Andeby Online > Diskusjonsforum > Forumets utvikling
Gå tilbake til forumoversikta ...
Side 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47

Det var ingen dum idè, Sigvald.
Men du kunne jo også "Diskusjonsforum" være merket med den samme farge, uansett hvor du var.
David H
14 år, Østre Toten
16.08.2005, 09:46

DonAnd skreiv:
Slett ingen dum idé, Sigvald. Men ser diskusjonsforumet verkeleg slik ut i din nettlesar?
Det ser akkurat slik ut i min nettleser iallefall. Hvordan ser det ut i din da?
16.08.2005, 11:34

Diff skreiv:
DonAnd skreiv:
Slett ingen dum idé, Sigvald. Men ser diskusjonsforumet verkeleg slik ut i din nettlesar?
Den ser heilt lik ut, berre at skrifta er annleis. Eller er det berre kvaliteten på biletet? 
Steinøy
13 år, Gaular
16.08.2005, 11:39

DonAnd skreiv:
Diff skreiv:
DonAnd skreiv:
Den ser heilt lik ut, berre at skrifta er annleis. Eller er det berre kvaliteten på biletet? ;)
Tja... ser nå at skriften er litt anderledes i min nettleser også.. Sikkert fordi jeg bruker Firefox og Sigvald bruker IE.
16.08.2005, 11:46

DonAnd skreiv:
...ser diskusjonsforumet verkeleg slik ut i din nettlesar?
Den gjør det i såfall i min:-)
I'm not worthless... I can be used as a bad example:P
General med blant annet hederstitlene T.R.O.P.P.S.S.J.E.F. og T.H.O.M.A.S.
Talentfulle, Hederlige, Orienterte, Mesterlige og Allvitende Speidergeneral
Talentfulle, Raske, Ordentlige, Pålitelige, Praktiske Snartenkte Sjef for Juniorhakkespettenes Eventyrlystne Flokk.
Innlegget blei sist redigert 16.08.2005, 11:52 av Ted
Ted
16 år, Bergen
16.08.2005, 11:51

DonAnd skreiv:
Ja, eg veit at du kanskje ikkje er i stand til det akkurat no, Olaf, men: Det hadde vert veldig kult om ein kunne legge til kommentarar til omtalar/artiklar. Har sikla etter å få legge til ein kommentar i diverse anmeldelsar.
Det har eg sagt at kjem snart i over eit halvt år, så det må eg nesten byrja å jobbe med snart ... :-) Eg er einig i at det er ein veldig viktig funksjon, så eg skal sjå kva eg får til.
Sigvald skreiv:
Jeg venter stadig på at problemene omkring av-/påloggingsboksen blir løste. Den nåværende situasjonen er ikke holdbar i lengden for det flertallet av oss som benytter MS Internet Explorer.
Den noverande situasjonen er jo så haldbar at det store fleirtalet av det store fleirtalet som bruker Internet Explorer ikkje har klaga på dette i det heile tatt. :-)
OK, dette kan sikkert vera litt irriterande, men det er veldig mykje som det er langt viktigare å fikse. Og innloggingsboksen verkar heilt perfekt. Det er veldig tydeleg at den gjer det, ettersom du faktisk har klart å logge deg inn. Det er berre eit bitte lite problem med at bakgrunnsfargen forsvinner av og til - men sjølv om den gjer det, er faktisk fargen bak der så lik den intensjonelle bakgrunnsfargen at alt er fullstendig lesbart. Difor hamnar dette på lista "eg kan fikse det dersom eg finner ut korleis og eg får tid etter at alle andre planer for Andeby Online er gjennomført, men det haster ikkje".
Og igjen vil eg minne om at dette ikkje er ein feil hos Andeby Online, det er ein feil i Internet Explorer. Det gjer det vanskeleg å "reparere" det, fordi det ikkje er nok å finne ut kva som er riktig, ettersom alt allereie er heilt riktig. Problemet er at det er ein liten bug i Internet Explorer som vrenger på dette. Eg kan ikkje fikse det når det ikkje er øydelagt. Eg kunne eventuelt leggja inn ein snutt som gjer at det fungerer i Internet Explorer òg, men ettersom eg ikkje aner kvar feilen i Internet Explorer ligg, blir akkurat det litt vanskeleg.
Men du klarer jo å logge deg inn, og det er jo det viktigaste, er det ikkje?
Forøvrig foreslår jeg at den delen av menyen som kun gjelder forumet får sin egen farge slik at den skiller seg klart ut. Se forslag her:
http://duckman.pettho.com/aol.gif
Skal sjå kva eg får til. Har òg vurdert å skilja ut undermenyen og la den vera ein liggjande meny øvst på sida, men eg er heilt einig i at ei slags tydeleggjering iallfall er på sin plass.
«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø
16.08.2005, 15:01

TIPS:
Begrense antall linjer i signatur feltet til maks tre eller fire da forumet lett kan bli ulesbart med Hamlet samlet i signaturfeltet.
Nesten helt B O R T E herfra, Livet er for kort til å fylle det med andre sin syting .........
Hvorfor kan du lese her , eller her. En klassiker til glede for nye lesere.
Slike "eksperter" synes ofte å ha en overdrevet tro på egen smak og egen innsikt ©
MikroMidas
45 år, Trondheim
20.08.2005, 23:16

I medlemslista er navnene for øyeblikket sortert over 19 sider. Ville det være mulig å alfabetisere sidene, slik at vi får 29 sider med hver sin forbokstav? Det er lettere å finne profilen til - la oss si - Helen, hvis man kunne slå opp på side "H" - i stedet for å surre rundt side 6 til 10 eller deromkring?
Barks | Scarpa | Gottfredson | Murry | Cavazzano
tkoren.webs.com
Karamell
40 år, Oslo
28.08.2005, 02:38

To ting,
Dette med ie, bvah. Bruk opera, støtt Norsk næringsliv og se at www faktisk er kjappe greier. Enda bedre, fjern alle virus (inklusive Windows) fra alle hardisker, installer Linux. lol.
Men, dette med håndtering av brukernavn er et problem, all den tid min temporære (1/2 time?) bruk av navnet skaftetryne later til å gjøre navnet ubrukelig for nye brukere. Det må da være mulig å frigi gamle brukernavn?
Og, tråder som ikke har vært brukt på etpar måneder, bør kunne overføres til "arkiv", dvs de kan leses, men ikke besvares. Man kan alltids opprette en ny tråd, hvis det er noe viktig.
Flytting av gammelt stoff til arkiv, vil gjøre det enklere å innføre et ordentlig søkeverktøy på AOL. Nå spiller det ingen rolle, men om 2, 5, 10 år, med kanskje 235 347 innlegg... tenke fremover, gjøre alt klart.
Hezekiah: If the good Lord intended women to drive he have equipped them with common sence instead of tits.
(Pervert! (2005))
176-761
39 år, Giske
28.08.2005, 05:06

Skal kaste eit blikk på alle desse tipsa så snart eg klarer å få PC-en min til å stå opp frå dei døde (litt problemer på det området akkurat no, med all den aggresjonen det medfører).
Kan vel seie når det gjelder makslengde på signaturar at det er noko eg prøver å unngå så langt som mogleg, fordi eg er vant til at administratorar i andre fora set signaturlengdegrenser som eg sjølv synest at er alt for korte. Så der veljar eg å la kvar brukar bruke skjønn (og forventer at det blir gjort, og at ingen siterer Terje Vigen i sin fulle lengde i signaturen sin).
Når det gjelder dei andre forslaga; skal ta ein titt på dei, men er som sagt utan pc for tida, så det blir ikkje med ein gong. Dette med arkiv er eg ikkje heilt sikker på, då ... Ser ikkje korleis det vil medføre problemer å lage eit søkeverkty utan å gjera det heilt umogleg å svare på gamle trådar. Det med å svare på gamle trådar er eit anna felt der eg føler at det er viktig å bruke skjønn.
«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø
29.08.2005, 08:25

Den kjem når PC-en min er tilbake frå service. Sorry at det tar såpass lang tid.
Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø
17.09.2005, 12:42

$md skreiv:
Jeg synes forumet burde vært inndelt i kategorier.
Da kunne vi kansje fått enda flere diskusjoner.
Et eksempel kunne vært:
Generell Diskusjon Om Donald Duck/Andeby
Kjøp/Salg/Bytte - Flytte denne inn i forumet? :)
Egne Tegninger, Tegneserier/Fan-Arts
Annet Disney
Diverse/Off Topic
Kansje bytte forumtype til Punbb?
Og det skulle gått an å trykke på Ny for å komme til det nyeste innlegget..
Det har allerede blitt snakket om det med kategorier, og det blir ikke noe av tror jeg.
Angående det med Punbb: Det er Olaf (administratoren) som koder hele Andeby Online, inkludert diskusjonsforumet, selv.
Steinøy
13 år, Gaular
27.09.2005, 22:04

$md skreiv:
Og det skulle gått an å trykke på Ny for å komme til det nyeste innlegget..
Hvis du trykker på datoen i kolonnen "Siste innlegg" kommer du til det nyeste innlegget.
Du kan også trykke End når du har åpnet tråden.
www.olavskulen.no
Elise
49 år, Stord
27.09.2005, 22:25

Det har den. Ny meiningsmåling lagt ut.
På eksperimentstadiet: Har no lagt til ein "Hurtigsvar"-funksjon nedst på sida (sjølvsagt berre for innlogga brukarar) som gjer at det blir LITT enklare å skrive raske svar. Ingen har hinta frampå om at det er interesse for dette, men eg reknar med at det uansett ikkje blir sett på som noko _negativt_? 
Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø
09.10.2005, 23:08

*Hah* Slett ikke en ueffen funksjon 
Det er forferdende å reflektere over hvordan et enkelt, ubetenksomt ord kan føre til katastrofe somme tider.
~P.G.W~
Lillegull
27 år, Grimstad
09.10.2005, 23:11

Jaha? Og hva er så bra med det da??
Heter det ikke kanskje at man skal tenke seg litt om før man svarer for fort, da man gjerne er sint at man føler man trenger noe sånt...
"This plan is so perfect it's retarded."
- Peter
Einherje
42 år, Tromsø
09.10.2005, 23:30

For all del, ein bør sjølvsagt tenke seg om før ein skriver noko som helst.
Og eg trur at ein slik funksjon kan vera grei å ha uavhengig av temperamentet, rett og slett fordi det gjer at ein kan svare raskare, ein kan skrive eit svar i tråden utan å måtte klikke på ein link først. Unødvendig? Sjølvsagt. Men praktisk er det uansett. Vil tippe at funksjonen til dømes kan bli ein sikker vinner i "Donald-quiz"-tråden? 
Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø
09.10.2005, 23:39

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...
Side 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47

Andeby Online © Solstrand Tekst og Bobler, Vestregata 77, 9008 TROMSØ. Telefon: 957 08 325.
E-post: post@andebyonline.com. Ansvarleg redaktør: Olaf Moriarty Solstrand.
I redaksjonen: William Fuglset, Tommy Kvarsvik og Kristin Cecilia Saue Romundset.