Andeby Online > Diskusjonsforum > Ide til finansiering av Carl Barks Samlede Verk
Gå tilbake til forumoversikta ...

http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=18702444&catg=1&listingtype=6&listingsort=0
Skynd Dere før det blir alt for mange som gjør dette 
Nesten helt B O R T E herfra, Livet er for kort til å fylle det med andre sin syting .........
Hvorfor kan du lese her , eller her. En klassiker til glede for nye lesere.
Slike "eksperter" synes ofte å ha en overdrevet tro på egen smak og egen innsikt ©
Innlegget blei sist redigert 28.09.2005, 17:29 av Olaf Moriarty Solstrand
MikroMidas
45 år, Trondheim
28.06.2005, 12:01

Sikkert god reklame det. Men jeg trodde seriøst fyren var gal før jeg så at tatoveringen ikke ville være forever, bare i ca. 6 uker...
Ikke spis mine indre organer. Jeg trenger dem selv!
Asterix
18 år, Sande i Vestfold
28.06.2005, 12:16

Er det ikke en nordmann som har tatovert seg meg Solo i panna en gang? Mener å huske det. Tror han fikk noen tusenlapper for det.
Hørte du det Tommy, du er ikke normal
28.06.2005, 12:20

**GENIALT.** Men eg trur eg held meg til den meir tradisjonelle "trekke frå på skatten". 
«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø
28.06.2005, 13:33

Og der stengte QXL den auksjonen, til glede for nye lesere kan jeg opplyse at det var en som solgte tatovert reklame plass på sin kropp i en måned fra 1. Juli.
Nesten helt B O R T E herfra, Livet er for kort til å fylle det med andre sin syting .........
Hvorfor kan du lese her , eller her. En klassiker til glede for nye lesere.
Slike "eksperter" synes ofte å ha en overdrevet tro på egen smak og egen innsikt ©
MikroMidas
45 år, Trondheim
28.06.2005, 22:53

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online © Solstrand Tekst og Bobler, Vestregata 77, 9008 TROMSØ. Telefon: 957 08 325.
E-post: post@andebyonline.com. Ansvarleg redaktør: Olaf Moriarty Solstrand.
I redaksjonen: William Fuglset, Tommy Kvarsvik og Kristin Cecilia Saue Romundset.