Andeby Online > Diskusjonsforum > Forumets utvikling
Gå tilbake til forumoversikta ...
Side 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47

David Hveem skreiv:
Den nye fargen bak Velkommen er veldig fin.:D
Syntes hele "Velkommenfeltet" er blitt veldig fint.
Ja, så lenge man ikke scroller. Dersom man scroller slik at boksen kommer ut av syne og scroller tilbake ser det ikke like bra ut. Jeg aner ikke hvorfor det er slik, men kanskje Olaf er altfor opptatt av dem som ikke har MS Internet Explorer?
Amerikansk Don Rosa Index (1987-2007) til salgs:
http://duckman.pettho.com/usindex.html
Gode råd om norsk rettskriving:
LES HER
Sigvald Grøsfjeld jr.
http://duckman.pettho.com/
Sigvald
41 år, Stavanger
21.06.2005, 14:53

Hos meg funker det 100% både i IE og Opera. ingen problemer med scrolling.
Det er forferdende å reflektere over hvordan et enkelt, ubetenksomt ord kan føre til katastrofe somme tider.
~P.G.W~
Lillegull
27 år, Grimstad
21.06.2005, 14:58

Jeg bruker på de andre PC-ene Mozilla Firefox(som jeg sikker har nevnt før: ANNBEFALES) og der funker det helt perfekt, men ikke her hvor jeg har XP og bruker IE....mystfistisk.....
Syns fortsatt at klokka går 5 min for fort....
Innlegget blei sist redigert 21.06.2005, 15:23 av David H
David H
13 år, Østre Toten
21.06.2005, 15:00

Eg har samme erfaring som Sigvald her. Når ein scrollar nedover sida for så å scrolla opp igjen ser ikkje den Velkommen-boksen like bra ut...
Lars Johan
25 år, Kvinnherad
21.06.2005, 15:24

Lars Olav skreiv:
Joda, da jeg skrev kommentaren min stod velkommen med veldig stor svart skrift.
Ah ... Det var berre fordi nettlesaren din ikkje hadde oppdaga at det var endringar i CSS-en. :-)
Sigvald skreiv:
Ja, så lenge man ikke scroller. Dersom man scroller slik at boksen kommer ut av syne og scroller tilbake ser det ikke like bra ut. Jeg aner ikke hvorfor det er slik, men kanskje Olaf er altfor opptatt av dem som ikke har MS Internet Explorer?
Som nemnt tidlegare: Eg veit at dette ikkje ser heilt bra ut i Internet Explorer, og eg brukte store deler av gårsdagen på å prøve å finne ut kvifor. Boksen er nemlig laga på heilt korrekt måte, så her er det Internet Explorer som gjer noko feil. Eg vil sjølvsagt at denne skal fungere i Internet Explorer òg, difor prøver eg no så godt eg kan å finne ut korleis eg kan fikse på denne boksen sånn at den ser OK ut i IE òg.
Men ettersom IE er så opptatt av å aldri følge standardane, kan det bli vrient - det er iallfall grunnen til at det er litt feil der no. Boksen er nemlig laga nøyaktig slik ein sånn boks SKAL lagast, men IE vil tydelegvis at eg skal gjera det på ein annan måte. Når eg finner ut kva måte det går an å gjera det på som IE tolererer, skal eg sjølvsagt byrja å bruke den, forutsett at det er semantisk riktig.
For sjølvsagt vil eg gjerne at dette skal sjå bra ut hos alle, inkludert dei som bruker IE, men så lenge det finst standardar for korleis ei nettside skal visast, og IE ikkje følger desse, må IE diverre kome i andre rekke, ettersom det tar lengre tid å finne ut kva i alle dagar ein må gjera for at IE skal bli fornøgd med koden.
David McDuck skreiv:
Så hva bruker du, Olaf?
Her er det Opera 8.0 og Windows XP, men eg har sjølvsagt både Internet Explorer og Mozilla Firefox installert for å teste ut korleis ting ser ut der (eit must når ein lager nettsider!).
IKKJE GLØYM TEGNESERIENS DAG 3. MAI!
«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø
21.06.2005, 19:00

Boksen min blir også ødelagt, bruker IE. Men bryr jeg meg? Nei... Det er bagateller.
"This plan is so perfect it's retarded."
- Peter
Einherje
42 år, Tromsø
23.06.2005, 12:47

Einherje skreiv:
Boksen min blir også ødelagt, bruker IE. Men bryr jeg meg? Nei... Det er bagateller.
Det er bagateller, men det er bagateller som ein helst vil at skal vera i orden.
Har rettnok enno ikkje funne ut kvar problemet ligg, dog, så dette filleproblemet er her framleis.
Men for å understreke det eg gløymte å nemne i førre innlegg: sjølv om utseendet på denne boksen er litt herpa i IE, **virker** **den.** Den ser ikkje heilt frisk ut, men alt innhaldet skal framleis vera lesbart, og alle linkene virker. DET klarer ikkje IE å øydeleggja. 
«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø
23.06.2005, 12:52

Skjøøner at det ikke er en bagatell for deg Olaf, siden du er den som drifter det hele her.
**Men** for meg som bruker av dette forumet er det en bagatell. Jeg trenger jo strengt tatt bare å se Velkommen-feltet en gang bare. Om jeg scroller opp og ned i eningen, skulle jeg trenge å se den da? Neppe.
- Peter
Einherje
42 år, Tromsø
23.06.2005, 13:01

Sølve skreiv, i ein annan tråd:
Brukarfilter på eit forum er noko eg er sterkt i mot, og eg håper at ingen bruker det. Viss eg deltek i ein diskusjon forventar eg, ja nærmast forlanger eg, at alle andre som deltek i diskusjonen høyrer på det eg har å seia. Om dei vil vera einige med meg eller ikkje, bør dei avgjera etter å ha lytta til kva eg har å koma med.
Dette innlegget kunne forresten òg ha vore skrive i "Forumets utvikling"-tråden, sidan eg håper at "Brukarfilter"-funksjonen vert fjerna frå forumet.
Brukarfilteret trur eg faktisk at det er fleire som er positive til enn negative til, så eg har ingen planer om å fjerna det. Poenget er at dette handlar om valfridom. Du kan sjølv velja kva brukarar du har lyst til å høyra på og ikkje. Det er veldig få (om nokon) som faktisk BRUKER denne moglegheita (eg veit ikkje om nokon som gjer det, og eg har tjuvkikka på ganske manges brukarfilter, eigentleg). Sannsynlegvis vil ingen bruke det heller med mindre du gir dei ein veldig god grunn til det - med andre ord, dersom du irriterer dei såpass at du og det mennesket sannsynlegvis ikkje kan ha ein fornuftig diskusjon nokon gong igjen. Veljar folk å blokkere deg av andre grunnar enn det, er det strengt talt berre dei som tapar på det. Du lider strengt talt ingen skade av at enkelte ikkje får med seg kva du skriver i innlegga dine heller, så om ein idiot bestemmer seg for å blokkere innlegga dine berre for moro skuld, er det det mennesket som taper på det, fordi han går glipp av ei rekke saklege og informative innlegg. Du får ein tilhøyrar mindre, ja, men det er eit menneske som ikkje er interessert i å høyra på deg, så eit så veldig stort tap er det ikkje.
Med andre ord ser eg ingen grunn til å fjerne brukarfilteret. Det er jo uansett fullstendig opp til kvar enkelt brukar om dei har lyst til å bruke det, og når ein brukar det skjer det jo på ein veldig diskret måte, så ingen får kjenslene sine knust akkurat.
Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø
27.06.2005, 01:15

Vel, eg meiner framleis at brukarfilteret burde ha vore fjerna.
Olaf Solstrand skreiv:
Sannsynlegvis vil ingen bruke det heller med mindre du gir dei ein veldig god grunn til det - med andre ord, dersom du irriterer dei såpass at du og det mennesket sannsynlegvis ikkje kan ha ein fornuftig diskusjon nokon gong igjen.Veljar folk å blokkere deg av andre grunnar enn det, er det strengt talt berre dei som tapar på det.
Forumet tapar på det. Kvaliteten på diskusjonane vert dårlegare når enkelte vel å skriva innlegg utan å lesa heile tråden. Og, kvifor irritera seg over det andre skriv, same kor dumt det er? Det plager aldri meg kva andre skriv, så lenge eg har moglegheita til å gje eit svar.
Olaf Solstrand skreiv:
Brukarfilteret trur eg faktisk at det er fleire som er positive til enn negative til, så eg har ingen planer om å fjerna det.
Og:
Det er veldig få (om nokon) som faktisk BRUKER denne moglegheita (eg veit ikkje om nokon som gjer det, og eg har tjuvkikka på ganske manges brukarfilter, eigentleg).
Her motseier du vel eigentleg deg sjølv. Viss du trur at det knapt er nokon som bruker filteret, er det vel ingen som er særleg positive til det heller? Kanskje er mange nøytrale, men eg er i alle fall negativ.
«Å, Donald! Nå kan ingenting få meg i dårlig humør.»
Dolly Duck.
Innlegget blei sist redigert 27.06.2005, 01:32 av Sølve
Sølve
18 år, Ullensvang
27.06.2005, 01:27

Sølve skreiv:
Kvaliteten på diskusjonane vert dårlegare når enkelte vel å skriva innlegg utan å lesa heile tråden.
Det trur eg strengt talt at enkelte gjer uansett.
Her motseier du vel eigentleg deg sjølv. Viss du trur at det knapt er nokon som bruker filteret, er det vel ingen som er særleg positive til det heller?
Å jo, då. Det handlar om å ha moglegheit til å bruke noko. At ein ikkje bruker det fordi det ikkje er behov for det, men at ein er glad for å kunne ha moglegheit til å bruke det dersom det skulle bli behov for det. Og eg føler for å minne om at eg la til denne funksjonen fordi ein del brukarar bad om den.
Hadde eg ikkje vore administrator, skulle eg iallfall ha brukt brukarfilteret kraftig det siste halvåret på ein viss DuckTales-skurk frå Lillehammer.
Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø
27.06.2005, 01:38

Syntes fortsatt dere kan lage en avdeling for andre tegneserier også. Eller er det heeelt utelukket? Er liksom ikke noen andre forumer man kan diskutere skikkelig på angående andre serier:-/
Pocket
25 år
27.06.2005, 02:43

Pocket skreiv:
Syntes fortsatt dere kan lage en avdeling for andre tegneserier også.
Kvifor det, då?
Dette er eit forum der vi diskuterar Disney. Visst du vil diskutere andre teikneseriar veit eg om mange andre forum å gjere det i.
Steinøy
13 år, Gaular
27.06.2005, 09:11

Olaf Solstrand skreiv:
Brukarfilteret trur eg faktisk at det er fleire som er positive til enn negative til, så eg har ingen planer om å fjerna det. Poenget er at dette handlar om valfridom. Du kan sjølv velja kva brukarar du har lyst til å høyra på og ikkje. Det er veldig få (om nokon) som faktisk BRUKER denne moglegheita (eg veit ikkje om nokon som gjer det, og eg har tjuvkikka på ganske manges brukarfilter, eigentleg).
Kanskje på tide å komme ut av skapet her borte i hjørnet. Jeg bruker det på masete provoserende tanketomme innlegg. Jeg fant stor glede i å bruke det på denne Merlock, og jeg angret ikke ett sekund. De få gangene det kom noe fornuftig fra den kanten så ble det som oftest sitert av andre så da fikk jeg det med meg. Svada fra den kanten ble som oftest stående uimotsagt. På den måten virket alle Dere andre som filter på hva som var verdt å lese fra en person som ikke alltid hadde like fornuftige ting å komme med.
Jeg vil gjerne fortsatt ha den funksjonen her da før omtalte debatant kan dukke opp igjen, og det kan fort være andre debatanter som i mine øyne kan få syte i fred uten at jeg behøver å høre det, og da kommer funksjonen godt med.
.
Nesten helt B O R T E herfra, Livet er for kort til å fylle det med andre sin syting .........
Hvorfor kan du lese her , eller her. En klassiker til glede for nye lesere.
Slike "eksperter" synes ofte å ha en overdrevet tro på egen smak og egen innsikt ©
MikroMidas
45 år, Trondheim
27.06.2005, 10:21

DonAnd skreiv:
Pocket skreiv:
Syntes fortsatt dere kan lage en avdeling for andre tegneserier også.
Kvifor det, då?
Dette er eit forum der vi diskuterar Disney. Visst du vil diskutere andre teikneseriar veit eg om mange andre forum å gjere det i.
Ja, jeg vet om pondusforumet. Det er bare nitrist og dødt, nesten ikke aktivitet.
Er det så farlig å opprette en non-disney del da? Man må jo ikke diskutere der om man ikke vil, og all disney diskusjonen vil jo fortsatt foregå som før.
Men hey, dette er ønsketenkning fra min side. Forventer ikke at det skal bli sånn, skal la det ligge;)
Pocket
25 år
27.06.2005, 20:05

Er enig med Pocket at det bør opprettes et forum der vi kan ta diskusjonen videre over i andre tegneserier hvis nødvendig. Henviser til Modesty Blaise-diskusjonen for en stund tilbake.
Er også av den oppfatning at et off topic-forum også er på sin plass. Da dere som moderer AOL er litt rigide i deres moderering av og til. Skulle likt å ha et off topic-sted der jeg kunne lufte meningene mine litt når jeg mener at andre går over visse streker og tar debatten ut av Disneyland.
- Peter
Innlegget blei sist redigert 27.06.2005, 20:10 av Einherje
Einherje
42 år, Tromsø
27.06.2005, 20:10

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...
Side 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47

Andeby Online © Solstrand Tekst og Bobler, Vestregata 77, 9008 TROMSØ. Telefon: 957 08 325.
E-post: post@andebyonline.com. Ansvarleg redaktør: Olaf Moriarty Solstrand.
I redaksjonen: William Fuglset, Tommy Kvarsvik og Kristin Cecilia Saue Romundset.