Andeby Online > Diskusjonsforum > Favoritt historie
Gå tilbake til forumoversikta ...

Uff, vanskeleg å velge. Dersom "Skrues Liv" tel som ei historie vinn antakeleg den. Dersom ikkje held eg ein liten knapp på eit gamalt Skrues Skattekiste-album... "Manhattan" eller noko slikt meinar eg det heitte, eller kanskje Barks sin "Gullhjelmen".
"To never die and conquer all, that is winning."
- Illyria
Loke Aesir
24 år, Vik
09.02.2006, 01:58

hvilke kapittel i "Skrues liv" synes du er best?
~Carpe diem~
Innlegget blei sist redigert 09.02.2006, 16:06 av Maggie
Maggie
14 år, Oslo
09.02.2006, 10:36

Har selv alltid vært veldig svak for historier som "Det gamle slottets hemmelighet" og "Knask eller knep", men å velge ut akkurat en eller flere barks-historier som en absolutt ener, synes jeg blir for vanskelig.
mossas
38 år, Harstad
09.02.2006, 15:57

mossas skreiv:
...."Det gamle slottets hemmelighet" og .....
Noen som vet om denne vil bli trykt opp igjen snart? Har aldri fått lest den, siden jeg mangler bladet den kom i sist....
David H
14 år, Østre Toten
09.02.2006, 17:46

Mcgorien skreiv:
mossas skreiv:
...."Det gamle slottets hemmelighet" og .....
Noen som vet om denne vil bli trykt opp igjen snart? Har aldri fått lest den, siden jeg mangler bladet den kom i sist....
Regner med at den blir å finne i CBSV etterhvert, ihvertfall for de som er så heldige å abonnere på denne serien.
mossas
38 år, Harstad
09.02.2006, 18:58

CB's "Den lure onkel Skrue" er nok min favoritt. Får klump i halsen av avslutningssida kvar gong. Er også svak for DR's ikke heilt ulike "Pengeflommen"
Då eg va liten og lite visste
Då fekk eg tak i ei Donald-bok
Eg las den ut heilt til det siste
og plutseleg vart eg klok!
Kristian Rødvand
23 år, Rana
10.02.2006, 18:38

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.