Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

Sletta brukar

Andeby Online > Diskusjonsforum > Sletta brukar

Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2

Hva i alle... her virker det som om denne fyren har holdt på med litt av hvert, som kan kvalifisere til utestengelse. Sender tekstmeldinger også sier du. Det er sånt jeg forbinder med personer som kalles noe "ustabil"

Rikerud
29 år, Bærum

12.06.2005, 21:15

Men "Merlock" har òg skreve nokon seriøse innlegg.

Steinøy
13 år, Gaular

12.06.2005, 21:49

DonAnd skreiv:

Vel, joda, men sjølv om du betalar for varene ni av ti gonger du er i ein butikk er det fortsatt ikkje greit at du stjeler den tiende gonga. :P

"To never die and conquer all, that is winning."
- Illyria

Loke Aesir
23 år, Vik

12.06.2005, 22:05

Loke Aesir skreiv:

DonAnd skreiv:

Vel, joda, men sjølv om du betalar for varene ni av ti gonger du er i ein butikk er det fortsatt ikkje greit at du stjeler den tiende gonga. :-P

Og her er det vel ikke snakk om ni av ti, snarere ett av hundre seriøse innlegg...

I believe in God like I believe in the sun rise. Not because I can see it, but because I can see all that it touches.
- C.S.Lewis

Det er i utgangspunktet flott med idealisme, men det er også forskjell på å barbere seg og kutte av seg haken.

- Sigvald!

http://wilfu.blogspot.com

Wilfu
20 år, Bamble

12.06.2005, 22:25

Wilfu skreiv:

Loke Aesir skreiv:

DonAnd skreiv:

Vel, joda, men sjølv om du betalar for varene ni av ti gonger du er i ein butikk er det fortsatt ikkje greit at du stjeler den tiende gonga. :-P

Og her er det vel ikke snakk om ni av ti, snarere ett av hundre seriøse innlegg...

Ja, ja. Liker berre å få fram det gode i folk. :-D

Steinøy
13 år, Gaular

13.06.2005, 15:41

DonAnd skreiv:

Jeg har ikke hatt noe større besvær med Merlock på AOL. For min del er det en eller to andre aktører jeg heller skulle sett bannlyst. (Men jeg innser at vedkommende, til tross for sine avsindige meldinger, holder seg i skinnet - og så stor takhøyde bør det vel tross alt være.)

Med mitt kjenskap til dette forumet er jeg overbevist om at dette ikke har et snev av "heksejakt" over seg. Uansett er det sant som det er sagt: Når noen gidder å administrere et slikt forum, må de også få lov til å kaste ut hvem de vil etter eget forgodtbefinnende. Olaf må til enhver tid få kunne slette MEG eller enhver annen bruker, uansett grunn. Kall det gjerne diktatorisk (og jeg ville blitt veldig lei meg), men dette er enhvers administrators privilegium. Den som ikke skjønner det, er (med respekt å melde) rett og slett litt tett i pappen.

Barks | Scarpa | Gottfredson | Murry | Cavazzano
tkoren.webs.com

Innlegget blei sist redigert 16.06.2005, 04:13 av Karamell

Karamell
40 år, Oslo

16.06.2005, 04:11

Klara Karamell skreiv:

DonAnd skreiv:

Jeg har ikke hatt noe større besvær med Merlock på AOL. For min del er det en eller to andre aktører jeg heller skulle sett bannlyst. (Men jeg innser at vedkommende, til tross for sine avsindige meldinger, holder seg i skinnet - og så stor takhøyde bør det vel tross alt være.)

Med mitt kjenskap til dette forumet er jeg overbevist om at dette ikke har et snev av "heksejakt" over seg. Uansett er det sant som det er sagt: Når noen gidder å administrere et slikt forum, må de også få lov til å kaste ut hvem de vil etter eget forgodtbefinnende. Olaf må til enhver tid få kunne slette MEG eller enhver annen bruker, uansett grunn. Kall det gjerne diktatorisk (og jeg ville blitt veldig lei meg), men dette er enhvers administrators privilegium. Den som ikke skjønner det, er (med respekt å melde) rett og slett litt tett i pappen.

Jeg for min del har ikke all verdens til overs for folk som ikke tørr stå åpent frem når de er så pass skarpe i kanten som det du noen ganger er. Slikt er etter mitt skjønn på kanten til å være missbruk av AOLs rom for bruk av anonyme nicks.

Amerikansk Don Rosa Index (1987-2007) til salgs:
http://duckman.pettho.com/usindex.html

Gode råd om norsk rettskriving:
LES HER

Sigvald Grøsfjeld jr.
http://duckman.pettho.com/

Sigvald
41 år, Stavanger

16.06.2005, 15:39

Sigvald skreiv:

Jeg for min del har ikke all verdens til overs for folk som ikke tørr stå åpent frem når de er så pass skarpe i kanten som det du noen ganger er. Slikt er etter mitt skjønn på kanten til å være missbruk av AOLs rom for bruk av anonyme nicks.

Kva var det som var så skarpt i kanten med dette innlegget då ...?

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)

Innlegget blei sist redigert 16.06.2005, 16:48 av Olaf Moriarty Solstrand

Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø

16.06.2005, 16:46

Sigvald skreiv:

Det er vel greit at du ikke liker anonyme nicks men det er ingen politikk her på forumet om at du ikke kan si akkurat hva du vil hvis du ikke presenterer deg med ekte navn.

Det kan derfor ikke sees som missbruk av AOL at folk med nick har sterke meninger.

Lars Olav
32 år, Grimstad

17.06.2005, 01:21

Vær nå så snill å la oss få slippe å høre det tåpelige maset om medlemmer som gjemmer seg bak useriøse nick...! Jeg tror svært få på dette forumet har noe problem emd å legge ut fullt navn og adresse dersom det skulle være nødvendig.

Merlock er sletta - trenger man å diskutere det mer nå? ;-)

I believe in God like I believe in the sun rise. Not because I can see it, but because I can see all that it touches.
- C.S.Lewis

Det er i utgangspunktet flott med idealisme, men det er også forskjell på å barbere seg og kutte av seg haken.

- Sigvald!

http://wilfu.blogspot.com

Wilfu
20 år, Bamble

17.06.2005, 01:27

Vel, apropos Merlock OG anonymitet: av folk eg har snakka med, forstår eg det slik at fleire som har lagt ut fullt namn i forumet har blitt plaga med irriterande og meiningslause tekstmeldingar frå den karen.

Berre som eit dagsaktuelt eksempel på at anonymitet har sine fordelar.

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)

Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø

17.06.2005, 01:45

"Anonymitet" har også sine fordeler ovenfor søkemaskiner som graver dypt ned på internet.

Nesten helt B O R T E herfra, Livet er for kort til å fylle det med andre sin syting .........
Hvorfor kan du lese her , eller her. En klassiker til glede for nye lesere.
Slike "eksperter" synes ofte å ha en overdrevet tro på egen smak og egen innsikt ©

MikroMidas
45 år, Trondheim

17.06.2005, 11:49

Eg gjorde eit søk i forumet og fant 409 innlegg skreve av Merlock. Jøss! Det er nesten dobbelt så mange innlegg som eg har posta!
Nokon av postane hans er seriøse, nokon ikkje så seriøse.

Steinøy
13 år, Gaular

27.06.2005, 23:13

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2

Andeby Online © Solstrand Tekst og Bobler, Vestregata 77, 9008 TROMSØ. Telefon: 957 08 325.
E-post: post@andebyonline.com. Ansvarleg redaktør: Olaf Moriarty Solstrand.
I redaksjonen: William Fuglset, Tommy Kvarsvik og Kristin Cecilia Saue Romundset.