Andeby Online > Diskusjonsforum > Sletta brukar
Gå tilbake til forumoversikta ...
Side 1, 2

**Til** **informasjon** **//("skrekk//** **//og//** **//advarsel")://**
Brukaren "A. Brekkum" har no blitt sletta frå forumet.
Dei siste åtte månadane har mange av innlegga hans hatt ein einaste intensjon - å provosere. Han har brukt ei rekke ulike brukarnamn og mellom anna ført heftige kranglar med seg sjølv, noko som var hovudgrunnen til at det blei innført ein regel om at ein må vera registrert for å skrive innlegg. Då han registrerte seg som brukar igjen, trudde vi at han kunne klare å halde seg på matta - og det gjorde han, til tross for at han aldri skreiv noko fornuftig, at innlegga hans var som fyllstoff å rekna og at han i tillegg gjekk inn for å provosere administratorar og andre debattantar med plagsomme tekstmeldingar - han gjorde strengt talt ingenting galent i forumet. Imidlertid falt han tilbake til gamle takter, og begge brukarane han hadde oppretta, "Merlock" og "Jordy", blei difor sletta 1. juni i år, og e-postadressa han hadde registrert seg frå blei sperra slik at han ikkje kunne registrere seg på nytt.
Etter få dagar registrerte han seg på nytt med ei ny e-postadresse og eit nytt nick, og det starta då ein diskusjon blant moderatorane om korvidt han skulle stengast ute umiddelbart eller få ein ny sjanse (ja - vi legger merke til sånt). Vi blei einige om å gi han ein siste sjanse - med nulltoleranse. Då han igjen byrja å skrive ting berre for å provosere, blei han umiddelbart utestengt på nytt. Han er difor no sletta nok ein gong.
Dette til informasjon, for at de skal vite kvar det har blitt av han. Å slette brukarar er det strengaste straffetrinnet vi har mot brukarar som bryter forumreglane, og difor informerer eg no om at dette verkemiddelet har blitt tatt i bruk.Det er ikkje gøy å slette brukarar, og eg håpar difor at vi slepper å gjera det igjen - men det er ei sjølvsagt straff når nokon bryter nok forumreglar, og det har Merlock / Odny / Solaf Olstrand / Jordy / GooseHunt / M.Lock / Atle Brekkum / A. Brekkum no absolutt gjort.
«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Innlegget blei sist redigert 28.09.2005, 17:32 av Olaf Moriarty Solstrand
Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø
10.06.2005, 22:27

For å bruke et gammelt Lakota-uttrykk (Sioux): Det var f*** på tide.
"This plan is so perfect it's retarded."
- Peter
Einherje
42 år, Tromsø
10.06.2005, 22:31

Så det var han som var Merlock heile tida?
Eg hugsar at "Merlock" pleidde som oftast å skrive provoserande innlegg.
Eg ville gjerne gje han ein sjansje til (slik er eg nemleg.)
Innlegget blei sist redigert 10.06.2005, 22:41 av Steinøy
Steinøy
13 år, Gaular
10.06.2005, 22:33

Jeg vil bare uttrykke en _*stor*_ takknemlighet for at fyren er utestengt... Selv om jeg ikke har vært den som har kritisert ham mest... Så har han vært en ganske så plagsom type.
I believe in God like I believe in the sun rise. Not because I can see it, but because I can see all that it touches.
- C.S.Lewis
Det er i utgangspunktet flott med idealisme, men det er også forskjell på å barbere seg og kutte av seg haken.
- Sigvald!
http://wilfu.blogspot.com
Wilfu
20 år, Bamble
10.06.2005, 23:46

Å, han er nok snart tilbake via en proxy i Uganda eller noe lignende.
Da jeg selv har - tror jeg - to andre brukernavn som ikke er i bruk (opprettet på legalt grunnlag ifølge forumreglene), ber jeg om at disse to også slettes. Har ikke passord til dem likevel.
Hezekiah: If the good Lord intended women to drive he have equipped them with common sence instead of tits.
(Pervert! (2005))
176-761
39 år, Giske
11.06.2005, 00:30

176-761 skreiv:
Å, han er nok snart tilbake via en proxy i Uganda eller noe lignende.
Da jeg selv har - tror jeg - to andre brukernavn som ikke er i bruk (opprettet på legalt grunnlag ifølge forumreglene), ber jeg om at disse to også slettes. Har ikke passord til dem likevel.
For augeblikket går det ikkje an å slette brukarar utan å samtidig sperre e-postadressa dei er registrerte frå, så det må vente litt. Sletting er for augeblikket førehaldt drittsekkane.
Og dine andre brukarnamn kjenner eg til - men dei er ikkje noko problem, då dei ikkje er oppretta for å villeie, men fordi du har mista innloggingsinformasjon. Det blir noko anna.
«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø
11.06.2005, 00:40

Olaf Solstrand skreiv:
Sletting er for augeblikket førehaldt drittsekkane.
Hvis du spør Onkel Skrue vil han nok ha kunne bekrefte at både 176-761 og brødrene hans går inn under betegnelsen drittsekker (og mange andre kulørte utrykk). 
Lars Olav
32 år, Grimstad
11.06.2005, 17:08

Lars Olav skreiv:
Olaf Solstrand skreiv:
Hvis du spør Onkel Skrue vil han nok ha kunne bekrefte at både 176-761 og brødrene hans går inn under betegnelsen drittsekker (og mange andre kulørte utrykk).
Eg håpar verkeleg at det ikkje var meint til eit av medlemmane i AOL.
Det er nemleg ein som heiter akkurat det.
Men eg tviler på at det var det, du er ikkje ein av dei som ville skreve noko slikt. 
Steinøy
13 år, Gaular
11.06.2005, 17:32

:)
skrudde av kakene, og kom f**n ikke inn her. Prøvde nytt navn (tror det var skaftetryne (Hvor ble det av ham?)), iallefall, prøver å oppføre meg. }:).
Men navnet er så bra at andre brukere burde få det. Like bra eller bedre enn Merlock / Odny / Solaf Olstrand / Jordy / GooseHunt / M.Lock / Atle Brekkum / A. Brekkum etc.
Men jeg savner Skaftetryne. Som anarkist hater jeg cookies. installert en egen opera nå, som kun tar hånd om andeby online, og tolererer slikt svineri. :)
Hezekiah: If the good Lord intended women to drive he have equipped them with common sence instead of tits.
(Pervert! (2005))
176-761
39 år, Giske
12.06.2005, 00:48

Skaftetryne er et kongenavn!!
(Pervert! (2005))
176-761
39 år, Giske
12.06.2005, 00:50

Olaf Solstrand skreiv:
Etter få dagar registrerte han seg på nytt med ei ny e-postadresse og eit nytt nick, og det starta då ein diskusjon blant moderatorane om korvidt han skulle stengast ute umiddelbart eller få ein ny sjanse (ja - vi legger merke til sånt).
Men noen logg som kan avdekke om AOL nylig har hatt besøk fra Afrika, det finnes ikke... Dette har kanskje noe med prioritering å gjøre?
For augeblikket går det ikkje an å slette brukarar utan å samtidig sperre e-postadressa dei er registrerte frå, så det må vente litt. Sletting er for augeblikket førehaldt drittsekkane.
Man kan si hva man vil om "Merlock", men drittsekk er det siste jeg ville kalle ham for. Takket være ham fikk jeg fatt i en Langbein Jubilemspocket til vår danske venn Niels Houlberg Hansen før DDF(R)s vintermøte i februar i år.
Alt i alt synes jeg at denne saken har et visst preg av heksejakt over seg. Nå håper jeg bare at folk her ikke finner andre å irritere seg over.
Amerikansk Don Rosa Index (1987-2007) til salgs:
http://duckman.pettho.com/usindex.html
Gode råd om norsk rettskriving:
LES HER
Sigvald Grøsfjeld jr.
http://duckman.pettho.com/
Innlegget blei sist redigert 12.06.2005, 01:43 av Sigvald
Sigvald
41 år, Stavanger
12.06.2005, 01:38

Sigvald skreiv:
Men noen logg som kan avdekke om AOL nylig har hatt besøk fra Afrika, det finnes ikke... Dette har kanskje noe med prioritering å gjøre?
Vel, det med å finne ut om AOL nylig har hatt besøk frå Afrika er jo noko som INGEN andre enn Sigvald Grøsfjeld jr. har interesse av, og eg forstår basert på den e-postkorrespondansen vi har hatt om dette at du gjerne skulle ha den informasjonen, men ja, då prioriterer vi å oppdage at folk som bryter reglane prøver seg på sleipe triks. Det er nemlig langt nyttigare, og det er dessutan informasjon som det er litt enklare å grave opp.
Man kan si hva man vil om "Merlock", men drittsekk er det siste jeg ville kalle ham for. Takket være ham fikk jeg fatt i en Langbein Jubilemspocket til vår danske venn Niels Houlberg Hansen før DDF(R)s vintermøte i februar i år.
Det kan godt vera - eg kjenner han berre frå dei mange hundre innlegga han har skrive her i forumet under ei rekke ulike nick med den intensjon å provosere, pluss sjølvsagt alle dei irriterande tekstmeldingane han har sendt meg.
Uansett: det eg meiner med "drittsekk" i denne samanhengen, er "person som bryter reglane gjentatte gonger med vilje berre for å provosere og skape kaos".
Alt i alt synes jeg at denne saken har et visst preg av heksejakt over seg.
Det har den ikkje.
Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø
12.06.2005, 01:51

Har egentlig ikke brukt nok tid på forumet til å kverulere over dette, men:
Å opprette flere brukere med det formål å la dem krangle seg imellom, få advarsel fra de "idiotene" som gidder å bruke fritiden sin på å administrere et forum som dette (jeg hadde ikke orket å krangle med slike kverulanter som Merlock), og likevel ikke gi seg, få dem ut.
Det finnes mennesker som har et helt annet syn på ting, jeg synes fx at Don Rosa er direkte kjedelig, det er greit at Sigvald er av motsatt oppfatning. Det er derfor vi har diskusjonsforum på internett. For at Sigvald kan påstå at (idioten) Don (tosk) Rosa skriver (Blah!!!) gode historier (Pøh), og jeg kan si som sant er at Don Rosa suger. Men hvis jeg poster innlegg som sier at DR er et geni, skifter nick og sier det som det er (POS), da har ikke forum som AOL noen funksjon lenger.
Uansett, jeg har forstått det slik at dette er en side olaf og andre gidder å bruke fritiden sin på å holde i live, da har de faen ta meg rett til å kaste ut dem de ikke vil ha her også. Hva Merlock har gjort og ikke gjort, de som bruker tid vi andre bruker til å (kan redigeres uten at jeg protesterer
pelse rev et concortes, gjør hva de vil. Som verdikonservativ anarkist applauderer jeg enhver som har et SYN på hva det måtte være. 
(Pervert! (2005))
Innlegget blei sist redigert 12.06.2005, 02:15 av 176-761
176-761
39 år, Giske
12.06.2005, 02:11

Proxy i Uganda var tilfeldig valgt, Sigvald. Det er lassevis av dem i Polen, gratis og anonyme. spa opp etpar dollar og du har en i ukraina som gjør jobben i et helt år, poenget var likesom ikke at AOL skal kaste ut alle fra afrika!
(Pervert! (2005))
176-761
39 år, Giske
12.06.2005, 02:21

DonAnd skreiv:
Lars Olav skreiv:
Olaf Solstrand skreiv:
Hvis du spør Onkel Skrue vil han nok ha kunne bekrefte at både 176-761 og brødrene hans går inn under betegnelsen drittsekker (og mange andre kulørte utrykk). :D
Eg håpar verkeleg at det ikkje var meint til eit av medlemmane i AOL.
Det er nemleg ein som heiter akkurat det.
Men eg tviler på at det var det, du er ikkje ein av dei som ville skreve noko slikt. :)
Ja, jeg vet jo at det er en som heter det. Les innleggene over og du ser at det er akkurat det jeg kommenterer :) Det var altså ironisk ment.
Lars Olav
32 år, Grimstad
12.06.2005, 02:26

176-761 skreiv:
Proxy i Uganda var tilfeldig valgt, Sigvald. Det er lassevis av dem i Polen, gratis og anonyme. spa opp etpar dollar og du har en i ukraina som gjør jobben i et helt år, poenget var likesom ikke at AOL skal kaste ut alle fra afrika!
At Sigvald nemnte Afrika var ikkje relatert til din proxy i Uganda - det var noko internt mellom han og meg. Av heilt andre (dog svært fornuftige) årsakar har Sigvald nylig spurt meg om Andeby Online har hatt besøkande frå eit bestemt afrikansk land i det siste, og eg svarte at slik informasjon har vi ikkje i loggane våre. Så når Sigvald seier "Men noen logg som kan avdekke om AOL nylig har hatt besøk fra Afrika, det finnes ikke... Dette har kanskje noe med prioritering å gjøre?", er det basert på at han nok synest at dette er feil prioritering av ressursar.
Innlegget blei sist redigert 12.06.2005, 02:28 av Olaf Moriarty Solstrand
Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø
12.06.2005, 02:26

Olaf Solstrand skreiv:
176-761 skreiv:
At Sigvald nemnte Afrika var ikkje relatert til din proxy i Uganda - det var noko internt mellom han og meg. Av heilt andre (dog svært fornuftige) årsakar har Sigvald nylig spurt meg om Andeby Online nylig har hatt besøkande frå eit bestemt afrikansk land, og eg svarte at slik informasjon har vi ikkje i loggane våre. Så når Sigvald seier "Men noen logg som kan avdekke om AOL nylig har hatt besøk fra Afrika, det finnes ikke... Dette har kanskje noe med prioritering å gjøre?", er det basert på at han nok synest at dette er feil prioritering av ressursar.
Sigvald mener vel generelt at all resursbruk på ting han ikke finner nyttig er tull og at mangel på resursbruk på bagateller han ville likt og vite er dårlig dømmekraft. :)
Lars Olav
32 år, Grimstad
12.06.2005, 02:28

Helt greit. Trodde det bare var Lyn som beit på denslags...
(Pervert! (2005))
176-761
39 år, Giske
12.06.2005, 02:37

sånn som jeg opplevde Merlock var han en harmløs person...jeg syntes han virket snill.... det var latterlig og slette han bruker..!!!!!!!
12.06.2005, 15:48

T.Roland skreiv:
sånn som jeg opplevde Merlock var han en harmløs person...jeg syntes han virket snill.... det var latterlig og slette han bruker..!!!!!!!
Eg veit utruleg godt at Merlock er ein kamerat av deg. Og eg veit òg godt at vi har nokre brukarar som synest at dette var ei alt for streng avgjersle. Men det er altså den avgjersla som er tatt. Og eg forstår at Merlock har framstått som ein snill og harmlaus person, fordi alt det verste er luka bort etterkvart - men han framstår ikkje som like snill i auga til oss som har vore nøydt til å rydde etter han. Det var ikkje slik at vi berre sletta han, heller - han har fått advarslar i eit halvår, og har hatt veldig mange sjansar til å bli betre. Når han om igjen og om igjen har vald å gi blaffen i våre advarslar, gjekk vi altså til slette-trinnet. Dette gjer vi BERRE i ekstreme tilfeller, og dette var eit ekstremt tilfelle.
Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø
12.06.2005, 16:31

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...
Side 1, 2

Andeby Online © Solstrand Tekst og Bobler, Vestregata 77, 9008 TROMSØ. Telefon: 957 08 325.
E-post: post@andebyonline.com. Ansvarleg redaktør: Olaf Moriarty Solstrand.
I redaksjonen: William Fuglset, Tommy Kvarsvik og Kristin Cecilia Saue Romundset.