Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

Bruktbutikker

Andeby Online > Diskusjonsforum > Bruktbutikker

Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2

Jøss. Er en stund siden jeg var innom Pretty Price, og da hadde de ikke så bra utvalg, men høres ut som om de er tilbake i god form. Har funnet mye bra der tidligere.

Rikerud
30 år, Bærum

13.06.2005, 22:50

I dagens Aften (hehe) finner de av oss som ikke er så kjent i Oslo en liten oversikt over passende bruktbutikker med tilhørende kart, som kan være hendig å ta en kikk på dersom man skal til hovedstaden. Står også litt smått og stort om Donald i artikkelen.

Filch, do something constructive! Find Peeves!

Andungen
19 år

12.07.2007, 20:10

Var innom Lucky Eddie i dag, og ble dessverre litt skuffet. Utvalget av gamle Donald er stort (1958 og framover), men pass på å kjøpe av de bladene som er nærmest disken. De bladene som står i hyllene lenger inn i butikken er av dårligere kvalitet, men det som er verst er at de er priset med klistremerker som er vanskelige å få av. Og hva som verre er: Klistremerkene dekker gjerne eldre prislapper som er kliss umulige å få vekk uten at deler av bladet følger med.

Pretty Price er litt mer ok på dette området, men har ikke så stort utvalg stående framme. Her er det likevel mulig å spørre, så bæres mange blader fram fra bakrommet.

Uansett tror jeg Spøk og Spenning er best - både i pris, kvalitet og oppbevaring.

Stig Ove Voll
32 år, Rælingen

16.07.2007, 13:29

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.