Andeby Online > Diskusjonsforum > Forumets utvikling
Gå tilbake til forumoversikta ...
Side 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47

David Hveem skreiv:
Bare tenkte litt(Skjer ikke så ofte, men:)): Hvis du har oppe flere vinduer eller faner i Firefox(annbefalt) på flere temaer her i AOL, hvilken vises da på lista over hvem som er pålogget hvis du har oppe feks. Hovedside, nyheter og forumsida?
Den siste du gjekk inn på. Så dersom du opner hovudsida først, og deretter opner forumet i ein ny fane og går tilbake for å lese hovudsida, vil det stå at du er på forumet - med mindre du trykker "oppdater" på hovudsida.
http://www.nettserier.no/pacham/
«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
19.06.2005, 19:09

Olaf Solstrand skreiv:
Med det i tankane vil eg gjerne stille alle eit spørsmål. Korleis ser du for deg at diskusjonsforumet kan utvikle seg vidare?
Jeg sendte deg en privat-mail med dette temaet for 14 dager siden, men fikk aldri noe svar. Jeg gjentar den derfor her:
Mye har det siste året blitt gjort for å heve kvaliteten på AOL. Det ser nå meget bra ut, men det er likevel ting som kan og BØR justeres for å perfeksjonere det hele.
1. På/av-loggings-funksjonen bør etter mitt skjønn skilles fra selve menyen og legges nedrest på menybaren - gjerne markert med en grafisk link - f.eks. Lukket dør når man er avlogget og åpen dør når man er pålogget.
2. Diskusjonsforumet er for mange det viktigste ved hele AOL og bør etter mitt skjønn også fremheves bedre i menyen. Jeg har så langt aldri helt vendt meg til den nåværende bortgjemte plaseringen innimellom så mye annet.
Amerikansk Don Rosa Index (1987-2007) til salgs:
http://duckman.pettho.com/usindex.html
Gode råd om norsk rettskriving:
LES HER
Sigvald Grøsfjeld jr.
http://duckman.pettho.com/
Innlegget blei sist redigert 20.06.2005, 00:36 av Sigvald
Sigvald
42 år, Stavanger
20.06.2005, 00:35

Ah. Beklager, Sigvald, men det er ikkje alt ein får tid til å svare på. Denne har eg lest, og vi har diskutert punkta dine litt, og så blei det så omfattande at eg ikkje rakk å svare før eg plutseleg haldt på med heilt andre ting.
1. På/av-loggings-funksjonen bør etter mitt skjønn skilles fra selve menyen og legges nedrest på menybaren - gjerne markert med en grafisk link - f.eks. Lukket dør når man er avlogget og åpen dør når man er pålogget.
Noko grafisk trur eg nok ikkje at det blir, men eg har tenkt på noko liknande: ein boks der ein kan logge seg rett inn dersom ein ikkje er innlogga, og dersom du er innlogga står det berre "du er innlogga som [...]". Høyrast det OK ut?
2. Diskusjonsforumet er for mange det viktigste ved hele AOL og bør etter mitt skjønn også fremheves bedre i menyen. Jeg har så langt aldri helt vendt meg til den nåværende bortgjemte plaseringen innimellom så mye annet.
Tanken er god, men korleis skulle vi isåfall gjera dette?
«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
20.06.2005, 02:23

Olaf Solstrand skreiv:
Noko grafisk trur eg nok ikkje at det blir, men eg har tenkt på noko liknande: ein boks der ein kan logge seg rett inn dersom ein ikkje er innlogga, og dersom du er innlogga står det berre "du er innlogga som [...]". Høyrast det OK ut?
Ja, i hvert fall i teorien.
Tanken er god, men korleis skulle vi isåfall gjera dette?
Tja, f.eks. markere de aktuelle linkene i menyen med en litt annen farge?
LES HER
Sigvald Grøsfjeld jr.
Innlegget blei sist redigert 20.06.2005, 02:28 av Sigvald
Sigvald
42 år, Stavanger
20.06.2005, 02:27

Selv om Sigvalds punkter ikke er veldig viktige for meg så hadde jeg ikke lagt meg ned og sturet om det ble slik 
Men en annen ting er at menyen er litt blandet nå. Det hadde vært kjekt om alle knappene som hadde med diskusjonsforumet kunne blitt sammlet på en plass.
Slik det er nå er det jo 4 bolker med menyknapper. Hvis du kunne sortert de litt slik at 1 eller 2 av disse bolkene kun inneholdt forumting?
F.eks:
Diskusjonsforum
Nytt innlegg
Søk i forumet
Forumregler
Rediger profil
Logg ut
Lars Olav
32 år, Grimstad
20.06.2005, 10:11

Kunne også hatt webhotell her på siden, slik at du betalte en vis sum til AOL og fikk et subdomene i bytte med addresse f eks. www.andebyonline.com/david/ ?
David H
14 år, Østre Toten
20.06.2005, 12:02

Lars Olav skreiv:
Men en annen ting er at menyen er litt blandet nå. Det hadde vært kjekt om alle knappene som hadde med diskusjonsforumet kunne blitt sammlet på en plass.
Den er jo det ...
Første meny inneheld donaldistiske ting. Nyhende, omtalar, serieskaparar, lenkjekatalog, bruktbørsen, meiningsmålingar, nettmøte - og linken for å opne diskusjonsforumet.
Andre meny inneheld meir Andeby Online-relaterte ting som eigentleg har ingenting med donaldisme å gjera. Søkefunksjon, medlemsliste, WAP/RSS-informasjon, annonseinformasjon og kontaktskjema.
Tredje meny dukker opp berre dersom ein er innlogga og lar deg redigere profilen og logge ut.
Siste meny dukker opp berre når du er inne på forumet, og der står alle vala som har med forumet å gjera. Til forumoversikta, nytt innlegg, søk i forumet, forumreglar og forumhjelp.
Eg ser ikkje korleis det er blanda, fordi eg har gjort mykje for at det ikkje skal bli det.
David Hveem skreiv:
Kunne også hatt webhotell her på siden, slik at du betalte en vis sum til AOL og fikk et subdomene i bytte med addresse f eks. www.andebyonline.com/david/ ?
Beklagar, men det ser eg ikkje poenget eller relevansen i. Andeby Online har aldri vore noko webhotell, og eg ser ikkje heilt kvifor vi skulle bli det heller, då webhotelldrift er noko heilt anna enn det vi alltid har gjort.
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
20.06.2005, 13:40

Ser at du har gjort ein prøve, Olaf.
I venstre sida av sida står det:
Brukarinformasj
Du er innlogga som
_*DonAnd*_.
Rediger profil
Logg ut
Med andre ord fekk du ikkje heilt plass til "Brukarinformasjon."
EDIT: Ser at du har endra "Brukarinformasjon" til "Velkomen."
Innlegget blei sist redigert 20.06.2005, 16:31 av Steinøy
Steinøy
14 år, Gaular
20.06.2005, 16:25

Sigvald skreiv:
Har lagt til noko slikt no. Fornøgd med denne løysinga?
**[Lagt** **til** **17.50:]**
Ser at denne funksjonen ikkje fungerer så godt i Internet Explorer. Eller, den fungerer fint, men den ser heilt grusom ut. Eg prøver å finne ut kvifor no.
Innlegget blei sist redigert 20.06.2005, 17:51 av Olaf Moriarty Solstrand
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
20.06.2005, 16:38

Synest den nye funksjonen såg _*stygg*_ ut (og er bruker Opera). Eg ville ha bytta ut den svarte bakgrunnen bak "Velkomen!" med ein anna farge, t.d. oransje eller gul.
«Å, Donald! Nå kan ingenting få meg i dårlig humør.»
Dolly Duck.
Sølve
19 år, Ullensvang
20.06.2005, 21:24

Sølve skreiv:
Synest den nye funksjonen såg _*stygg*_ ut (og er bruker Opera). Eg ville ha bytta ut den svarte bakgrunnen bak "Velkomen!" med ein anna farge, t.d. oransje eller gul.
Det er då ingen svart bakgrunn bak "Velkomen!" Den er oransje.
Steinøy
14 år, Gaular
20.06.2005, 21:34

Den var svart. Olaf har endret på det.
Det er forferdende å reflektere over hvordan et enkelt, ubetenksomt ord kan føre til katastrofe somme tider.
~P.G.W~
Lillegull
28 år, Grimstad
20.06.2005, 21:43

Jeg for min del synes vel en kunne fjerne hele "velkommen".
Den settningen mister litt sjarmen 5 gangen en er inne samme dag ;)
Dessuten var den så stor at den tok vekk fokus fra hovedfeltet.
Hvorfor ikke bare beholde:
Du er innlogga som
xxxxxxx
Rediger profil
Logg ut
Lars Olav
32 år, Grimstad
20.06.2005, 22:50

Lars Olav skreiv:
Jeg for min del synes vel en kunne fjerne hele "velkommen".
Den settningen mister litt sjarmen 5 gangen en er inne samme dag ;)
Dessuten var den så stor at den tok vekk fokus fra hovedfeltet.
Hvorfor ikke bare beholde:
Du er innlogga som
xxxxxxx
Rediger profil
Logg ut
Dette er jo ikkje berre eit "unyttig informasjon"-felt, det er òg eit innloggingsfelt. Når ein ikkje er innlogga, står det eit innloggingsskjema der, og då synest eg at det ser best ut at det er ei "logg inn"-overskrift der. Og eg synest faktisk at det blir penast om det då er ei overskrift der når ein har logga seg inn òg. Denne sette eg opprinneleg til "Brukarinformasjon", men det blei altså så langt at det for enkelte ikkje var plass til det, difor bytta eg det ut med noko kortare, og det blei "Velkomen!". Eg vil ikkje fjerne overskrifta heilt, fordi eg synest at den bør vera der, men den burde kanskje byttast ut?
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
21.06.2005, 07:05

Uhm, eg har ikkje endra noko som helst sidan sist du såg det, men ... fint :-)
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
21.06.2005, 11:31

Olaf Solstrand skreiv:
Uhm, eg har ikkje endra noko som helst sidan sist du såg det, men ... fint
Joda, da jeg skrev kommentaren min stod velkommen med veldig stor svart skrift.
Lars Olav
32 år, Grimstad
21.06.2005, 12:06

Olaf Solstrand skreiv:
Første meny inneheld donaldistiske ting. Nyhende, omtalar, serieskaparar, lenkjekatalog, bruktbørsen, meiningsmålingar, nettmøte - og linken for å opne diskusjonsforumet.
Andre meny inneheld meir Andeby Online-relaterte ting som eigentleg har ingenting med donaldisme å gjera. Søkefunksjon, medlemsliste, WAP/RSS-informasjon, annonseinformasjon og kontaktskjema.
Tredje meny dukker opp berre dersom ein er innlogga og lar deg redigere profilen og logge ut.
Siste meny dukker opp berre når du er inne på forumet, og der står alle vala som har med forumet å gjera. Til forumoversikta, nytt innlegg, søk i forumet, forumreglar og forumhjelp.
Nej, blandet er det nok ikke, men jeg tror, det ikke er helt indlysende, at du har sorteret knapperne, som du har. Det er sikkert en fin sortering, men min pointe er, at mange (mig selv inkluderet, i hvert fald) nok vil lede alle blokkene med knapper igennem, hver gang de leder efter en bestemt knap. Specielt, når menuen ikke ser helt ens ud altid (forum-blokken kommer og går, alt efter om du er inde på forumet eller ej). Man skal altså læse teksten på flere knapper, for at finde ud af, hvad de enkelte blokke indeholder for knapper. Jeg foreslår derfor, at der tilføjes en overskrift til hver blok.
Thomas Pryds Lauritsen
Innlegget blei sist redigert 21.06.2005, 12:12 av pryds
pryds
29 år, Danmark
21.06.2005, 12:11

Lars Olav skreiv:
Det ble veldig mye bedre nå :)
Feil, Lars Olav!
Nå hender det nemlig rett som det er at boksen nederst til venstre ikke fungerer som den skal.
LES HER
Sigvald Grøsfjeld jr.
Sigvald
42 år, Stavanger
21.06.2005, 14:48

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...
Side 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.