Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

T-skjorter

Andeby Online > Diskusjonsforum > T-skjorter

Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12

No har t-skjortene vore tilgjengeleg for salg i nesten eit døgn, og 25 % av beholdninga er utsolgt.

(eigentleg eit salgstal eg ikkje er heilt fornøgd med, for dei aller, aller fleste som er så gale i hovudet at dei kunne tenkja seg å betale for ei sånn skjorte er vel innom sidene dagleg, og interessen teke i omsyn hadde eg forventa langt høgare salstal enn dette. Men det har kanskje noko å gjera med at eg har gøymt bort bestillingsskjemaet for mykje? Har iallfall lagt ut eit reklamebanner for skjortene i annonserotoren no, og håper at det kanskje tar seg opp litt ... Meiner ikkje å mase, men eg er farleg nær eit dundrande underskot.)

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Skriver flytande fjøslatin

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

22.07.2005, 13:40

Olaf Solstrand skreiv:

No har t-skjortene vore tilgjengeleg for salg i nesten eit døgn, og 25 % av beholdninga er utsolgt.

(eigentleg eit salgstal eg ikkje er heilt fornøgd med, for dei aller, aller fleste som er så gale i hovudet at dei kunne tenkja seg å betale for ei sånn skjorte er vel innom sidene dagleg, og interessen teke i omsyn hadde eg forventa langt høgare salstal enn dette. Men det har kanskje noko å gjera med at eg har gøymt bort bestillingsskjemaet for mykje? Har iallfall lagt ut eit reklamebanner for skjortene i annonserotoren no, og håper at det kanskje tar seg opp litt ... Meiner ikkje å mase, men eg er farleg nær eit dundrande underskot.)

Arh, hvis jeg kender folk ret, så bestiller mange nok heller ikke //liiige// med det samme, at det er muligt. Den "hårde kerne" gør måske, men jeg tror, at mange, der måske mest "lurker", ikke er indenom hver eneste dag (men det ved du med besøgsstatistikken i baghånden selvfølgelig bedre).
Jeg mener, 25% efter bare et døgn synes da umiddelbart ret flot! Og her er der endda tale om forudbestillinger! Der er nok ikke tvivl om, at du vil sælge mest de(n) første dag(e), men jeg tror bestemt ikke, du skal afskrive yderligere salg efter bare 24 timer. Husk også på, at nogen sikkert hellere vil vente, til t-shirtsne er kommet i hus, og der ikke længere er tale om forudbestillinger. Og det er vel også fint, om du kan fortsætte med at sælge en t-shirt i ny og næ i fremtiden, uden at skulle bestille et nyt lager.

Og når du får dem hjem, kan du bedre lave et billede til præsentationen -- jeg tror, det betyder meget, at folk kan se et billede, hvor man faktisk ser en t-shirt med AO-logoet på (om det så er et foto eller en af disse her "stregtegninger" af en t-shirt, gør nok ikke så meget, bare folk kan se, hvad de køber). Sådan et billede kunne du også sætte på hovedsiden for netbutikken, så det ikke bare er to "kedelige" links.

Thomas Pryds Lauritsen

pryds
29 år, Danmark

22.07.2005, 13:56

Nettbutikken skreiv:

Bestillinga di er no sendt. Du vil motta betalingsinformasjon på e-post så snart vår kundebehandler har lest bestillinga di.

Hvor mange kundebehandlere har dere tatt inn? ;-)

Lars Olav
32 år, Grimstad

22.07.2005, 13:59

pryds skreiv:

Og når du får dem hjem, kan du bedre lave et billede til præsentationen -- jeg tror, det betyder meget, at folk kan se et billede, hvor man faktisk ser en t-shirt med AO-logoet på (om det så er et foto eller en af disse her "stregtegninger" af en t-shirt, gør nok ikke så meget, bare folk kan se, hvad de køber). Sådan et billede kunne du også sætte på hovedsiden for netbutikken, så det ikke bare er to "kedelige" links.

Absolutt, der er eg heilt einig med deg. Men det får vente til eg har fått skjortene og kome meg heim til gimpen min.

Lars Olav skreiv:

Hvor mange kundebehandlere har dere tatt inn? ;)

Den jobben er outsourca til firmaet som eier Andeby Online, og eg kan forsikre at dei har hatt alle sine kundebehandlarar på saka. Men firmaet er eit enkeltmannsforetak utan ansatte, så så veldig mange er det ikkje snakk om. Nærare bestemt ein person inkludert meg.

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

22.07.2005, 14:09

Olaf Solstrand skreiv:

Lars Olav skreiv:

Hvor mange kundebehandlere har dere tatt inn? ;)

Den jobben er outsourca til firmaet som eier Andeby Online, og eg kan forsikre at dei har hatt alle sine kundebehandlarar på saka. Men firmaet er eit enkeltmannsforetak utan ansatte, så så veldig mange er det ikkje snakk om. Nærare bestemt ein person inkludert meg.

Så du har ikke ansatt en bunt med indere til å gjøre den jobben? Det har de gjort i Hakkum ADSL selskap (iflg Moss Dagblad 1. juli 2005)

Lars Olav
32 år, Grimstad

22.07.2005, 14:30

Det hadde ikkje vore eit problem å tilsetja ein bunt med indere til dette i det heile tatt dersom folk berre klarte å bestille så mange tusen skjorter om dagen at eg ikkje klarte denne jobben sjølv. For augeblikket er det ei veldig ufornuftig investering.

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

22.07.2005, 14:32

Eg har rekna litt på det no, og kome fram til at absolutt siste frist for å førehandsbestille, er 5. august. Betalingsfristen vil i alle tilfelle vera på ei veke eller meir (alle bestillingar fram til 1. august har betalingsfrist 8. august).

Etter 5. august vil moglegheita for å kjøpe midlertidig forsvinne, men straks eg mottar skjortene vil dei sjølvsagt dukke opp i butikken igjen. Men då blir det til fullpris, så alle som har lyst til å benytte det pågåande tilbodet - som gir 30 kr rabatt - er heilt nøydt til å bestille innan 5. august.

Og tusen takk til alle de som allereie har bestilt. Sei frå dersom det er nokre av dykk som IKKJE har motteke faktura på e-post, for det har eg sendt ut til alle (og ofte veldig kort tid etter at bestillinga var gjennomført), så om nokon ikkje har fått det har det skjedd ein feil.

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

23.07.2005, 15:15

pryds skreiv:

For mig personligt ville det være fint, hvis Sigvald kunne gøre denne tjeneste. At veksle til norske kontanter er ikke noget problem for mig, da jeg har en speciel konto i min bank, der tillader mig at veksle penge gebyrfrit (men stadig til bankens ågerrenter, naturligvis ;-)

Joda, jeg kan da godt ta i motbetaling fra dere dansker på sommermødet og så overføre riktig beløp til Olaf i norske kroner når jeg kommer hjem, men det må selvsagt være opp til AC/DDF(r) om foreningen skal kunne forskutere for Andrej, Lars og andre som evt. ikke er med på møtet.

Amerikansk Don Rosa Index (1987-2007) til salgs:
http://duckman.pettho.com/usindex.html

Gode råd om norsk rettskriving:
LES HER

Sigvald Grøsfjeld jr.
http://duckman.pettho.com/

Sigvald
41 år, Stavanger

23.07.2005, 18:04

Er slike eigentleg så veldig aktuelle kjøparar, då? Ser ikkje for meg at dette er eit produkt som frister så veldig for nokre andre enn den heilfrelste Andeby Online-kjernen, og verken Andrej eller Lars har vel vore innom her. Så kvifor skulle dei vera interesserte i å kaste bort 119 kr på ei t-skjorte som promoterer ein tilfeldig norsk nettstad?

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

23.07.2005, 19:29

Andrej har få gange været herinde, og startet få indlæg.Men jeg vil nok give dig ret i, at han nok ikke er en potentiel køber. Jeg har ikke bestilt endnu, men hvis jeg har penge tilbage efter jeg har været i tegneseriebutikkerne i København, vil jeg da gerne bestille. Men det snakker jeg med Sigvald om.

The wise Little Hen:)

Mathias bøgh
18 år, Danmark

23.07.2005, 20:44

Eg kjøpar sjølvsagt ei, berre så det er sagt...

Då eg va liten og lite visste
Då fekk eg tak i ei Donald-bok
Eg las den ut heilt til det siste
og plutseleg vart eg klok!

Kristian Rødvand
23 år, Rana

26.07.2005, 03:42

Kristian Rødvand skreiv:

Eg kjøpar sjølvsagt ei, berre så det er sagt...

Og skulle det vera uklart, er det berre å setja i gong å handle, altså ... :-)

http://www.andebyonline.com/index.php?area=tskjorte

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

26.07.2005, 04:55

Nå har iallfall jeg bestilt en. Er det stor pågang foreløpig?

Barks | Scarpa | Gottfredson | Murry | Cavazzano
torgnyland.blogspot.com

Karamell
40 år, Oslo

26.07.2005, 21:41

Tror Olaf har nevnt i et tidligere innlegg at han har solgt hittil ca. 25 %.

Vokste opp med Donald i femtiårene !

Helen
Oslo

26.07.2005, 21:47

No er vi oppe på 44 %.

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

26.07.2005, 21:57

Olaf Solstrand skreiv:

No er vi oppe på 44 %.

3 stk. er så langt kjøpt og betalt her i Kbh. Thomas har alt sendt deg mail om ønsket størrelse, Olaf.

LES HER

Sigvald Grøsfjeld jr.

Sigvald
41 år, Stavanger

26.07.2005, 23:58

Supert, Sigvald! Med desse bestillingane er vi oppe i så mange at det faktisk dekker trykkerirekninga. Så det store spørsmålet no er om vi selger nok skjorter til å dekke porto og emballasje òg, eller om det går rett ut av mine lommer ... :-)

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

30.07.2005, 17:22

Olaf Solstrand skreiv:

Eigentleg eit salgstal eg ikkje er heilt fornøgd med, for dei aller, aller fleste som er så gale i hovudet at dei kunne tenkja seg å betale for ei sånn skjorte er vel innom sidene dagleg, og interessen teke i omsyn hadde eg forventa langt høgare salstal enn dette.

Det hadde kanskje hjulpet om salget ikke hadde vært lagt til fellesferien.

LES HER

Sigvald Grøsfjeld jr.

Sigvald
41 år, Stavanger

30.07.2005, 17:46

Sigvald skreiv:

Det hadde kanskje hjulpet om salget ikke hadde vært lagt til fellesferien.

Salget vil halde fram i haust, det, heilt til vi er heilt tomme for skjorter (rettnok til vanleg pris, moglegheit for førehandsbestilling forsvinner 5. august).

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

30.07.2005, 17:54

Olaf! Jeg har bestilt og betalt, jeg?

*sjelve*

Innlegget blei sist redigert 04.08.2005, 19:41 av David H

David H
14 år, Østre Toten

04.08.2005, 19:41

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.