Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

T-skjorter

Andeby Online > Diskusjonsforum > T-skjorter

Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12

Sølve skreiv:

Ein liten ting eg lurte på:
På logoen som skal brukast på t-skjorta, er flata som pengebingen står på skeiv. Altså, veggen er kortare på den eine sida. Skal dette vera slik? Dette er uansett ikkje så viktig, sjølvsagt, men eg stussa litt over det.

Det skal sjølvsagt ikkje vera slik, men det er det heldigvis enkelt å fikse. Eg har traca headeren på Andeby Online med eit vektorteikneprogram, og tok det ikkje så kjempenøye så lenge det såg nokonlunde ok ut, men det kan eg sjølvsagt fikse på.

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)

Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø

27.06.2005, 13:34

Har lyst til å kjøpe denne T-skjorta ja. Må selvfølgelig være noe på baksida. Og hvis du skal bruke en annen font, bruk en som er leselig da.

Hørte du det Tommy, du er ikke normal

Christiffer

27.06.2005, 13:39

Visst du vil vise at T-skjorta er Disney-relatert kan du jo bruke Walt Disney Script som font, men den er ikkje så særlig tydeleg.

Steinøy
14 år, Gaular

27.06.2005, 13:58

Klart ein kan ha interesse for dette. Kort sagt.

«Information is not knowledge. Knowledge is not wisdom. Wisdom is not truth. Truth is not beauty. Beauty is not love. Love is not music. Music is THE BEST...»

-Frank Zappa - 1940-1993. Eit stort tap.

Jørn Inge Frostad
18 år, Vestnes

27.06.2005, 19:18

Olaf Solstrand skreiv:

MikroMidas skreiv:

Kul front, men hva med å putte noe på ryggen ? Det bruker ikke å koste noe mere. Jeg vet av erfraring at en eller annen slående tekst på ryggen av ett slikt plagg vekker ganske stor oppmerksomhet og trekker lett blikket frem mot reklamen/logo'en på fronten.

Hehe, ja, kanskje det? Er det isåfall nokon som har forslag til kva som burde stå der?

Kva med ei utviding av logoen på framsida? Viss ein forlenger den gule streken slik at den går heilt rundt, kan ein laga eit liknande motiv på baksida, til dømes ein silhuett av Kornelius Kvakk-statuen eller hovudet til Donald.

«Å, Donald! Nå kan ingenting få meg i dårlig humør.»
Dolly Duck.

Sølve
18 år, Ullensvang

27.06.2005, 20:31

Bra ide!(tent lyspære over hodet ditt eller?)
Og pris?

David H
14 år, Østre Toten

29.06.2005, 14:33

Eg kan nok seie heilt sikkert at trykk på ryggen berre DERSOM det ikkje blir dyrare enn alternativet, for det er dyrt nok utan trykk på ryggen òg.

Ser for meg at prisen kanskje blir 100 kroner ekskl. porto med mindre eg finner eit LANGT billigare trykkeri enn det tilbodet eg har no. Skal undersøke litt rundt omkring, men for augeblikket tør eg ikkje å planleggja å selge unna for så lite som 78 kroner pr skjorte, då det blir litt for nært innkjøpspris. Håper det ikkje medfører at ALT for mange potensielle kjøparar forsvinner.

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)

Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø

29.06.2005, 15:11

Enig sat den ikke burde være hvit, men kanskje an annen farge enn svart. trykk på ryggen haddde vært mye bedre enn bare på brystet, men jeg har ikke noe idè om hva.

PS. jeg kommer til å kjøpe :-)

Omanga Carl

Magnus Murphy
16 år, Sandefjord

01.07.2005, 17:49

Et annet forslag til farver.
Når du ser på hovedsiden og hvilke farver du har brukt der så går det i gult og blått. Hvis du har tenkt å bruke Andeby Online i de farvene du har på hovedsiden ville det vært flott med en grunnfarve i den mørkeste blåfarven du har brukt i tekstfeltet til venstre. En slik t-skjorte ville blitt "berre lekkert" til en ola-bukse !!

Vokste opp med Donald i femtiårene !

Helen
Oslo

01.07.2005, 18:37

Uhm ... skal eg byrja å anta at folk helst ikkje vil ha svart? :-(

Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø

01.07.2005, 18:52

Helen skreiv:

Et annet forslag til farver.
Når du ser på hovedsiden og hvilke farver du har brukt der så går det i gult og blått. Hvis du har tenkt å bruke Andeby Online i de farvene du har på hovedsiden ville det vært flott med en grunnfarve i den mørkeste blåfarven du har brukt i tekstfeltet til venstre. En slik t-skjorte ville blitt "berre lekkert" til en ola-bukse !!

Gult og blått? Vi skal da ikke se ut som svenske fotball supportere heller. :-) Synes svart eller blå kunne funket, men da må være en mørk blå farge.

Hørte du det Tommy, du er ikke normal

Innlegget blei sist redigert 01.07.2005, 19:12 av Christiffer

Christiffer

01.07.2005, 19:12

Olaf Solstrand skreiv:

Uhm ... skal eg byrja å anta at folk helst ikkje vil ha svart? :-(

Du må jo ta den siste avgjørelsen både på logo og farver, det eneste jeg kan si nå er at blir det svart kommer jeg ikke til å bestille.

Helen
Oslo

01.07.2005, 19:26

God ide, dette her...

Fargen(e) på t-skjorta tenker jeg kan godt være inspirert av Andeby Onlines farger - men sida ser langt i fra svensk ut i og med at det er en stor overvekt av gulfarge her. :-) Den gulfargen har vært brukt i versjoner av AOL.com så langt tilbake jeg kan huske - det er liksom den fargen som ER AOL.com. Så hvorfor ikke også la T-skjorta ha den fargen? Bare en tanke...

Kommer likevel til å bestille uansett hvordan t-skjorta kommer til å se ut. :-)

Det finnes 10 typer mennesker:
De som kan det binære tallsystemet, og de som ikke kan det.

Arnstein
28 år, Klepp

01.07.2005, 19:57

Er det berre meg som synest at gult og oransje er farger som ikkje gjer seg på klesplagg i det heile tatt? :-)

Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø

01.07.2005, 20:32

Nei, gult er stygt. Og oransje er nesten like stygt. På ei teikneserieside på internett passer det likevel bra. På eit klesplagg: Nei.

«Å, Donald! Nå kan ingenting få meg i dårlig humør.»
Dolly Duck.

Sølve
18 år, Ullensvang

01.07.2005, 21:29

oransje (min favorit farge:D) syns jeg er grei, hvis den er mørk, og litt knall, men ikke gult. på teskjorta, vet jeg ikke helt, men ikke svart.

Omanga Carl

Magnus Murphy
16 år, Sandefjord

01.07.2005, 22:29

Gult og oransje gjør seg som klesplagg, absolutt.

Knallpent er det og, depressive mørke farger er det nok av.

"Det er harde tider, gamle venn."

S.N.U.F.S - Savner Nevneverdig Ukentlige Forsider av Santanach

MatsGull
20 år, Kongsvinger

01.07.2005, 22:52

Så ... kan folk prøve å seie kva dei ville foretrekke - gult på svart, eller svart på oransje?

Ser for meg ein oransjefarge som denne:
http://www.you.no/produktbilder/produkt/1500_690.jpg

... men foreløpig foretrekker eg gult på svart.

Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø

01.07.2005, 23:17

Om alle skal ha sin egen farge så blir det sinsykt dyrt og meningsløst. Fatter ikke åssen folk kan være sære på farger i denne sammenhengen, det gjelder en T-SHIRT!?! :S Hadde skjønt det om det var snakk om knall-rosa eller noe sånt.. Kan jeg forresten få den i camo-farger med draktnummeret til Beckham bakpå?? :)

Pocket
25 år

01.07.2005, 23:23

Pocket skreiv:

Hadde skjønt det om det var snakk om knall-rosa eller noe sånt..

Ja der har vi det, knallrosa blir det !!!

Helen
Oslo

01.07.2005, 23:27

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12

Andeby Online © Solstrand Tekst og Bobler, Vestregata 77, 9008 TROMSØ. Telefon: 957 08 325.
E-post: post@andebyonline.com. Ansvarleg redaktør: Olaf Moriarty Solstrand.
I redaksjonen: William Fuglset, Tommy Kvarsvik og Kristin Cecilia Saue Romundset.