkoppfobien forsvinner som eit resultat av karakterutvikling, så klart?

http://www.nettserier.no/pacham/

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

07.07.2005, 01:38

Olaf Solstrand skreiv:

Loke Aesir skreiv:

Med mindre figuren er så lite statisk at edderkoppfobien forsvinner som eit resultat av karakterutvikling, så klart?

Så klart - eg meinte, dersom fobien er eit plott-instrument i akkurat den episoden som dei har der fordi dei treng det, og aldri meir kommenterar dette aspektet ved karakteren seinare, burde dei hugse på det om karakteren ser ein edderkopp i ein heilt annan samanheng ørten episodar etter.

- Illyria

Loke Aesir
24 år, Vik

07.07.2005, 01:45

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.