Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

Forumets utvikling

Andeby Online > Diskusjonsforum > Forumets utvikling

Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47

Hurtigsvarfunksjonen var ikke ueffent:-)

Bernie
36 år, Bergen

10.10.2005, 00:51

Ikke for å være negativ, men jeg kommer med èt ankepunkt mot hurtigsvarkonjunksjonen; når jeg vil se siste innlegg i en diskusjon er greia ofte litt i veien. Det er litt irriterende. Men men, skal nok overleve :-)

I believe in God like I believe in the sun rise. Not because I can see it, but because I can see all that it touches.
- C.S.Lewis

Det er i utgangspunktet flott med idealisme, men det er også forskjell på å barbere seg og kutte av seg haken.

- Sigvald!

http://wilfu.blogspot.com

Innlegget blei sist redigert 10.10.2005, 01:27 av Wilfu

Wilfu
21 år, Bamble

10.10.2005, 01:27

For all del, eg tåler då at det kjem negative synspunkt òg :-)

Dersom du frå forsida klikker på datoen til høgre i staden for å klikke deg til siste side og trykke end, skal du kome rett til siste innlegg dersom alt fungerer som det skal. Men eg noterer meg ankepunktet. Kanskje eg når eg får tid til det kan fikse ei innstilling i brukarprofilen der ein kan velja visuelle innstillingar, der ein kan slå av hurtigsvarfunksjonen slik at den ikkje visast?

http://www.nettserier.no/pacham/

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

10.10.2005, 01:31

Olaf Solstrand skreiv:

For all del, eg tåler då at det kjem negative synspunkt òg :-)

Dersom du frå forsida klikker på datoen til høgre i staden for å klikke deg til siste side og trykke end, skal du kome rett til siste innlegg dersom alt fungerer som det skal. Men eg noterer meg ankepunktet. Kanskje eg når eg får tid til det kan fikse ei innstilling i brukarprofilen der ein kan velja visuelle innstillingar, der ein kan slå av hurtigsvarfunksjonen slik at den ikkje visast?

Etter noen år på dette forumet har jeg heldigvis fått med meg trykke-siste-dato-og-lese-siste-innlegg-greia, men jeg følte at hurtigsvarkausjonen var litt i veien når jeg gjorde det. Men for all del, mulig det bare er meg som er for trøtt halv to om natta.

I believe in God like I believe in the sun rise. Not because I can see it, but because I can see all that it touches.
- C.S.Lewis

Det er i utgangspunktet flott med idealisme, men det er også forskjell på å barbere seg og kutte av seg haken.

- Sigvald!

http://wilfu.blogspot.com

Wilfu
21 år, Bamble

10.10.2005, 01:34

Syns hurtigsvar greia er veldig fin:-)

David H
14 år, Østre Toten

10.10.2005, 13:43

Mcgorien skreiv:

Syns hurtigsvar greia er veldig fin

Jepp, det synes jeg også! :-)

Innlegget blei sist redigert 11.10.2005, 17:51 av Mickey

Mickey
18 år, Horten

10.10.2005, 15:19

Jeg òg!:-)

I'm not worthless... I can be used as a bad example:P

General med blant annet hederstitlene T.R.O.P.P.S.S.J.E.F. og T.H.O.M.A.S.
Talentfulle, Hederlige, Orienterte, Mesterlige og Allvitende Speidergeneral

Talentfulle, Raske, Ordentlige, Pålitelige, Praktiske Snartenkte Sjef for Juniorhakkespettenes Eventyrlystne Flokk.

Innlegget blei sist redigert 11.10.2005, 16:08 av Ted

Ted
16 år, Bergen

11.10.2005, 16:07

Hei Olaf.

En liten bagatell.
Har akkurat begynt å bruke Firefox, og hvis jeg klikker på en link og vil tilbake så starter jeg alltid øverst på siden jeg går til, og må dermed scrolle helt ned til der jeg var motsetning til IE der jeg kommer tilbake til utgangspunktet.

Som sagt ingen big deal, men har du tid og anledning til å fikse dette ville det gjort et knallbra forum enda bedre:-D
Bruker versj. 1.0.7

Bernie
36 år, Bergen

11.10.2005, 17:35

Hm ... legger merke til dette. Takk for tipset, skal sjekke litt. Dersom eg finner ut kva problemet er, skal eg prøve å få fiksa det.

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

11.10.2005, 17:43

Takk, takk, men som sagt ingen big deal, så jeg boikotter ikke forumet om du ikke fikser dette :-D

Bernie
36 år, Bergen

11.10.2005, 18:20

Hendte det noe spesielt her i kveld ?
For en stund siden fikk jeg beskjed her om at jeg ikke fikk komme inn på Andeby Online.
Det sto:. You are forbidden this server Andeby Online!!

Vokste opp med Donald i femtiårene !

Helen
Oslo

11.10.2005, 22:37

Sigvald skreiv:

Forøvrig foreslår jeg at den delen av menyen som kun gjelder forumet får sin egen farge slik at den skiller seg klart ut.

Har tatt eit grep for å skilja ut denne menyen no - fargen er rettnok den same, men den skiljar seg KLART frå hovudmenyen. Fornøgd med dette trekket?

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

11.10.2005, 22:39

Helen skreiv:

For en stund siden fikk jeg beskjed her om at jeg ikke fikk komme inn på Andeby Online.

Regner med at hjertet sto stille på flere? Jeg så for meg et øyeblikk at jeg var nødt til å skaffe meg en hobby... ;-)

www.olavskulen.no

Innlegget blei sist redigert 11.10.2005, 22:47 av Elise

Elise
49 år, Stord

11.10.2005, 22:45

Veldig behagelig med forummenyen et annet sted. Det ble litt mye når den var på samme sted som hovedmenyen.

Sigurd
18 år, Sandefjord

11.10.2005, 22:48

Helen skreiv:

Ja, grunna ein kortvarig serverfeil forsvant den viktigaste fila på heile sida i nokre minutter. Men det var heldigvis enkelt å få tak i webhotellet på e-post og få fiksa det før mamma slo hovudet alt for hardt i veggen. :-)

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

ÅÅÅ, skjedde det samme hos deg ??
Jeg vil ikke ha noen annen hobby :-)

Vokste opp med Donald i femtiårene !

Helen
Oslo

Helen skreiv:

ÅÅÅ, skjedde det samme hos deg ??
Jeg vil ikke ha noen annen hobby :-)

Ikke jeg heller.....;-(

www.olavskulen.no

Elise
49 år, Stord

11.10.2005, 22:49

Elise skreiv:

Jeg så for meg et øyeblikk at jeg var nødt til å skaffe meg en hobby... ;-)

Hmm? Hobby? Hva er det? ;-)

Jeg kom plutselig på noe jeg savner på forumet. Det er en enkel oversikt over mulighetene for å redigere teksten her inne på forumet. Jeg vet at det står inne på hjelpesiden (..tror jeg?), men jeg tenker aldri på at jeg trenger å lære meg de komandoene før jeg skal svare på et innlegg. Og når jeg svarer på et innlegg som gidder jeg aldri å åpne hjelpesiden. Jeg sier ikke at det skal være like grunndig forklart som på hjelpesiden, men at det kan f.eks. stå:
// forran og etter hvert ord gir fet skrift
++ forran og etter hvert ord gir kursiv skrift
For mer info se hjelpesiden

Dette var bare et eksempel og som vanlig så giddet jeg ikke å sjekke ut hva de ekte komandoene for fet og kursiv skrift er :-P
...latskap er en livsstil :-)

Hørte jeg noen si "Kvakk!"???
Guffen Delbekk og Jørn McDuck på tur: Reiseguiden

Jørn McDuck
24 år, Trondheim

12.10.2005, 00:22

Lagt til.

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

12.10.2005, 00:35

Olaf Solstrand skreiv:

Lagt til.

Dette var et **fint** tiltak Olaf. Du har dine gode sider selvom du omgir deg med Egmont og pocketskribenter. :-)

Hva er muligheten for å få lagt inn en url tag? Slik at man f eks kunne skrevet Wig Wam og ville da fått opp "Wig Wam" som en link til siden.

Det har skjedd et par ganger at lange linker har trøblet opp designet på siden, og det passer seg ikke for et så seriøst nettsted som AOL. :-)

Hva er sjansen for at man kan få "forhåndsvisning" av innleggene man skriver?

Og når man har redigert innlegget sitt så havner man tilbake på starten av tråden. Burde man ikke kommet dit innlegget man redigerte ligger?

Legg meg på bordet og kall meg Donald Duk!

http://www.dingus.be - bloggen til Det Gode Selskap.

Innlegget blei sist redigert 12.10.2005, 01:17 av Guffen Delbekk

Guffen Delbekk
23 år, Halden

12.10.2005, 01:07

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.