Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

T-skjorter

Andeby Online > Diskusjonsforum > T-skjorter

Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12

Helen skreiv:

Hva om vi prøvde å få til en bytur neste lørdag hvis været blir ok.

Vi kunne eventuelt møtes på tegneserieutstillingen som ligger i kongensgt. 7, m/t-skjorter på selvfølgelig. Etterpå kunne vi kanskje ta en kopp kaffe på Karl Johan.

Lørdag 1. oktober på formiddagen.

Hvem kunne tenke seg det ??

Du tar visst dette virkelig alvorlig, Helen? :-) Ja, hvorfor ikke? Kan ikke love noe, men om jeg har mulighet (og det fortsatt er t-trøyevær) kunne jeg uansett godt tenke meg en tur innom tegneserieutstilling. Og treff med andre hengivne donaldister ville jo være rosinen i pølsa! :-)

Barks | Scarpa | Gottfredson | Murry | Cavazzano
torgnyland.blogspot.com

Karamell
40 år, Oslo

25.09.2005, 02:26

Jeg skal kanskje til Oslo for å treffe det nyfødte "Sjonkel-barnet" (min kusines sønn) mitt. Tror ikke at jeg kan være med sprade dagen lang, men det hadde vært kjempe gøy å møte noen in real life. Kanskje jeg stikker innom.

Omanga Carl

Magnus Murphy
17 år, Sandefjord

25.09.2005, 14:00

Jo fler som kommer desto bedre.
Jeg kunne tenke meg at vi møttes på tegneserieutstillingen Kl. 11 på formiddagen.
Blir det kjølig går det jo an å ta en tykk genser under t-skjorta.

Hadde heller ikke tenkt at det skulle ta hele dagen, men etterpå kan vi jo diskutere hva vi så skal gjøre, enten å slå oss ned på Karl Johan for å ta en prat, og eventuelt de som har tid ta en tur innom Tronsmo tilslutt.

Håper også at de som bor like utenfor Oslo kunne ta en tur :-)

Vokste opp med Donald i femtiårene !

Innlegget blei sist redigert 25.09.2005, 20:13 av Helen

Helen
Oslo

25.09.2005, 14:56

Hvordan gikk det, Helen? Var noen ute på byen 1.oktober?

www.olavskulen.no

Elise
49 år, Stord

09.10.2005, 00:02

Hele lørdagen regnet bort og ingen meldte sin interesse og det er jo forståelig:-(

Har heller ikke fått somlet meg til å ta en tur på tegneserieutstillingen.

Vokste opp med Donald i femtiårene !

Helen
Oslo

09.10.2005, 00:07

Då har eg lagt ut ein heilt ny nettbutikk der eg mellom anna har lagt til støtte for PayPal - noko som mellom anna medfører at det no går an å kjøpe t-skjorter utan tilgong til ein norsk bankkonto. Eg har eit par gebyrer med dette, dog, så eg opererer med ein _litt_ stiv dollarpris (6 blank), håper det er greitt.

http://www.andebyonline.com/index.php?area=butikk

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Skriver flytande fjøslatin

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

24.11.2005, 18:11

Då er lageret bunnskrapt for skjorter i storleik medium. Dessutan har eg igjen berre to XL, to XXL og ti-femten large. Så ... for dei som ikkje har kjøpt seg skjorte enno ... No gjelder først-til-mølla-prinsippet!

Dessutan, for første gong sidan august:

**TILBOD!**

Skjortene koster berre 119 kr/stk ut februar, eller så langt beholdninga rekker.

(og på dette tidspunktet verkar det tvilsomt at det kjem eit andreopplag, så skjortene er ganske eksklusive eigentleg. 75 stykker eksisterer totalt, av dei er det vel seks som eigast av ulike Donald-forfattarar og tre som eigast av Egmont-redaktørar, så det er eit relativt eksklusivt selskap til tross for at dørene står på vidt gap!)

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

05.02.2006, 05:24

Kan jeg bestille her, og få den rett i handa på et dertil egnet sted i Tromsø, så sparer vi portoutgifter?

"This plan is so perfect it's retarded."
- Peter

Einherje
42 år, Tromsø

05.02.2006, 05:39

Klart du kan. :-) Send meg ein e-post (olaf.solstrand@andebyonline.com) så kan vi avtale nærare der, ok?

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

05.02.2006, 05:42

No er det offisielt tomt for både XL og XXL, og eg har berre fem large igjen òg ... Så no byrjar det å haste for dei som framleis har lyst på ei skjorte men som ikkje har gidda å bestille enno!

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

13.02.2006, 21:41

Kommer du til å ha et andreopplag også Olaf? Eller var dette den eneste gangen man har sjansen for å kjøpe?

Mickey
18 år, Horten

13.02.2006, 21:53

Mitt inntrykk er at det ikkje er etterspørsel etter eit andreopplag. Var veldig mange som kjøpte i august, men etter det har det eigentleg vore relativt låg etterspørsel. Så mitt inntrykk er at dersom eg får trykka opp eit andreopplag, vil eg brenne inne med det aller meste av det.

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

13.02.2006, 22:07

Jaja, du får kanskje vente litt med det, til den neste kjøpegalskapen smitter seg her til Andeby Online. :-)

Mickey
18 år, Horten

13.02.2006, 22:21

Hva med å trykke opp et nytt opplag med annerledes design og/eller farger? Dermed vil mange av de som kjøpte første gangen (i hvert fall komplettistene) kjøpe da også.

Hofstadter's Law: "It always takes longer than you expect, even when you take into account Hofstadter's Law". (Douglas R. Hofstadter)

Øystein Skartsæterhagen
23 år, Trondheim

13.02.2006, 23:31

Thomas brukte sin AOL T-skjorte under DDF(r)s vintermøte i Farsø. Flott den.

Amerikansk Don Rosa Index (1987-2007) til salgs:
http://duckman.pettho.com/usindex.html

Gode råd om norsk rettskriving:
LES HER

Sigvald Grøsfjeld jr.
http://duckman.pettho.com/

Sigvald
41 år, Stavanger

13.02.2006, 23:33

Øystein: Akkurat den tanken har faktisk slått meg, og det kan hende at eg vurderer det i framtida. Men ikkje forvent at det skjer med det aller første.

Sigvald: Takk :-)

Innlegget blei sist redigert 14.02.2006, 00:34 av Olaf Moriarty Solstrand

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

14.02.2006, 00:33

I går hadde vi årsmøte i musikkorpset der jeg går. Vi fikk streng beskjed om at alle skulle ha svarte t-skjorter. Gjett en gang hvilken jeg hadde:-)

Virket som om mange syntes den var fin.....og at hit måtte de ta seg en tur!

David H
14 år, Østre Toten

13.03.2006, 14:31

Idag fikk jeg den oransje t-skjorta så nå kan jeg vekke ennå mer oppsikt når jeg reker gatelangs. Satser på at vi tilslutt kan kjøpe syv t-skjorter i forskjellige farger sånn at man har en til hver av ukens dager ;-)

ばか! (Baka!)

Chrisron
31 år, Tønsberg

13.05.2006, 11:36

T-skjorten kom hit også i dag. Nydelig farge! Til de som ikke har kjøpt ennå: Den er //skikkelig// oransje og mye finere enn bildet i nettbutikken gir inntrykk av.

Hofstadter's Law: "It always takes longer than you expect, even when you take into account Hofstadter's Law". (Douglas R. Hofstadter)

Øystein Skartsæterhagen
23 år, Trondheim

13.05.2006, 19:56

Takk for positive tilbakemeldingar -- minner om at alle som mailer meg eit brukbart fotografi av seg sjølv eller andre i løpet av (hm, eg trur vi flytter fristen til) onsdag kveld med skjorta på, er med i konkurransen om å bli Andeby Onlines reklamebilete 2006, og vil få skjorta gratis som premie. (OK, ikkje så kjempesvær premie denne gongen, men pytt.)

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

13.05.2006, 20:07

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.