Andeby Online > Diskusjonsforum > Er skrue død:s?
Gå tilbake til forumoversikta ...

Fulgt linken i signaturen til sigvald og kom over den sida her: http://duckman.pettho.com/history/chapter9.html
Sånn jeg skjønner det så har don rosa tegnet skrues død :s Er dette riktig? Hvilken historie er dette og når/hvor kom den på trykk?
Innlegget blei sist redigert 28.09.2005, 11:48 av Olaf Moriarty Solstrand
Pocket
25 år
25.06.2005, 17:48

Pocket skreiv:
Sånn jeg skjønner det så har don rosa tegnet skrues død
Skrue kan da ikke være død da han aldri har levd noe liv siden han er en tegneseriefigur som mange forfattere har skrevet "historier" om.
Nesten helt B O R T E herfra, Livet er for kort til å fylle det med andre sin syting .........
Hvorfor kan du lese her , eller her. En klassiker til glede for nye lesere.
Slike "eksperter" synes ofte å ha en overdrevet tro på egen smak og egen innsikt ©
MikroMidas
45 år, Trondheim
25.06.2005, 18:38

MikroMidas skreiv:
Pocket skreiv:
Sånn jeg skjønner det så har don rosa tegnet skrues død
Skrue kan da ikke være død da han aldri har levd noe liv siden han er en tegneseriefigur som mange forfattere har skrevet "historier" om.
Hehe.. du sa det:)
Pocket
25 år
25.06.2005, 18:53

Som sagt i ein annan tråd, har eg resonnert meg fram til at det finst berre to måtar det er mogleg å dø på i ein Disney-serie.
Det må anten vera eit dødsfall som har skjedd "for lenge sidan", altså før vanleg kontinuitet. Desse er vist i eit flashback (ja, Skrues liv er eit kjempestort flashback) eller berre omtalt. Difor hender det òg at vi ser gravsteiner og skjelett - dei tilhøyrer folk som døydde for lenge sidan (som i "Det gamle slottets hemmelighet", der Duck-familien **to** **gonger** finner skjelett av Skrues forfedre).
Eller det må vera ein heilt ubetydeleg bifigur som dør, ein figur som berre er med i denne eine historia. Merk at sjølve dødsfallet gjerne skjer utanfor ruta og at vi difor aldri ser noko lik. Eit eksempel på dette er "Farlig forkledning", der det vrimler av dødsfall, men sjølvsagt dør ikkje Donald og nevøane.
Skrue er ein etablert figur, så han kjem aldri til å dø så lenge han er med i Disney-seriar. Vi veit at han kjem til å dø ein gong - han er til dømes veldig nøye med å få orden på testamentet sitt, og Donald har til og med ein gong reist 30 år inn i framtida (til 2001
) og fått vite at Skrue døydde for lenge sidan. Så han kjem til å dø, men det blir ETTER at alle forlaga i verda har slutta med å gi ut Disney-historier.
Og for Don Rosa, som reknar handlinga i historiene for 1950-talet, og alle andre som deler hans oppfatning av dette, går det an å seie at Skrue døydde på 1960-talet. Men det er eit "faktum" som alltid må takast med ei klype salt, for det kjem ikkje frå han som skapte figuren, og det kjem heller ikkje frå nokre av dei hundrevis av ledda i ultrakonsernet som eiger opphavsretten til figuren. Der lever Skrue i beste velgåande så lenge nokon held fram med å skrive seriar om han.
«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Innlegget blei sist redigert 26.06.2005, 01:21 av Olaf Moriarty Solstrand
Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø
26.06.2005, 01:21

"Og for Don Rosa, som reknar handlinga i historiene for 1950-talet, og alle andre som deler hans oppfatning av dette, går det an å seie at Skrue døydde på 1960-talet. Men det er eit "faktum" som alltid må takast med ei klype salt, for det kjem ikkje frå han som skapte figuren, og det kjem heller ikkje frå nokre av dei hundrevis av ledda i ultrakonsernet som eiger opphavsretten til figuren. Der lever Skrue i beste velgåande så lenge nokon held fram med å skrive seriar om han."
Og det firmaet har gjort utilgjivelige ting med Lindey Lohans bys.... Greit, Olaf skal få min Petter Smarts tenkeklubb button fra 80 tallet for ikke å banne meg her, men Herbie stinker alvorlig. JEPP. (Hvor sender jeg buttonen?)
Skrue lever så lenge en Disney forfatter kan bruke ham. Er nå dette så vanskelig da?
Hezekiah: If the good Lord intended women to drive he have equipped them with common sence instead of tits.
(Pervert! (2005))
176-761
39 år, Giske
26.06.2005, 01:37

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online © Solstrand Tekst og Bobler, Vestregata 77, 9008 TROMSØ. Telefon: 957 08 325.
E-post: post@andebyonline.com. Ansvarleg redaktør: Olaf Moriarty Solstrand.
I redaksjonen: William Fuglset, Tommy Kvarsvik og Kristin Cecilia Saue Romundset.