Andeby Online > Diskusjonsforum > Forumets utvikling
Gå tilbake til forumoversikta ...
Side 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47

Sigvald skreiv:
Diff skreiv:
Det er mange steder utenfor Stavanger og andre tettsteder der det faktisk ikke går å få ADSL. Da er mobilen eller modem eneste mulighet.
OK, men dersom Olaf synes at det er viktig å ta hensyn til dem som bor på slike steder (det er selvsagt en fin tanke) bør han vel også være enig i at Posten også bør ta hensyn til alle?
Jeg bor selv på et slikt sted og har aldri følt noe aggresjon mot posten. Men lasting av bilder via modem har derimot kostet meg mangt et tasturet opp igjennom tidene.. (spørsmål: går det egentlig fortere å laste sider ved at man knuser et tastatur eller bare virker det sånn siden man har noe å gjøre mens man venter?
)
Men du Laffen, det er en ting jeg har lurt litt på og ikke funnet noe passende sted å spørre om så jeg tar det her. Det dukker stadig oftere opp tråder med "O.T." foran tittelen. Hvor nøye er reglene på slike? Er det helt greit å lage en tråd om kaffe og snus så lenge man skriver "O.T." foran eller går det kun igjennom nåløyet når det er tegneserier det handler om? Eller har tiden kommet hvor man blir nødt til å lage en undermeny (eller noe annet lurt) for andre tegneserier (da det ser ut som mange (forståelig nok) ikke klarer å begrense seg til tråden "Andre tegneserier"
.
Ja, vi elsker suspekte striper - som de stiger frem
En stil som ikke alle begriper - men elsket i stripefolkets hjem
Det er latterlig, nymotens og harry - mener ihvertfall én Rosaist
Og mens han leser Frank Sels og Dan Barry - så er det vi som ler til sist
http://www.dingus.be - bloggen til Det Gode Selskap.
Guffen Delbekk
23 år, Halden
27.09.2006, 20:56

Reglane misliker slike trådar, men samtidig er eg for lat og snill til å gå inn og slette dei.
«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
27.09.2006, 20:58

Ny moderator: Obdormio.
«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
07.10.2006, 20:21

Eg veit det går an å høgreklikke og trykke "Opne i ny side", men eg ynskjer likevel at linkar i forumet automatisk vert opna i ny side når ein trykker med venstre museknapp. Eg likar ikkje å forlata diskusjonsforumet! :-)
«Å, Donald! Nå kan ingenting få meg i dårlig humør.»
Dolly Duck.
Sølve
18 år, Ullensvang
08.10.2006, 00:25

Beklager, men det er ganske uaktuelt -- det er noko som ikkje går an fordi eg har bestemt at det ikkje skal gå an. Eg liker ikkje å opne nye vindauge hos brukarane om eg ikkje må, det er dårleg nettskikk. Å opne eit nytt vindauge er å kutte livlina brukaren held seg fast i og byrja på ei ny, det forvansker blaing fram og tilbake, og det skaper etterkvart eit digert kaos av vindauge. Og *vil* du ha det kan du bruke høgreklikkmenyen eller shift+klikk.
(og om du vil krangle om dette, må vi ta den debatten på fredag, for no hopper eg til køys, og i morgon tidleg flyr eg til Barcelona. Ha ei fin veke alle saman!)
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
08.10.2006, 00:39

Lenge siden sist noen kommet med et **godt** forslag i denne tråden og lenger skal det bli, men jeg har et forslag uansett 
Jeg ønsker meg en funksjon som gjør at ved å skrive (f eks: ) <medlem>Olaf Moriarty Solstrand</medlem> så blir navnet omgjort til en link som peker til medlemmets profilside. Totalt meninsløst, jeg vet, bortsett fra til min planlagte signatur. 
Innlegget blei sist redigert 19.10.2006, 17:46 av Guffen Delbekk
Guffen Delbekk
23 år, Halden
19.10.2006, 17:45

Guffen Delbekk skreiv:
Lenge siden sist noen kommet med et **godt** forslag i denne tråden og lenger skal det bli, men jeg har et forslag uansett :)
Jeg ønsker meg en funksjon som gjør at ved å skrive (f eks: ) <medlem>Olaf Moriarty Solstrand</medlem> så blir navnet omgjort til en link som peker til medlemmets profilside. Totalt meninsløst, jeg vet, bortsett fra til min planlagte signatur. :)
Bra forslag, men hadde det ikke vært enklere med en litt letere måte å gjøre det på? F.eks. [[Stormogulen]]?
Stormogulen
15 år, Notodden
19.10.2006, 17:51

Stormogulen skreiv:
Jeg ønsker meg en funksjon som gjør at ved å skrive (f eks: ) <medlem>Olaf Moriarty Solstrand</medlem> så blir navnet omgjort til en link som peker til medlemmets profilside.
Bra forslag, men hadde det ikke vært enklere med en litt letere måte å gjøre det på? F.eks. [[Stormogulen]]?
Derav "f eks".
Innlegget blei sist redigert 19.10.2006, 17:53 av Guffen Delbekk
Guffen Delbekk
23 år, Halden
19.10.2006, 17:53

Det der er like gjennomførbart som det er unødvendig, så eg kan sjå om eg får gjort noko med det. Dersom eg får tid til det i løpet av helga kan eg ta det då, men eg lover ingenting, har mykje viktigare eg burde ha gjort.
Over til to andre ting. For det første lurer eg på om den nye reklamen eg har lagt ut blir for overveldande og plagsom når det er så mykje av den -- eg har prøvd å halde meg godt innanfor grensa for kva som er akseptabelt, men ein veit jo aldri, og eg fjerner den gjerne dersom folk her inne føler at den blir for plagsom.
For det andre vil eg berre opplyse om ei endring i nettbutikken -- ettersom Posten ikkje lenger har eigne portotakstar for Norden, kan eg heller diverre ikkje sende varar til Norden til same pris som i Noreg. Dei to portokategoriane Norden / resten av verda er difor endra til Noreg / resten av verda. Sorry, men ettersom vi ikkje har så mange kunder i Norden utanfor Noreg bør det ikkje bli noko stort problem. (Og dei som har bestilt ting før dette rammast sjølvsagt ikkje av endringa.)
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
20.10.2006, 15:01

Olaf Moriarty Solstrand skreiv:
Over til to andre ting. For det første lurer eg på om den nye reklamen eg har lagt ut blir for overveldande og plagsom når det er så mykje av den -- eg har prøvd å halde meg godt innanfor grensa for kva som er akseptabelt, men ein veit jo aldri, og eg fjerner den gjerne dersom folk her inne føler at den blir for plagsom.
Nå var det like før jeg startet en tråd med dette som tema. Jeg irriterer meg **grenseløst** over all reklamen!! Det var greit når det bare var tekst, men når det begynner å komme //blinkende// reklamer **to** steder på siden blir jeg veldig fustrert!
Spesielt like istad, når det kom opp en liten "download music" (eller hva det var)*boks* til venstre på siden.
Unnskyld raseriet mitt...
Innlegget blei sist redigert 20.10.2006, 15:46 av Stormogulen
Stormogulen
15 år, Notodden
20.10.2006, 15:43

Download music? Ein slik boks har vi aldri hatt her.
Hm, vel, uansett, vi vil jo ikkje at folk skal bli frustrerte, så ... Sorry.
*edit* No er reklamen til venstre på sida borte.
Innlegget blei sist redigert 20.10.2006, 15:51 av Olaf Moriarty Solstrand
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
20.10.2006, 15:49

Hmm, eg synest du skal ta reklamen tilbake. For all del, isolert sett er det betre utan reklame enn med. Men når me tenker på alt arbeidet som vert lagt ned i denne nettstaden, skulle det berre mangla at dei som driv han har inntekter. Og, korrekt meg om eg tar feil, men reklameinntektene er vel uansett så små at dei knapt dekkjer utgiftene ved å driva denne nettstaden.
«Å, Donald! Nå kan ingenting få meg i dårlig humør.»
Dolly Duck.
Sølve
18 år, Ullensvang
20.10.2006, 16:04

Download music? Ein slik boks har vi aldri hatt her.
Sikker? Det kom noe lignende opp for et par minutter siden...
Hm, vel, uansett, vi vil jo ikkje at folk skal bli frustrerte, så ... Sorry.
Det er vel bare jeg som er blitt frustrert...
*edit* No er reklamen til venstre på sida borte.
Mye bedre nå!
Stormogulen
15 år, Notodden
20.10.2006, 16:09

Stormogulen skreiv:
Sikker? Det kom noe lignende opp for et par minutter siden...
Det er ikke alltid websida du er inne på si skyld at det dukker opp reklame. Det kan godt være at det har sneket seg inn en eller flere reklameprogrammer (adware) på maskina di som står bak reklamer som måtte poppe opp.
Tommy
24 år, Odda
20.10.2006, 16:26

Sølve skreiv:
Hmm, eg synest du skal ta reklamen tilbake.
Uff, kan ikkje berre alle vera einige? :-) Kva blir det til, folkens, er Donald-reklame i venstre marg plagsom eller ikkje?
(eg går ut frå at eg //ikkje// legger den tilbake uansett, så lenge det finst ein del folk her inne som misliker den speler det eigentleg inga rolle korvidt dei er eit fleirtal eller ikkje, må nesten tekkast dei ein har.)
For all del, isolert sett er det betre utan reklame enn med. Men når me tenker på alt arbeidet som vert lagt ned i denne nettstaden, skulle det berre mangla at dei som driv han har inntekter. Og, korrekt meg om eg tar feil, men reklameinntektene er vel uansett så små at dei knapt dekkjer utgiftene ved å driva denne nettstaden.
Tja, no er det så mykje besøk på Andeby Online at reklameinntektene faktisk er ein del høgare enn det du skisserer her. Framleis er det ingen luksusinntekt, etter at utgiftene er betalt sit ein kanskje igjen med ei 1 % stilling på absolutt minstelønn, men reklamen gir likevel så god avkastning at det på ingen måte er eit problem å dekke utgiftene ved å driva nettstaden.
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
20.10.2006, 16:59

(eg går ut frå at eg ikkje legger den tilbake uansett, så lenge det finst ein del folk her inne som misliker den speler det eigentleg inga rolle korvidt dei er eit fleirtal eller ikkje, må nesten tekkast dei ein har.)
Jeg synes du burde hatt reklamen oppe.. Kanskje fordi Donald reklame passer perfekt til et Donald nettsted !! 
Mickey
18 år, Horten
20.10.2006, 17:04

Hvor ble det forresten av betalings-boksen?
Tidligere ANDonym
••••••••••••••Why are you wearing that stupid man suit? -Frank the Rabbit••••••••••••••••
Kvitsund Gymnas!
Kjetil Golid
17 år, Tinn
20.10.2006, 21:14

Den fjerna eg fordi eg følte at den ikkje passer inn på Andeby Online lenger.
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
20.10.2006, 21:16

Ser ikke det store problemet med reklamen, heller ikke betalingsboksen.
For vel og greit at du har stor interesse selv for nettstedet, men det betyr ikke at du skal gjøre alt for ingenting.
Passer det meg ikke, så ignorerer jeg reklamen.
(Lenge leve kapitalismen
)
Bernie
36 år, Bergen
20.10.2006, 22:53

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...
Side 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.