Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

Pris på Carl Barks Samlede Verk

Andeby Online > Diskusjonsforum > Pris på Carl Barks Samlede Verk

Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2, 3

Olaf Solstrand skreiv:

Pocket skreiv:

Hvor er det egentlig alle dere har bestilt dette her? Kan dem ikke gi folk beskjed om det er utsolgt eller om det er flere tilgjengelige av den norske utgaven?? Jeg skal ha denne norske utgaven. Kan noen gi meg link til der man bestiller? Takk:)

Nå har jeg regga meg for andre gang på denne sida: http://www.carlbarks.no/

Kan de ikke gi meg noe info? Er det en annen side det går an å bestille fra?

Slik eg har skjønt det, er det slik at for å få moglegheit til å bestille, måtte du registrere deg på denne sida FØR 2. juni. Då sendte dei nemlig ut ein e-post, der det var ein link til ei side der det gjekk an å bestille verket. Denne bestillingssida var spesielt utforma for kvar enkelt abonnent, så du kjem inn på den sida berre dersom du har eit brukarnummer, og for å få vite kva brukarnummeret ditt er, må du ha fått den e-posten 2. juni. Så ..

Jeg registrerte meg etter 2. juni på Carl Barks siden. Tre dager etter fikk jeg en innbydelse over posten som jeg svarte på. Da jeg ringte igår fikk jeg vite at jeg sto på lista så jeg vil anbefale deg å ringe til Egmont imorgen så får du fler opplysninger.

Vokste opp med Donald i femtiårene !

Innlegget blei sist redigert 21.06.2005, 23:07 av Olaf Moriarty Solstrand

Helen
Oslo

21.06.2005, 23:04

Dette er lite forskjellsbehandling! Jeg har ikke fått noe tilbud om selv om jeg registrerte meg etter 2. juni:(

Pocket
26 år

21.06.2005, 23:07

Jeg vet ikke om jeg hadde fått den innbydelsen over posten uansett siden jeg abonnerer på andre bøker også hos Egmont.
Men ta iallefall å ring, mener å huske at det var en eller annen her som fikk bestilt over tlf.

Helen
Oslo

21.06.2005, 23:11

Uanset hvad, så har de i salgsmaterialet skrevet, at man også kan bestille via telefon, så ville jeg bestille CBSV og havde ikke gjort det endnu, ville jeg ringe til Egmont Serieforlaget straks i morgen tidlig.

Thomas Pryds Lauritsen

pryds
29 år, Danmark

21.06.2005, 23:12

En annen ting, jeg tror de hadde tatt bort den siden om " registrer deg" hvis det hadde vært fulltegnet, så jeg tror du kan ta det med ro, du får sikkert abonnement.

Helen
Oslo

21.06.2005, 23:15

Ja:) Håper på det. Dette begyner nå å nærme seg besettelse. Sendte en mail til egmont nå og skal ringe de i morgen og høre.

Pocket
26 år

21.06.2005, 23:20

Helen skreiv:

En annen ting, jeg tror de hadde tatt bort den siden om " registrer deg" hvis det hadde vært fulltegnet.

Jeg tror ikke kvalitetskontrollen hos Egmont hadde gjort det.

Men er det noen som vet noe mere, eller har fått vite noe mere ? Regner med at trykkpressa borte i litauen eller hvor de trykker dette går varm allerede.

Nesten helt B O R T E herfra, Livet er for kort til å fylle det med andre sin syting .........
Hvorfor kan du lese her , eller her. En klassiker til glede for nye lesere.
Slike "eksperter" synes ofte å ha en overdrevet tro på egen smak og egen innsikt ©

Innlegget blei sist redigert 24.06.2005, 08:55 av MikroMidas

MikroMidas
46 år, Trondheim

24.06.2005, 08:55

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2, 3

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.