Andeby Online > Diskusjonsforum > Forumets utvikling
Gå tilbake til forumoversikta ...
Side 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47

Guffen Delbekk skreiv:
Sølve skreiv:
Det må aldri bli eit mål å ha flest mogleg innlegg.
Så sant, så sant. Kvalitet framfor kvantitet :-)
Men samtidig forstår jeg at det er moro for en ung, ivrig bidragsyter å vite hvor ofte han har postet. Og mitt inntrykk er jo at det i tillegg til kvantitet absolutt er snakk om kvalitet og ekte engasjement for Disney-verden fra Stormogulens side!
Drikaton.
Guffen D. - sannsynligvis den morsomste skribenten i nyere, norsk nett-donaldisme
Drikaton
45 år, Nittedal
09.11.2006, 12:08

Jeg har sett på enkelte andre forum som har en slik funksjon, og der er det en del som skriver mange innlegg bare for å oppnå høyest antall innlegg. Nærmest som en konkurranse. Så det er kanskje ikke noe problem at Stormogulen hadde fått vite hvor mange innlegg han har skrevet. Men det kan ha en annen virkning på andre forummedlemmer. Det er jo også et spørsmål om hvilke signaler Olaf ønsker å sende ut på forumet. Er en aktiv debattant mer "verdt" enn en som er mindre aktiv? En funksjon som teller antall innlegg kan jo lett forstås slik. Hvordan ellers skal det forstås?
Kent
23 år, Sandnes
09.11.2006, 12:35

Sånn personlig kan jeg være litt nysgjerrig på antall innlegg jeg har, men syns ikke det er noe negativt at det ikke vises i forumet.
Man unngår , som sagt tidligere, at enkelte ser det som en sport å legge inn mest mulig innlegg.
Men man kan kanskje som et kompromiss lage en funksjon som gjør at antall innlegg vises i profilen til den enkelte, men ikke er synlig for andre.
"Barometeret faller, Onkel Donald"
"Så spikre det opp igjen, jeg kan ikke gjøre alt her ombord"
whitesand
39 år, Kristiansund
09.11.2006, 12:53

Stormogulen skreiv:
...Jeg savner en ting her på forumet: en oversikt over hvor mange innlegg jeg har lagt inn!...
Det kunne vært et virkemiddel for å få opp aktiviteten i et dødt forum, men det er unødvendig i AOL. Synes det er viktigere at de som ønsker å si noe, kan kan ytre seg uten å være redd for negative kommentarer.
Superboy
48 År. Anbefales: MIRANDA av Inkalill
Øyvind Braaten
49 år, Sarpsborg
09.11.2006, 13:38

Jeg har alltid hatt ekstra respekt for dette forumet fordi det **ikke** teller hvor mange innlegg noen har skrevet. Det er tross alt som nevnt før **hva** som blir skrevet og ikke **hvor** **mye** som er viktigst.
ばか! (Baka!)
Chrisron
31 år, Tønsberg
09.11.2006, 14:05

*trommevirvel*
**Nytt** **design!**
Kva synest de?
«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø
16.11.2006, 21:58

Olaf Moriarty Solstrand skreiv:
*trommevirvel*
**Nytt** **design!**
Kva synest de?
Hæ... Litt uvant å ikke ha meny på venstre side.. Liker best å ha meny på siden, så slipper jeg å løfte musa til taket..
Og blir ganske tomt (ganske mye gul) på sidene.. 
176-167
37 år, Sandefjord
16.11.2006, 22:02

*panikk*
Jeg trykker på oppdater, og plutselig forsvant sidemenyen! =O
Fint med profilinformasjonen øverst, men litt for åpent på venstre side etter min smak.. Men sida ble mer lett og lys og se på. :)
Filch, do something constructive! Find Peeves!
Andungen
19 år
16.11.2006, 22:06

Å herre! Gjorde akkurat det samme som deg, Aandungen.
Ekstremt uvant, men er sikker på at jeg kan vende meg til det.
Det føles litt som om jeg har mistet verktøylinjen til et-eller-annet
Edit: hvor har forresten alle serieskaperne tatt veien?
Tidligere ANDonym
••••••••••••••Why are you wearing that stupid man suit? -Frank the Rabbit••••••••••••••••
Kvitsund Gymnas!
Innlegget blei sist redigert 16.11.2006, 22:20 av Kjetil Golid
Kjetil Golid
17 år, Tinn
16.11.2006, 22:11

Hjølpes, holdt på å få sjokk ... syntes den gamle var veldig fin også, da. Men denne fungerer sikkert like bra etter hvert. Må få litt tid på meg til å venne meg til den.
da da da og hepp.
Kristin
22 år, Trondheim
16.11.2006, 22:52

Jeg ble helt forvirret da jeg logget meg på siden 
Vil nok bruke litt tid på å venne meg til nytt design, men det er vel som med alt annet at om en stund så har jeg glemt at siden noengang så annerledes ut.
ばか! (Baka!)
Chrisron
31 år, Tønsberg
16.11.2006, 23:07

Dette var jo litt uvant. Trodde et eller annet hadde klikket på pc min 
Men likte designet, veldig bra. Eneste er som tidligere nevnt venstresiden som er litt tom, men du kan jo fylle den opp med reklame 
Bernie
35 år, Bergen
16.11.2006, 23:43

Det er bare bra med litt forandring! Synes det nye designe er tøft jeg! Litt uvant med menyen øverst og ikke på siden, men det er sikkert noe jeg klarer å venne meg til.
ANDonym skreiv:
Hvor har forresten alle serieskaperne tatt veien?
Hvor er de blitt av???????
Stormogulen
14 år, Notodden
17.11.2006, 07:11

Serieskapardelen ligger her:
http://www.andebyonline.com/index.php?area=art&kat=12
Grunnen til at det ikkje er linkar dit frå menyen/forsida, er at heile serieskapardelen skal gjennomgå kraftige forandringar i nær framtid som medfører at alle linkar og sånt dit må endrast på, og eg gadd difor ikkje å pressa inn massevis av linkar i designet som uansett må fjernast og erstattast med noko anna om ei stund uansett.
«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø
17.11.2006, 10:25

''Din guide til Andeby på internett'' synes jeg var bra! Designet kan jeg vel venne meg til, men jeg fikk et lite sjokk et øyeblikk. Men det var jo i grunnen ganske ba !!
Mickey
18 år, Horten
17.11.2006, 11:12

Olaf Moriarty Solstrand skreiv:
Grunnen til at det ikkje er linkar dit frå menyen/forsida, er at heile serieskapardelen skal gjennomgå kraftige forandringar i nær framtid...
Jeg skjønner at du har hatt en vettug grunn til å endre layout (for å få plass til adventsstriper) og har således ingen ting å utsette på det. Det jeg dog stadig savner, og som jeg håper etter hvert vil bli prioritet, er en fungerende søkefunksjon i forumet. Det spiller selvsagt mindre rolle om denne er egenprogramert av deg, eller om du på en eller annen måte sørger for direkte tilgang til Googlesøk fra forumet.
Amerikansk Don Rosa Index (1987-2007) til salgs:
http://duckman.pettho.com/usindex.html
Gode råd om norsk rettskriving:
LES HER
Sigvald Grøsfjeld jr.
http://duckman.pettho.com/
Sigvald
41 år, Stavanger
17.11.2006, 16:34

Det kjem ikkje til å bli prioritert med det første, nei. Eg prøvde å leggja inn Google-søk her i går kveld, men droppa det raskt på grunn av måten google-søk fungerer på -- ein får vidt forskjellige treff avhengig av korvidt ein søker på andebyonline.com eller www.andebyonline.com -- og ein får flest treff når ein søker på andebyonline.com, men samtidig vil eg tru at dei fleste (iallfall gjer eg det) bruker www.andebyonline.com når eg surfer, og om ein klikker seg frå www.andebyonline.com til andebyonline.com, vil innloggingsinformasjonen forsvinne. Ganske upraktisk, altså.
Så det beste ein kan gjera er vel å lage ein funksjon sjølv, og det kan eg garantere at eg ikkje har tid til å prioritere med det første.
Og ja, det er adventsstripene som er grunnen til layoutendringa. Så dersom folk verkeleg misliker det nye designet, kan eg godt endre det tilbake straks advent er over.
Eller, om folk VERKELEG misliker det nye designet, kan eg forsåvidt endre det tilbake allereie no ...
Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø
17.11.2006, 16:39

Jeg vet ikke helt om jeg likte den svartfargen som er på hovedsiden... Passer liksom ikke med gul farge rett ved siden av. Men ja, det var bare førsteintrykket jeg fikk før i dag, blir nok bedre når jeg venner meg til det.
Mickey
18 år, Horten
17.11.2006, 16:46

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...
Side 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47

Andeby Online © Solstrand Tekst og Bobler, Vestregata 77, 9008 TROMSØ. Telefon: 957 08 325.
E-post: post@andebyonline.com. Ansvarleg redaktør: Olaf Moriarty Solstrand.
I redaksjonen: William Fuglset, Tommy Kvarsvik og Kristin Cecilia Saue Romundset.