Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

Forumets utvikling

Andeby Online > Diskusjonsforum > Forumets utvikling

Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47

Pocket skreiv:

Ja, jeg vet om pondusforumet. Det er bare nitrist og dødt, nesten ikke aktivitet.

Og kva er grunnen til at det er nitrist og daudt? At forumet ligg på pondus.net og ikkje Andeby Online? Det tviler eg på. Viss du synest at det er lite aktivitet på det forumet, må du kanskje delta meir sjølv. Og til alle andre her på dette forumet som saknar eit teikneserieforum med mykje aktivitet: Gå til Tegneserieforum på pondus.net og diskuter i veg! Det er mykje betre med eit stort teikneserieforum med mykje aktivitet enn to med lite aktivitet, og då synest eg at alle skal halda fram med å bruka det som allereie eksisterer.

«Å, Donald! Nå kan ingenting få meg i dårlig humør.»
Dolly Duck.

Innlegget blei sist redigert 27.06.2005, 21:07 av Sølve

Sølve
18 år, Ullensvang

27.06.2005, 21:07

Pondus forumet er dødt:= Her er tråden min som er TRE uker gammal: http://www.forum.pondus.net/viewtopic.php?t=1405

Ingen har engang laget en ny tråd over denne igjen:S

Innlegget blei sist redigert 27.06.2005, 21:19 av Pocket

Pocket
25 år

27.06.2005, 21:19

Så det du sier Sølve, at hvis jeg ønsker å utdype mer over f. eks noen Sprint-historier med en eller annen her inne, så må jeg dra vedkommende over til pondus.net??? For å si det slik det sies på mp.net, nyet!

Det hadde faktisk vært fint med et ekstra-fora her inne da jeg er ganske så sikker på at brorparten her inne også samler på andre tegneserier som ikke er Disney-relatert.

"This plan is so perfect it's retarded."
- Peter

Einherje
42 år, Tromsø

27.06.2005, 21:21

Men kunne ikke et "andre-tegneserier-forum" blitt slått sammen med et OT-forum? Så hadde man begge deler på en gang liksom.

I believe in God like I believe in the sun rise. Not because I can see it, but because I can see all that it touches.
- C.S.Lewis

Det er i utgangspunktet flott med idealisme, men det er også forskjell på å barbere seg og kutte av seg haken.

- Sigvald!

http://wilfu.blogspot.com

Wilfu
20 år, Bamble

27.06.2005, 21:32

Einherje skreiv:

Så det du sier Sølve, at hvis jeg ønsker å utdype mer over f. eks noen Sprint-historier med en eller annen her inne, så må jeg dra vedkommende over til pondus.net???

Ja, vegen over til teikneserieforumet på pondus.net er strengt tala ikkje lengre enn vegen over til eit eventuelt teikneserieforum på Andeby Online. Eg ser rett og slett ikkje problemet.

Dolly Duck.

Sølve
18 år, Ullensvang

27.06.2005, 21:48

Sølve skreiv:

Einherje skreiv:

Så det du sier Sølve, at hvis jeg ønsker å utdype mer over f. eks noen Sprint-historier med en eller annen her inne, så må jeg dra vedkommende over til pondus.net???

Ja, vegen over til teikneserieforumet på pondus.net er strengt tala ikkje lengre enn vegen over til eit eventuelt teikneserieforum på Andeby Online. Eg ser rett og slett ikkje problemet.

Ok! Da er det ikke mere å diskutere da. :-D

"This plan is so perfect it's retarded."
- Peter

Einherje
42 år, Tromsø

27.06.2005, 22:11

Korvidt vi skal opprette ein "andre teikneseriar"-kategori vil eg foreløpig ikkje kommentere, fordi eg rett og slett er usikker på kva som er best.

Men eit par kommentarar har eg.

Pocket skreiv:

Ja, jeg vet om pondusforumet. Det er bare nitrist og dødt, nesten ikke aktivitet.

Det er litt stille der, men eg vil ikkje kalle det dødt. Det er få nye trådar, men når ein tråd først blir starta, pleier det å kome ein del svar der. Eg er einig i at det trenger litt nytt blod, då.

Sølve skreiv:

Ja, vegen over til teikneserieforumet på pondus.net er strengt tala ikkje lengre enn vegen over til eit eventuelt teikneserieforum på Andeby Online.

Det er strengt talt feil. Skulle vi ha eit teikneserieforum på Andeby Online, hadde det sjølvsagt fått same brukarsystem som resten av sida. Skal ein diskutere på pondus.net, derimot, vil det for svært mange her inne medføre at ein må registrere seg på nytt. Sjølvsagt, det er ein jobb som må gjerast berre ein gong, men ... det er eit skritt som må takast.

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)

Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø

27.06.2005, 22:48

Olaf Solstrand skreiv:

Sølve skreiv:

Ja, vegen over til teikneserieforumet på pondus.net er strengt tala ikkje lengre enn vegen over til eit eventuelt teikneserieforum på Andeby Online.

Det er strengt talt feil. Skulle vi ha eit teikneserieforum på Andeby Online, hadde det sjølvsagt fått same brukarsystem som resten av sida. Skal ein diskutere på pondus.net, derimot, vil det for svært mange her inne medføre at ein må registrere seg på nytt. Sjølvsagt, det er ein jobb som må gjerast berre ein gong, men ... det er eit skritt som må takast.

Det stemmer, men det er ein liten pris å betala viss det fører til at me får eit stort teikneserieforum i staden for to små.

Dolly Duck.

Sølve
18 år, Ullensvang

27.06.2005, 22:57

Sølve skreiv:

Olaf Solstrand skreiv:

Sølve skreiv:

Det stemmer, men det er ein liten pris å betala viss det fører til at me får eit stort teikneserieforum i staden for to små.

Det hadde jo blitt litt ekstraarbeid for Olaf, Tommy og moderatorane.
Men det er heilt i orden om nokon opprettar eit. Eg har ikkje noko i mot det. Men eg trur ikkje eg kjem til å diskutere så særleg mykje i det.

Steinøy
13 år, Gaular

27.06.2005, 23:01

Asterix skreiv:

Tja... Istedenfor kategorier kunne kanskje lista over tråder vært lengre på første side

Olaf Solstrand skreiv:

Sånn som dette?

Eg har no kutta ned på dette igjen av økonomiske årsakar.

60 innlegg på forumforsida i staden for 40 fører til at forumforsida blir 8-9 kB større. Ganger vi dette med at forumforsida er den sida som blir opna oftast på Andeby Online (eg trur at forumforsida aleine blir opna over tusen gonger dagleg), fører det til at desse 20 trådane utgjer så mykje trafikk på sidene at det vipper over den trafikkmengda vi har lov til å ha - og då må eg betale ekstra webhotellet. Så grunnen til at eg no kutter ned på antall tråder pr side i forumet igjen, er det rett og slett for å spare nokre hundre kroner i året.

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)

Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø

29.06.2005, 10:08

Olaf Solstrand skreiv:

Så grunnen til at eg no kutter ned på antall tråder pr side i forumet igjen, er det rett og slett for å spare nokre hundre kroner i året.

Ettersom du er fattig student og sparer til CBSV så burde ingen ha motforestillinger mot dette.

Amerikansk Don Rosa Index (1987-2007) til salgs:
http://duckman.pettho.com/usindex.html

Gode råd om norsk rettskriving:
LES HER

Sigvald Grøsfjeld jr.
http://duckman.pettho.com/

Sigvald
41 år, Stavanger

29.06.2005, 15:54

Det var heilt i orden at han endra på det. :-)

Steinøy
13 år, Gaular

29.06.2005, 16:08

Sigvald skreiv:

Ettersom du er fattig student og sparer til CBSV så burde ingen ha motforestillinger mot dette.

Feil, eg har motstillingar sjølv, eg. :-) Eg synest at det er ein elendig idé å gjera det på den måten, men så er det alltids slik at økonomien kjem først. :-)

Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø

29.06.2005, 16:49

Olaf Solstrand skreiv:

Eg veit at dette ikkje ser heilt bra ut i Internet Explorer, og eg brukte store deler av gårsdagen på å prøve å finne ut kvifor. Boksen er nemlig laga på heilt korrekt måte, så her er det Internet Explorer som gjer noko feil. Eg vil sjølvsagt at denne skal fungere i Internet Explorer òg, difor prøver eg no så godt eg kan å finne ut korleis eg kan fikse på denne boksen sånn at den ser OK ut i IE òg.

Men ettersom IE er så opptatt av å aldri følge standardane, kan det bli vrient - det er iallfall grunnen til at det er litt feil der no. Boksen er nemlig laga nøyaktig slik ein sånn boks SKAL lagast, men IE vil tydelegvis at eg skal gjera det på ein annan måte. Når eg finner ut kva måte det går an å gjera det på som IE tolererer, skal eg sjølvsagt byrja å bruke den, forutsett at det er semantisk riktig.

Det burde ikke være så vanskelig å fikse dette. Det burde rekke at du leter opp en siden på nettet som får dette til å fungere i IE - deretter er det bare å sjekke den siden kode og kopiere den.

For sjølvsagt vil eg gjerne at dette skal sjå bra ut hos alle, inkludert dei som bruker IE, men så lenge det finst standardar for korleis ei nettside skal visast, og IE ikkje følger desse, må IE diverre kome i andre rekke

Nå er så vidt jeg vet IE den dominerende nettleseren i markedet - således er det vel strengt tatt den som ER standarden...

Amerikansk Don Rosa Index (1987-2007) til salgs:
http://duckman.pettho.com/usindex.html

Gode råd om norsk rettskriving:
LES HER

Sigvald Grøsfjeld jr.
http://duckman.pettho.com/

Sigvald
41 år, Stavanger

30.06.2005, 02:47

Sigvald skreiv:

Det burde ikke være så vanskelig å fikse dette. Det burde rekke at du leter opp en siden på nettet som får dette til å fungere i IE - deretter er det bare å sjekke den siden kode og kopiere den.

Det hadde eg sjølvsagt gjort dersom eg hadde funne ei side som brukte dette. Eller, sjølvsagt ikkje kopiert, men eg hadde lest kjeldekoden for å sjå korleis dei hadde løyst det. Problemet er at det er veldig mange faktorar som må kombinerast for at denne feilen skal forekome. Eg har nemlig ingen problemer med boksane i høgremarg på forsida, som bruker omtrent nøyaktig same kode, så problemet ligger ikkje i alle slike boksar. Eg trur at problemet kan liggja i at boksen inneheld eit skjema, eg har imidlertid ikkje sjekka det enno. Men dersom IE presterer å fjerne bakgrunnsfargen og rammefargen i ein div ved skrolling berre fordi den inneheld eit skjema, er det heilt tydeleg at det er ein feil i IE og ikkje ein feil i koden som forårsaker dette, og då er det litt verre å finne løysinga.

Nå er så vidt jeg vet IE den dominerende nettleseren i markedet - således er det vel strengt tatt den som ER standarden...

Feil, feil, feil. Standarden for korleis ei nettside skal byggjast opp blir utvikla av World Wide Web Consortium. Dei lager trafikkreglane, dei veljar eg å følge, sjølv om IE ikkje gjer det same. Men sjølvsagt er det ideelle om eg klarar å finne ei løysing som BÅDE følger standarden og visast OK i IE, som er problemet eg prøvar å løyse i dette tilfellet. Men IE gjer det ikkje akkurat enkelt.

Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø

30.06.2005, 02:58

Jeg har et annet "problem". Innholdet på forsiden er ikke plassert til høyre for menyen, men begynner helt til venstre UNDER menyen. Dette skjer også av og til med noen tråder i forumet. Jeg bruker IE.

Mine filmanmeldelser på IMDB:
http://www.imdb.com/user/ur2484999/comments-expanded?order=alpha&start=0

SvK
25 år, Bergen

30.06.2005, 11:04

Testa med IE på forsida, og der var heile "Velkomen"-boksen.
Men då eg førte musepeikaren over den, blei den "øydelagt."

Dette gjeld òg i diskusjonsforumet. Nokon gonger er boksen like heil, nokon gonger ikkje.

Steinøy
13 år, Gaular

30.06.2005, 11:56

SvK skreiv:

Jeg har et annet "problem". Innholdet på forsiden er ikke plassert til høyre for menyen, men begynner helt til venstre UNDER menyen. Dette skjer også av og til med noen tråder i forumet. Jeg bruker IE.

Det er eit problem eg har slitt med å løyse lenge. Kan eg få spørja kva operativsystem du bruker og kva versjon av IE du har? Eg opplevde same problem i IE på Mac, og det er vel folk med IE 5 her som har opplevd det same. Seier du at det berre skjer på forsida og på enkelte trådar i forumet? Hm ... interessant. Då er problemet kanskje så begrensa at eg kan klare å løyse det.

DonAnd skreiv:

Testa med IE på forsida, og der var heile "Velkomen"-boksen.
Men då eg førte musepeikaren over den, blei den "øydelagt."

Dette gjeld òg i diskusjonsforumet. Nokon gonger er boksen like heil, nokon gonger ikkje.

Jepp, det har eg vore klar over - og prøvd å løyse - sidan eg la ut denne boksen.

Men den store fordelen her er jo at same kor øydelagt den boksen er, fungerer den faktisk heilt perfekt. Linkene er både lesbare og klikkbare sjølv om boksen ikkje får riktig bakgrunnsfarge.

Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø

30.06.2005, 12:27

Olaf Solstrand skreiv:

Linkene er både lesbare og klikkbare sjølv om boksen ikkje får riktig bakgrunnsfarge.

Eg skjønar dessverre ikkje kva du pratar om. Boksen har jo same bakgrunnsfarge i Firefox som i IE.

Innlegget blei sist redigert 30.06.2005, 12:32 av Steinøy

Steinøy
13 år, Gaular

30.06.2005, 12:32

Klart det, men problemet er jo at bakgrunnsfargen forsvinner i IE, slik at boksen blir gjennomsiktig mot den oransje bakgrunnen ... sånn som dette ...

http://www.andebyonline.com/ie_firefox.jpg
(ie til venstre, firefox til høgre)

Eller meiner du at det problemet du har er eit heilt anna problem enn det eg opplever?

Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø

30.06.2005, 12:53

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47

Andeby Online © Solstrand Tekst og Bobler, Vestregata 77, 9008 TROMSØ. Telefon: 957 08 325.
E-post: post@andebyonline.com. Ansvarleg redaktør: Olaf Moriarty Solstrand.
I redaksjonen: William Fuglset, Tommy Kvarsvik og Kristin Cecilia Saue Romundset.