Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

Forumets utvikling

Andeby Online > Diskusjonsforum > Forumets utvikling

Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47

Olaf Solstrand skreiv:

Det med utboksen er rettnok relativt meiningslaust, ettersom kva meldingar som til eikvar tid ligg i utboksen er avhengig av kva dei du har sendt meldingar til har sletta og ikkje ...

Man kan jo laste ned utboksen like etter at man har sendt en melding. Jeg antar at dersom du først får til å lage en rutine for å laste ned innboksen så er det en ren formalitet å gjøre det samme med utboksen?

Amerikansk Don Rosa Index (1987-2007) til salgs:
http://duckman.pettho.com/usindex.html

Gode råd om norsk rettskriving:
LES HER

Sigvald Grøsfjeld jr.
http://duckman.pettho.com/

Sigvald
41 år, Stavanger

05.01.2006, 00:40

Joda, sjølvsagt er det det. :-)

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)

Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø

05.01.2006, 00:42

Dette med å laste ned alle meldinger på en gang bør vel kunne ordnes enkelt ved å lage en side som viser alle meldingene?

Hofstadter's Law: "It always takes longer than you expect, even when you take into account Hofstadter's Law". (Douglas R. Hofstadter)

Øystein Skartsæterhagen
22 år, Trondheim

05.12.2006, 01:14

Hm ... Eg legger merke til at serverklokka av ein merkeleg grunn er elleve månader feil. Skal varsle webhosten om dette, så blir det forhåpentlegvis fiksa i morgon tidleg (om ikkje tidlegare).

**EDIT:** Høh, supert, det er allereie fiksa! :-)

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)

Innlegget blei sist redigert 05.01.2006, 01:38 av Olaf Moriarty Solstrand

Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø

05.01.2006, 01:38

No er «Vis alle» lagt til i innboksen. Legg merke til at denne òg fungerer som «marker alle som lest»-funksjon. Og ver førebudd på at dersom du har femtentusen meldingar i innboksen kan denne sida fort bli veeeeldig svær.

Innlegget blei sist redigert 05.01.2006, 02:30 av Olaf Moriarty Solstrand

Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø

05.01.2006, 02:30

Olaf Solstrand skreiv:

OK, spareboks og slettemeldingarheilautomatiskfunksjon har kome opp på todo-lista mi. Men skal ein slik spareboks ha nokon funksjon må den sjølvsagt ha ei grense på kor mange meldingar den kan ha ... Kor høg må den grensa vere for at folk skal vera fornøgde?

Jeg prøver meg igjen... hvorfor ikke la spareboksen og innboksen være den samme, og bare sette maksgrense på den istedenfor? Dette medfører at alle må slette sine egne meldinger, og at dersom man får for masse, må man enten slette eller laste ned eller kopiere eller hva man nå gjør. To innbokser høres litt rotete ut....

da da da og hepp.

Kristin
22 år, Trondheim

05.01.2006, 18:05

Eg hadde ikkje tenkt å lage to innboksar altså ... Tenkte berre at det skulle gå an å markere innlegg som viktige (estetisk sett kanskje gitt dei ein annan farge, men ikkje flytta dei til ein ny boks nei), slik at viktige meldingar ikkje hadde blitt sletta heilautomatisk.

Problemet med ei maksgrense er kva som skal skje når innboksen er full. Skal ein slette dei eldste automatisk? Skal ein nekte alle å sende nye meldingar til denne personen? Eller skal ein berre seie at vi har ei maksgrense utan at vi faktisk gjer noko som helst for å tvinge folk til å følge den?

Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø

05.01.2006, 18:13

Olaf Solstrand sreiv:

Skal ein slette dei eldste automatisk?

Den stemmer jeg for!

Mickey
18 år, Horten

05.01.2006, 18:15

Olaf Solstrand skreiv:

Problemet med ei maksgrense er kva som skal skje når innboksen er full. Skal ein slette dei eldste automatisk? Skal ein nekte alle å sende nye meldingar til denne personen? Eller skal ein berre seie at vi har ei maksgrense utan at vi faktisk gjer noko som helst for å tvinge folk til å følge den?

Det er vel egentlig ikke så farlig, for folk bør jo helst være i stand til å slette selv. Og hvis ikke så er det verst for dem. Det letteste er sikkert å slette de eldste?

da da da og hepp.

Kristin
22 år, Trondheim

05.01.2006, 18:29

Olaf Solstrand skreiv:

No er «Vis alle» lagt til i innboksen. Legg merke til at denne òg fungerer som «marker alle som lest»-funksjon. Og ver førebudd på at dersom du har femtentusen meldingar i innboksen kan denne sida fort bli veeeeldig svær.

Du vil altså at folk selv skal merke av posten sin og lagre den manuelt på harddisken? OK, det fungerer sikkert, selv om jeg nok ville foretrukket en direkte nedlastingsfunksjon.

Kristin skreiv:

Det er vel egentlig ikke så farlig, for folk bør jo helst være i stand til å slette selv. Og hvis ikke så er det verst for dem. Det letteste er sikkert å slette de eldste?

Dette er ikke så enkelt som enkelte vil ha det til. Det er flere gode grunner til at Olaf bør være svært varsom med dette. For det første er det ingen som har kontroll over hvor mange meldinger de mottar. For det andre hender det at folk reiser bort og ikke har mulighet til å rydde ofte nok i mailboksen sin.

LES HER

Sigvald Grøsfjeld jr.

Sigvald
41 år, Stavanger

05.01.2006, 21:48

Men dette burde jo ikke väre noe problem? Hvis du mottar en melding du vil spare paa, er det ikke verre enn aa kopiere den/laste den ned med en gang du leser den. Og meldinger som er uleste blir jo liggende lenger?

Anbefalt lesning som lyser opp selv den tristeste forumdag:
http://www.nettserier.no/hakkumheavy/1205535600/

krice
24 år, Tromsø

05.01.2006, 21:51

Sigvald skreiv:

Du vil altså at folk selv skal merke av posten sin og lagre den manuelt på harddisken? OK, det fungerer sikkert, selv om jeg nok ville foretrukket en direkte nedlastingsfunksjon.

Men korleis skulle ein slik nedlastingsfunksjon fungere? Nøyaktig kva er det du er ute etter? Eg skjønner ikkje heilt kva det er du vil ha. Det er jo ikkje slik at du har eit privatmeldingsleseprogram liggjande heller, så det beste eg kunne ha laga er reine tekstfiler. Men skulle desse då vera enkeltvise eller lagra i ei felles fil, og korleis skulle noko av det vera betre enn det vi allereie har? Ideen er sikkert ikkje dårleg, men eg skjønner ikkje kva du meiner i det heile tatt.

Dette er ikke så enkelt som enkelte vil ha det til. Det er flere gode grunner til at Olaf bør være svært varsom med dette. For det første er det ingen som har kontroll over hvor mange meldinger de mottar. For det andre hender det at folk reiser bort og ikke har mulighet til å rydde ofte nok i mailboksen sin.

Meldingar ein enno ikkje har lest var det som sagt snakk om å la ligge, så at folk reiser bort burde ikkje vera eit problem. Det første argumentet ditt skjønner eg imidlertid ikkje heilt. Heile poenget med ein slik funksjon ville jo nettopp vera at folk passer på å kvitte seg med ein del av meldingane dei ikkje har bruk for. Dersom du har X meldingar i innboksen og X er eit ganske høgt tal, bør du godta at dei eldste blir rydda bort. *Ihvertfall* dersom du har ein funksjon som lar deg markere ei begrensa mengde av dei viktigaste som *ikkje* skal bli sletta.

Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø

05.01.2006, 22:07

Olaf Solstrand skreiv:

Sigvald skreiv:
{{ Eg skjønner ikkje heilt kva det er du vil ha. Det er jo ikkje slik at du har eit privatmeldingsleseprogram liggjande heller, så det beste eg kunne ha laga er reine tekstfiler.

Rene tekstfiler er da helt OK.

Men skulle desse då vera enkeltvise eller lagra i ei felles fil

Hva med å gjøre det slik at man kan merke av de meldingene man ønsker innkludert i den filen man skal lagre. Da kan jeg f.eks. lagre alle meldinger jeg har fått fra deg i en egen fil, osv.

LES HER

Sigvald Grøsfjeld jr.

Sigvald
41 år, Stavanger

05.01.2006, 22:13

Hva er egentlig vitsen med å diskutere så stort nå det er snakk om en liten ting? Kan man ikke bare slette de eldste automatisk? Og hvis man vil ha det lagret på pc'n.., kan man ikke gjøre det så enkelt som mulig, ved å kopiere teksten og lime den inn i et word-dokument? Men det er jo selvsagt derfor vi diskuterer, fordi vi har uike meninger.

Mickey
18 år, Horten

05.01.2006, 23:01

hm, Simon må være ganske heldig som har fått tilatelse til å sette ut Donald bilde som sitt avtar ;-)

Mickey
18 år, Horten

06.01.2006, 15:31

Søksmål avverga. Sorry, Simon. :-)

Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø

06.01.2006, 19:23

Hehh, teller den "bamsen" min, eller må jeg fjerne den også?

"You have to look within yourself to save yourself from your other self. Only then will your true self reveal itself."

Den rosa
18 år, Råde

06.01.2006, 19:42

Sånt som den er eg ganske sikker på at er lov, og skulle det vise seg at eg tar feil i det, tar eg dei problema når dei dukker opp. Ser ingen grunn til at du ikkje skal kunne la den liggja.

Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø

06.01.2006, 19:51

det er fint :-)

"You have to look within yourself to save yourself from your other self. Only then will your true self reveal itself."

Den rosa
18 år, Råde

06.01.2006, 19:55

Olaf Solstrand skreiv:

Pocket skreiv:

Kan bildet mitt være en disneyfigur? Eller bryter det med copyrights og sånt?

Du kan bruke ein disneyfigur dersom du har fått tillatelse frå Disney til det. Men det veit eg at du ikkje har :-)

Pass nå på så du ikke er altfor kjapp på avtrekkeren her nå, Olaf. Jeg vil anta at mange her har f.eks. fantegninger som DR har tegnet til dem på Raptus e.l. Med mindre en slik tegning er benyttet i en offisiell Disney-utgivelse mener jeg å ha hørt at man kan bruke slikt materiale selv. Det er bl.a. derfor Geirs fantegninger er benyttet på coveret til de norske Don Rosa indeksene. DDF(R) har gjort det på samme måten med sitt indeks.

LES HER

Sigvald Grøsfjeld jr.

Sigvald
41 år, Stavanger

06.01.2006, 22:35

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47

Andeby Online © Solstrand Tekst og Bobler, Vestregata 77, 9008 TROMSØ. Telefon: 957 08 325.
E-post: post@andebyonline.com. Ansvarleg redaktør: Olaf Moriarty Solstrand.
I redaksjonen: William Fuglset, Tommy Kvarsvik og Kristin Cecilia Saue Romundset.