Andeby Online > Diskusjonsforum > Forumets utvikling
Gå tilbake til forumoversikta ...
Side 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47

Veldig bra Olaf. Enda bedre enn jeg tenkte det skulle bli. Tenkte egentlig bare at du skulle samle de med bilde på en egen side, så det var mulig å gå inn på hver enkelt profil for å se bildet.
Igjen veldig bra jobbet.
Bernie
35 år, Bergen
02.01.2006, 13:40

Hvordan er det med produktplassering Olaf? Godtar du dette? Jeg la merke til at det var en som poserer velvillig med en boks voksenbrus. 
Ja, vi elsker suspekte striper - som de stiger frem
En stil som ikke alle begriper - men elsket i stripefolkets hjem
Det er latterlig, nymotens og harry - mener ihvertfall én Rosaist
Og mens han leser Frank Sels og Dan Barry - så er det vi som ler til sist
- Det Gode Selskap -
Guffen Delbekk
23 år, Halden
02.01.2006, 15:32

Hvordan får dere til riktig bildestørrelse?? Har prøvd men får bare beskjed om at det er for mange piksler bredt !!
Vokste opp med Donald i femtiårene !
Helen
Oslo
02.01.2006, 15:39

Du må klippe litt da vettu.
Eller eventuelt forminske hele bildet. Du kan gjøre det i programmet Microsoft Picture Manager (som du ganske sikkert har). 
- Det Gode Selskap -
Guffen Delbekk
23 år, Halden
02.01.2006, 15:44

Ja jeg har klippet og klippet for å komme under 20 KB, men pikslene har jeg problemer med. Jeg gir opp !!
Helen
Oslo
02.01.2006, 15:48

Det er jo første skritt mot nederlag. 
Å få mindre pixelstørrelse er lettere enn å få bildet under 20kb ( **det** tok meg en stund). Det er ikke verre enn å finne fram saksa igjen og klippe til bildestørrelsen står som 150x(et eller annet).
- Det Gode Selskap -
Guffen Delbekk
23 år, Halden
02.01.2006, 15:57

Etter at du er ferdig med saksa og biletet framleis er for breidt kan du gå på «endre størrelse» som du finner ein stad i menyen på dei fleste biletbehandlingsprogram og berre skrive inn 150 i breiddefeltet.
«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø
02.01.2006, 16:07

Strider ikke ditt eget bilde mot reglene Olaf?
Og ikkje gløym at forumet skal vera familievennlig.
Bildet ditt skremmer selv en voksen mann som meg. 
- Det Gode Selskap -
Guffen Delbekk
23 år, Halden
02.01.2006, 17:03

Hva med deg da Guffen .... Det kan da ikke være lov å sette inn bilder av andre !!
Helen
Oslo
02.01.2006, 17:37

Olaf har i hvert fall godkjent det. Og det er jeg som har tatt bildet. 
- Det Gode Selskap -
Guffen Delbekk
23 år, Halden
02.01.2006, 17:41

Tja, kvifor ikkje. Så lenge det er lovlig, så.
Trur dette må vera den paragrafen i åndsverksloven som omhandler slikt:
§ 45c. Fotografi som avbilder en person kan ikke gjengis eller vises offentlig uten samtykke av den avbildede, unntatt når
a) avbildningen har aktuell og allmenn interesse,
b) avbildningen av personen er mindre viktig enn hovedinnholdet i bildet,
c) bildet gjengir forsamlinger, folketog i friluft eller forhold eller hendelser som har allmenn interesse,
d) eksemplar av avbildningen på vanlig måte vises som reklame for fotografens virksomhet og den avbildede ikke nedlegger forbud, eller
e) bildet brukes som omhandlet i § 23 første ledd tredje punktum eller § 27 andre ledd.
Vernet gjelder i den avbildedes levetid og 15 år etter utløpet av hans dødsår.
Går ut frå at *anten* har Guffen fått samtykke frå denne personen *eller* vi kan vere einige om at dette bildet er av allmenn interesse.
«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Innlegget blei sist redigert 02.01.2006, 17:42 av Olaf Moriarty Solstrand
Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø
02.01.2006, 17:42

Har funne ut (med Guffens uunnværlige hjelp) at det oppstår litt kluss dersom folk prøver å *bytte* bilde, og dei bytter til ein annan filtype enn den som dei har på biletet dei allereie har liggjande ute. Håper det ikkje blir eit alt for stort problem for folk, eg skal fikse det i kveld når eg kjem heim frå jobb.
Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø
02.01.2006, 17:47

Jeg synes vi godt kunne fått laste opp litt større bilder jeg... ikke i bredde og sånn, men i, uhm, hva heter det, byte? Jeg måtte lagre bildet mitt med skremmende dårlig bildekvalitet for at det skulle bli lite nok. Og som gif, og det hjalp jo ikke akkurat...
Men artig med bilder!
da da da og hepp.
Kristin
22 år, Trondheim
02.01.2006, 22:46

Kristin skreiv:
Jeg synes vi godt kunne fått laste opp litt større bilder jeg... ikke i bredde og sånn, men i, uhm, hva heter det, byte?
**Den** støtter jeg!
Men det kommer vel litt an på serverplassen til den godeste Solstrand. 
- Det Gode Selskap -
Guffen Delbekk
23 år, Halden
02.01.2006, 22:55

Hm, kor stort vil folk ha det då? Alle mine bilete på den storleiken ligger på cirka fem, så eg trudde at tjue var nok for dei fleste ... men eg kan jo godt prøve å justere opp litt ... Men kor mykje må folk ha då?
Eg har vel tilgong til 300 MB serverplass eller noko slikt, så det er ikkje eit problem for augeblikket. Men eg vil helst ikkje lage sider som inneheld kjempegigantiske bilete som det tar fjorten timer å laste heller. Men kor store bilete vil folk ha?
Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø
02.01.2006, 23:06

Olaf Solstrand skreiv:
Hm, kor stort vil folk ha det då?
Mitt lå på utgangspunktet på litt under 50kb.
- Det Gode Selskap -
Guffen Delbekk
23 år, Halden
02.01.2006, 23:17

Eg hadde mest problemer med bredden, eg. Kva med å auke maksgrensa fra 150piksler til 200? Eller blir det for mykje?
Då eg va liten og lite visste
Då fekk eg tak i ei Donald-bok
Eg las den ut heilt til det siste
og plutseleg vart eg klok!
Kristian Rødvand
22 år, Rana
02.01.2006, 23:24

Olaf Solstrand skreiv:
Har funne ut (med Guffens uunnværlige hjelp) at det oppstår litt kluss dersom folk prøver å *bytte* bilde, og dei bytter til ein annan filtype enn den som dei har på biletet dei allereie har liggjande ute. Håper det ikkje blir eit alt for stort problem for folk, eg skal fikse det i kveld når eg kjem heim frå jobb.
Fiksa. Sannsynlegvis, har ikkje testa det.
Kristin skreiv:
Jeg synes vi godt kunne fått laste opp litt større bilder jeg... ikke i bredde og sånn, men i, uhm, hva heter det, byte?
OK. Grensa heva til 50 kB, men det er sjølvsagt koseleg at folk held seg eit stykke under den grensa òg.
Kristian Rødvand skreiv:
Eg hadde mest problemer med bredden, eg. Kva med å auke maksgrensa fra 150piksler til 200? Eller blir det for mykje?
Eg valde 150 fordi det *bør* vera stort nok for alle, og fordi det passer fullstendig perfekt inn i resten av designet på profilsidene (passer sjølvsagt best for dei som legger seg på *nøyaktig* 150).
Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø
02.01.2006, 23:30

Eg har vel for stor oppløsning på kameraet mitt, då...
Då eg va liten og lite visste
Då fekk eg tak i ei Donald-bok
Eg las den ut heilt til det siste
og plutseleg vart eg klok!
Kristian Rødvand
22 år, Rana
02.01.2006, 23:38

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...
Side 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47

Andeby Online © Solstrand Tekst og Bobler, Vestregata 77, 9008 TROMSØ. Telefon: 957 08 325.
E-post: post@andebyonline.com. Ansvarleg redaktør: Olaf Moriarty Solstrand.
I redaksjonen: William Fuglset, Tommy Kvarsvik og Kristin Cecilia Saue Romundset.