Andeby Online > Diskusjonsforum > T-skjorter
Gå tilbake til forumoversikta ...
Side 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12

På tide å undersøke interessa for eit lite prosjekt eg har jobba med ei stund.
Eg har lyst til å produsere ei Andeby Online-T-skjorte som sidas ivrigaste tilhengjarar kan kjøpe for å stolt vise at dei er brukarar av sida. Denne vil bli produsert i eit relativt lite opplag, men stort nok til at dei som er interesserte kan få kjøpe eit eksemplar, i tillegg til at vi nok får eit restopplag som kan brukast til konkurransepremiar, gaver til samarbeidspartnarar o.l.
Og no er det altså på tide å undersøke kor mange som eigentleg er interesserte i noko sånt. Så: Kan vi ta ei lita handsopprekning her? DERSOM vi produserer ei Andeby Online-T-skjorte, kven er interesserte i å kjøpe, og på den måten både få eit utruleg tøft samleobjekt OG støtte Andeby Online økonomisk? Kor mykje dei vil koste er framleis usikkert, men eg vil anta at det vil bli maks 100 kr inkludert porto.
(skriv tilbakemeldingar og spørsmål her, eller send meg e-post: olaf punktum solstrand krøllalfa andebyonline punktum com)
T-skjorta vil vere svart, og ha denne logoen på brystet: http://www.andebyonline.com/t-skjorte.png
**NB:** Innlegg i denne tråden er sjølvsagt på ingen måte bindende. Eg prøver berre å danne meg eit bilete av kor mange som kan vera interesserte.
«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Innlegget blei sist redigert 28.09.2005, 12:38 av Olaf Moriarty Solstrand
Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø
26.06.2005, 02:04

Alt for en god sak... Men hadde faktisk foretrukket den seenepsgule fargen som hovedsiden har. Er det ikke nok svarte t-skjorter i verden? 
"This plan is so perfect it's retarded."
- Peter
Einherje
42 år, Tromsø
26.06.2005, 12:08

Det var et flott forslag som jeg støtter så gjerne, men er det mulig at vi kan få to farvevalg, det er jo ikke alle som liker sort.
Prisen synes jeg var altfor lav, jeg er medlem av en hundeklubb og der ligger T-skjortene med logo høyere i pris, så jeg vil foreslå kr. 150,- inkl. eller eksl. frakt.
Det blir jo en del ekstra arbeid for deg og da synes jeg du skulle ha litt igjen for jobben også.
Vokste opp med Donald i femtiårene !
Helen
Oslo
26.06.2005, 12:09

Einherje skreiv:
Alt for en god sak... Men hadde faktisk foretrukket den seenepsgule fargen som hovedsiden har. Er det ikke nok svarte t-skjorter i verden?
Svart selger. Sennepsgult selger ikkje. Rett meg om eg tar feil 
Helen skreiv:
Det var et flott forslag som jeg støtter så gjerne, men er det mulig at vi kan få to farvevalg, det er jo ikke alle som liker sort.
Eg er framleis på det nivået der eg sjekker priser og planlegger småting, så ingenting er fastlagt. Men eg antar at det vil bli dyrare å få til dette i fleire farger. Det er tross alt snakk om eit kjempelite opplag her.
Prisen synes jeg var altfor lav, jeg er medlem av en hundeklubb og der ligger T-skjortene med logo høyere i pris, så jeg vil foreslå kr. 150,- inkl. eller eksl. frakt.
Det blir jo en del ekstra arbeid for deg og da synes jeg du skulle ha litt igjen for jobben også.
Er usikker på kor mykje medlemene her inne er interesserte i å betale for noko slikt.
Eg har lyst til å ha denne prisen så låg at det blir noko folk har råd til å spandere på seg, slik at det NESTEN blir ein gave, men likevel er så dyrt at eg slipper å gå i tap, og at ein KANSKJE tjener nokre lappar på det. Eg kunne godt ha lagt på nokre tiarar i prisen, men eg frykter at det vil medføre ein del færre kjøp.
Men takk for alle tips!
«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Innlegget blei sist redigert 26.06.2005, 12:31 av Olaf Moriarty Solstrand
Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø
26.06.2005, 12:28

Hvis det blir bare en farve vil jeg foreslå hvitt, det er en farve alle kan bruke.
Vokste opp med Donald i femtiårene !
Helen
Oslo
26.06.2005, 12:33

Jeg vil i hvert fald gerne gå rundt og reklamere lidt for Andeby Online her i det danske 
Thomas Pryds Lauritsen
Innlegget blei sist redigert 26.06.2005, 21:02 av pryds
pryds
28 år, Danmark
26.06.2005, 14:26

Helen skreiv:
Hehe.. No comment.
Pocket
25 år
26.06.2005, 15:44

Regn med meg 
And my soul from out that shadow, that lies floating on the floor.
Shall be lifted - nevermore...
-Edgar Allan Poe, The Raven.
Don Rota
20 år, Volda
26.06.2005, 20:51

I'm in, men ca 100.- er maks inkludert porto. SKjorte koster vel 22.- i porto, så da blir det 78.- for skjorta. Går du i pluss da el? Lag ihvertfall logoen så stor at folk kan lese den på litt avstand. Om det resulterer i mer besøkende så er jeg positiv, men er som sagt ikke lagd av spenn.
Pocket
25 år
26.06.2005, 21:52

Takker for alle tilbakemeldingar. Må innrømme at eg personleg ikkje liker kvite T-skjorter, dog. 
Pocket skreiv:
I'm in, men ca 100.- er maks inkludert porto. SKjorte koster vel 22.- i porto, så da blir det 78.- for skjorta. Går du i pluss da el?
Det veit eg når eg får tak i eit prisoverslag. Det handlar dessutan om at eg sannsynlegvis bør førebu meg på å selja berre rundt halvparten av skjortene utan å tape pengar på det (for eg ser ikkje bort frå at det blir scenarioet her, "Andeby Online"-skjorter kan umogleg bli kjempepopulært). Tviler på at det resulterer i fleire besøkande, men det er heller ikkje difor eg gjer det - dette er for at folk som liker Andeby Online skal kunne understreke kor høgt dei digger heile sida ved å kjøpe seg eit klesplagg med Andeby Online på, samtidig som vi på toppen kanskje kan tjene inn litt utgifter.
Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø
27.06.2005, 00:50

Olaf Solstrand skreiv:
Tviler på at det resulterer i fleire besøkande, men det er heller ikkje difor eg gjer det.
Jo flere folk, jo mer livat. Håper det trekker flere hit.
Pocket
25 år
27.06.2005, 02:45

Jeg kommer utvilsomt til å bestille en - hvis de blir å få i størrelse XL.
Blir man lykkelig av å være klok? Nei. Å være intelligent er som å ha firehjulstrekk på bilen. Den eneste forskjellen er at du kjører deg fast på mer fjerntliggende steder.
Innlegget blei sist redigert 27.06.2005, 09:45 av Nils Petter
Nils Petter
61 år, Moss
27.06.2005, 09:44

Kul front, men hva med å putte noe på ryggen ? Det bruker ikke å koste noe mere. Jeg vet av erfraring at en eller annen slående tekst på ryggen av ett slikt plagg vekker ganske stor oppmerksomhet og trekker lett blikket frem mot reklamen/logo'en på fronten.
Nesten helt B O R T E herfra, Livet er for kort til å fylle det med andre sin syting .........
Hvorfor kan du lese her , eller her. En klassiker til glede for nye lesere.
Slike "eksperter" synes ofte å ha en overdrevet tro på egen smak og egen innsikt ©
MikroMidas
45 år, Trondheim
27.06.2005, 10:03

MikroMidas skreiv:
Kul front, men hva med å putte noe på ryggen ? Det bruker ikke å koste noe mere. Jeg vet av erfraring at en eller annen slående tekst på ryggen av ett slikt plagg vekker ganske stor oppmerksomhet og trekker lett blikket frem mot reklamen/logo'en på fronten.
Hehe, ja, kanskje det? Er det isåfall nokon som har forslag til kva som burde stå der?
Trur eg må ta på meg tenkehetta, eller kanskje berre ta nokre slag med hammaren. (eller be dykk om hjelp.)
Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø
27.06.2005, 11:33

Jeg kommer nok til å kjøpe en t-skjorte jeg, sansynglighvis uansett hvordan den ser ut, for å støtte Andeby Online og for å ha den og bruke den.
100kr eller 150kr, spiller ingen trille, det er likevell mye mindre enn vanlige t-skjorter ( i ale fall de jeg bruker/kjøper)...
Men, noe på ryggen ville vært tøft ja, men jeg antar at bruk av Disney-figurer er utelukket, ettersom man da måttet betale avgift til Disney eller Egmont eller hvem som har med det å gjøre..?!?
Ikke spis mine indre organer. Jeg trenger dem selv!
Asterix
18 år, Sande i Vestfold
27.06.2005, 11:57

Men for guds skyld, unngå Comic Sans på den skjorta :)
"Det er harde tider, gamle venn."
S.N.U.F.S - Savner Nevneverdig Ukentlige Forsider av Santanach
MatsGull
19 år, Kongsvinger
27.06.2005, 12:28

Asterix skreiv:
Men, noe på ryggen ville vært tøft ja, men jeg antar at bruk av Disney-figurer er utelukket, ettersom man da måttet betale avgift til Disney eller Egmont eller hvem som har med det å gjøre..?!?
Eg skal vurdere det dersom eg vinner i lotto førti veker på rad. (tatt i betraktning at eg ikkje tipper, hadde det vore veldig godt gjort.)
Inntil det skjer: andre forslag til kva ein kan skrive på ryggen? Ei slags catchphrase, kanskje ... blir "KVAKK!" for enkelt?
MatsGull skreiv:
Men for guds skyld, unngå Comic Sans på den skjorta :)
Sjølvsagt ... Comic Sans på ei T-skjorte? Ugh!
Nei, vi får sjå kva eg gjer. Det frister å lage ein eigen font, då. Den som ligger under logoen no er ein av desse Windows-fontene, men strekt ut i breidda slik at den ikkje ser like ordinær ut, og sjølvsagt med den vanvittige letterspacinga eg sikkert byrjar å bli berykta for å bruke.
Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø
27.06.2005, 13:06

Ein liten ting eg lurte på:
På logoen som skal brukast på t-skjorta, er flata som pengebingen står på skeiv. Altså, veggen er kortare på den eine sida. Skal dette vera slik? Dette er uansett ikkje så viktig, sjølvsagt, men eg stussa litt over det.
«Å, Donald! Nå kan ingenting få meg i dårlig humør.»
Dolly Duck.
Sølve
18 år, Ullensvang
27.06.2005, 13:22

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...
Side 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12

Andeby Online © Solstrand Tekst og Bobler, Vestregata 77, 9008 TROMSØ. Telefon: 957 08 325.
E-post: post@andebyonline.com. Ansvarleg redaktør: Olaf Moriarty Solstrand.
I redaksjonen: William Fuglset, Tommy Kvarsvik og Kristin Cecilia Saue Romundset.