Andeby Online > Diskusjonsforum > T-skjorter
Gå tilbake til forumoversikta ...
Side 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12

Jeg hadde tenkt til å ha den på i dag, men det passer seg kanskje ikke å gå med Andebyonline t-skjorte i bryllup
Omanga Carl
Magnus Murphy
16 år, Sandefjord
27.08.2005, 13:04

MicMag-nus skreiv:
Jeg hadde tenkt til å ha den på i dag, men det passer seg kanskje ikke å gå med Andebyonline t-skjorte i bryllup
Hvorfor ikke?? 
www.olavskulen.no
Elise
49 år, Stord
27.08.2005, 13:15

Fikk min i dag:-D Kjempe fornøyd;-)
I'm not worthless... I can be used as a bad example:P
General med blant annet hederstitlene T.R.O.P.P.S.S.J.E.F. og T.H.O.M.A.S.
Talentfulle, Hederlige, Orienterte, Mesterlige og Allvitende Speidergeneral
Talentfulle, Raske, Ordentlige, Pålitelige, Praktiske Snartenkte Sjef for Juniorhakkespettenes Eventyrlystne Flokk.
Ted
16 år, Bergen
27.08.2005, 20:30

Helt feil.
Er da ikke så feit. Kjøpte en halvkilo prima flesk (usaltet, man har da en helse å tenke på) og ny steikepanne i går. Må vokse i magemål hvis den skjorta skal sitte nogenlunde.
Hezekiah: If the good Lord intended women to drive he have equipped them with common sence instead of tits.
(Pervert! (2005))
176-761
39 år, Giske
28.08.2005, 06:52

176-761 skreiv:
Helt feil.
Er da ikke så feit. Kjøpte en halvkilo prima flesk (usaltet, man har da en helse å tenke på) og ny steikepanne i går. Må vokse i magemål hvis den skjorta skal sitte nogenlunde.
Les mail. Skal sende deg ny skjorte i løpet av veka.
«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø
29.08.2005, 07:52

Karamell skreiv:
Jeg fikk min etterlengtede AndebyOnline-trøye i dag. Har planlagt å sprade med den opp og ned Karl Johan hele lørdag. Den sitter som støpt. Og så godt som den lukter!
Jeg fikk endelig skjortene idag, har ikke rukket å få prøvet den ennå men den passer sikkert.
Karamell du skal jo sprade på Karl Johan i skjorta, er kanskje litt sent på året nå men kan jeg få sprade sammen med deg en varm sommerdag neste år.
Så kan vi kanskje ta oss en kald Cola på en utekafe når vi blir slitne.
Kanskje det er fler her fra Oslo og omegn som vil bli med 
Vokste opp med Donald i femtiårene !
Innlegget blei sist redigert 29.08.2005, 19:04 av Helen
Helen
Oslo
29.08.2005, 18:01

Ringsaker er cirka to timer nord fo Oslo
<<I only hope that we never lose sight of one thing — that it was all started by a mouse.>>
Walt Disney.
Barks| Rota| Rosa| Scarpa| van Horn| Solstrand & Midthun|
29.08.2005, 18:31

Siden folket her er så fornøyd bør jeg vel være med å støtte siden jeg også... Er det noen igjen i slutten av måneden tror dere? Om jeg kjøper så får det bli da, har ikke spenn før...
Pocket
25 år
29.08.2005, 18:40

Helen skreiv:
Kanskje det er fler her fra Oslo og omegn som vil bli med
Jeg blir gjerne med å sprader med dere damer jeg 
Lars Olav
32 år, Grimstad
29.08.2005, 22:55

Lars Olav skreiv:
Helen skreiv:
Kanskje det er fler her fra Oslo og omegn som vil bli med :-)
Jeg blir gjerne med å sprader med dere damer jeg :)
Kjempekoselig, da prøver vi å få til en dag neste sommer, kanskje mange blir med, da blir vi nok litt av et syn og kommer til å vekke oppsikt med like t-skjorter, det blir god reklame for Andeby Online det.
Helen
Oslo
29.08.2005, 23:02

Ser at dei aller fleste har fått skjortene sine no. Godt å høyre. Dei som eventuelt ikkje har fått dei enno; ta kontakt.
Pocket skreiv:
Siden folket her er så fornøyd bør jeg vel være med å støtte siden jeg også... Er det noen igjen i slutten av måneden tror dere? Om jeg kjøper så får det bli da, har ikke spenn før...
Tenker du på "slutten av månaden" som "i morgon"? :-) Uansett; masse skjorter på lager, så du har god tid enno.
«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø
30.08.2005, 12:35

Så er den an(d)kommet her på min side af Skagerak - Flot trøje - tak for den!
Remember: It all started with a mouse
AC
28 år, Danmark
01.09.2005, 15:18

Arrgh, du kom mig i forkøbet. Men her i Danmark er den altså ankommet. Rigtig flot trøje, Olaf. Thumps up!
The wise Little Hen:)
Mathias bøgh
18 år, Danmark
01.09.2005, 15:25

Takk for det.
Berre så det er sagt; grunnen til at det ikkje er fotografiar i nettbutikken enno, er at datamaskina mi er død. Eg veit at det mangler, men eg kan nesten ikkje leggja ut noko som helst på Andeby Online akkurat no, så det skal sjølvsagt fiksast når det er i orden igjen.
Men fotoet til Arnstein var jo utruleg tøft. Fleire som har gode fotografiar av seg sjølv eller andre i Andeby Online-skjorte dei har lyst til å vise fram? :-)
Forresten håper eg at konkurransen til MikroMidas held fram, og at folk ikkje slutter å prøve å få vist fram skjortene i media berre fordi ein rogalending har lagt ut eit foto av skjorta på nettet. :-)
Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø
01.09.2005, 15:41

Olaf Solstrand skreiv:
Forresten håper eg at konkurransen til MikroMidas held fram, og at folk ikkje slutter å prøve å få vist fram skjortene i media berre fordi ein rogalending har lagt ut eit foto av skjorta på nettet. :-)
Radio Moss har intervjuet meg om hvordan (og hvorfor) man skriver en Donald-historie. Intervjuet ble spilt inn i går ettermiddag og var hovedinnslaget i deres morgensending i dag. Jeg hadde på meg T-skjorten, men det hjelper jo ikke stort siden det bare var radio ...
Blir man lykkelig av å være klok? Nei. Å være intelligent er som å ha firehjulstrekk på bilen. Den eneste forskjellen er at du kjører deg fast på mer fjerntliggende steder.
Nils Petter
61 år, Moss
02.09.2005, 12:26

Helen skreiv:
Lars Olav skreiv:
Helen skreiv:
Kanskje det er fler her fra Oslo og omegn som vil bli med :-)
Jeg blir gjerne med å sprader med dere damer jeg :)
Kjempekoselig, da prøver vi å få til en dag neste sommer, kanskje mange blir med, da blir vi nok litt av et syn og kommer til å vekke oppsikt med like t-skjorter, det blir god reklame for Andeby Online det.
Nå har jeg vært på besøk på øst-landet siste uka, og ikke skjønner jeg hvorfor dere må vente til neste sommer for å sprade på Karl Johan med T-skjortene! Det er jo varmt! Jeg rakk ikke Karl Johan, men jeg så ikke en eneste Andebyonline-skjorte på turen! Ja, untatt min egen så klart.
Så til Lars Olav med damer: Kom dere ut og sprad (?... er litt usikker på bøyning av ordet å sprade...).
www.olavskulen.no
Elise
49 år, Stord
23.09.2005, 22:40

Hadde du sagt fra til oss så skulle vi selvsagt vært med deg å sprada !! 
Innlegget blei sist redigert 23.09.2005, 23:08 av Helen
Helen
Oslo
23.09.2005, 23:06

Det er spådd fint vær på Karl Johan i morra. Jeg har seriøse spradeplaner. Anyone care to join in?
Barks | Scarpa | Gottfredson | Murry | Cavazzano
tkoren.webs.com
Karamell
40 år, Oslo
24.09.2005, 01:32

Karamell skreiv:
Det er spådd fint vær på Karl Johan i morra. Jeg har seriøse spradeplaner. Anyone care to join in?
Uff, det var synd jeg ikke så dette litt før 
Jeg står nå på farta til å ta en tur i marka med tre hunder. Vi får heller ta det en annen dag.
Helen
Oslo
24.09.2005, 12:31

Hva om vi prøvde å få til en bytur neste lørdag hvis været blir ok.
Vi kunne eventuelt møtes på tegneserieutstillingen som ligger i kongensgt. 7, m/t-skjorter på selvfølgelig. Etterpå kunne vi kanskje ta en kopp kaffe på Karl Johan.
Lørdag 1. oktober på formiddagen.
Hvem kunne tenke seg det ??
Innlegget blei sist redigert 24.09.2005, 17:56 av Helen
Helen
Oslo
24.09.2005, 17:54

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...
Side 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12

Andeby Online © Solstrand Tekst og Bobler, Vestregata 77, 9008 TROMSØ. Telefon: 957 08 325.
E-post: post@andebyonline.com. Ansvarleg redaktør: Olaf Moriarty Solstrand.
I redaksjonen: William Fuglset, Tommy Kvarsvik og Kristin Cecilia Saue Romundset.