Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

Møt Arild Midthun på Andeby Online

Andeby Online > Diskusjonsforum > Møt Arild Midthun på Andeby Online

Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2, 3, 4

Vet du hvor lenge har Arild tenkt til å holde på, Olaf?

Sigurd
17 år, Sandefjord

07.06.2005, 22:07

hm.. lurer jeg og på;-)

I'm not worthless... I can be used as a bad example:P

General med blant annet hederstitlene T.R.O.P.P.S.S.J.E.F. og T.H.O.M.A.S.
Talentfulle, Hederlige, Orienterte, Mesterlige og Allvitende Speidergeneral

Talentfulle, Raske, Ordentlige, Pålitelige, Praktiske Snartenkte Sjef for Juniorhakkespettenes Eventyrlystne Flokk.

Ted
16 år, Bergen

07.06.2005, 22:10

Ser nå at det er kl. 23:00 det slutter... Oi! Tiden har fløyet! :-D

I'm not worthless... I can be used as a bad example:P

General med blant annet hederstitlene T.R.O.P.P.S.S.J.E.F. og T.H.O.M.A.S.
Talentfulle, Hederlige, Orienterte, Mesterlige og Allvitende Speidergeneral

Talentfulle, Raske, Ordentlige, Pålitelige, Praktiske Snartenkte Sjef for Juniorhakkespettenes Eventyrlystne Flokk.

Ted
16 år, Bergen

07.06.2005, 22:55

Vil bare gratulere Olaf og AOL generellt med et meget bra nettmøte... Sendte ikke inn spørsmål selv, ante ikke hva jeg kunne spørre om, men sinnsykt interessant å lese andre spørsmål!

Dette vil vi ha mer av... Eller...? :-)

I believe in God like I believe in the sun rise. Not because I can see it, but because I can see all that it touches.
- C.S.Lewis

Det er i utgangspunktet flott med idealisme, men det er også forskjell på å barbere seg og kutte av seg haken.

- Sigvald!

http://wilfu.blogspot.com

Wilfu
20 år, Bamble

07.06.2005, 23:31

Wilfu skreiv:

Dette vil vi ha mer av... Eller...? :)

Jo, absolutt. Fantastisk flott tiltak, og like flott gjennomført.

"To never die and conquer all, that is winning."
- Illyria

Loke Aesir
23 år, Vik

07.06.2005, 23:55

Dette gjekk verkeleg over all forventning. Ei rask gjennomtelling viser at Arild svarte på 73 spørsmål, og han har fortalt meg på telefon og e-post at han hadde det kjempegøy og gjerne stiller opp på noko slikt igjen.

Og sjølvsagt: No som vi har eit nettmøtescript som vi veit at virker, er det langt frå usannsynleg at det blir fleire nettmøter framover, forutsatt at relevante folk er interesserte i å stille opp på slikt, så klart ...

Tusen takk til alle som sendte inn spørsmål, og sjølvsagt spesielt takk til Arild som gjorde ein super innsats og svarte til gull.

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)

Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø

08.06.2005, 00:19

Olaf Solstrand skreiv:

Tusen takk til alle som sendte inn spørsmål, og sjølvsagt spesielt takk til Arild som gjorde ein super innsats og svarte til gull.

Ikke glem å takke deg selv og alle andre som har skrevet og mekket på programkoden som gjør det mulig for Arild å dele sine svar med oss på det vi måtte lure på. Kanskje få han til å ta med Sideshow Bob eller var det Tormod Løkling neste gang ;-)

Nesten helt B O R T E herfra, Livet er for kort til å fylle det med andre sin syting .........
Hvorfor kan du lese her , eller her. En klassiker til glede for nye lesere.
Slike "eksperter" synes ofte å ha en overdrevet tro på egen smak og egen innsikt ©

MikroMidas
45 år, Trondheim

08.06.2005, 08:59

MikroMidas skreiv:

Olaf Solstrand skreiv:

Ikke glem å takke deg selv og alle andre som har skrevet og mekket på programkoden som gjør det mulig for Arild å dele sine svar med oss på det vi måtte lure på.

Ja, jeg er helt enig i at Olaf fortjener all heder for dette.

Kanskje få han til å ta med Sideshow Bob eller var det Tormod Løkling neste gang ;-)

Hvorfor ikke Guden over alle Guder. Mannen som sitter med alle sannheter: Keno Don Rosa. :-D

Lars Olav
32 år, Grimstad

08.06.2005, 12:45

Lars Olav skreiv:

Hvorfor ikke Guden over alle Guder. Mannen som sitter med alle sannheter: Keno Don Rosa. :-D

Eit felles nettmøte med Arild og Don? Ikkje ser eg poenget i det, og ikkje ser eg heilt korleis det er fysisk gjennomførbart heller.

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)

Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø

08.06.2005, 12:59

Olaf Solstrand skreiv:

Lars Olav skreiv:

Eit felles nettmøte med Arild og Don? Ikkje ser eg poenget i det, og ikkje ser eg heilt korleis det er fysisk gjennomførbart heller.

Først av alt må det vel presiseres at det var ganske spøkefult fra min side når det gjelder beskrivelsen av Don Rosa.

Men nå tenkte ikke jeg at det skulle være sammen med Arild, det ble bare ikke presisert godt nok. Det var mer ment som et forslag til nye personer en kan ha nettmøte med. Dette burde jo være noe Don Rosa ville satt pris på. Han kan ha et møte med norske fans uten å måtte reise til Norge :-)

Innlegget blei sist redigert 08.06.2005, 14:27 av Lars Olav

Lars Olav
32 år, Grimstad

08.06.2005, 14:26

Det hadde selvsagt vært gøy med DR i nettmøte, men skal lure på om han egentlig har tid til det...?

Dessuten så ville nok Olaf fått en enorm jobb med å redigere bort tullespørsmål o.l.

Ikke spis mine indre organer. Jeg trenger dem selv!

Innlegget blei sist redigert 08.06.2005, 14:35 av Asterix

Asterix
18 år, Sande i Vestfold

08.06.2005, 14:34

Asterix skreiv:

Det hadde selvsagt vært gøy med DR i nettmøte, men skal lure på om han egentlig har tid til det...?

Tjah, om han kan bruke timesvis på å svare på fanmail skulle ein tru han kunne sette av to timar ein kveld til eit nettmøte... men det er så klart kun spekulasjon frå mi side. :-)

- Illyria

Loke Aesir
23 år, Vik

08.06.2005, 14:40

Loke Aesir skreiv:

Asterix skreiv:

Tjah, om han kan bruke timesvis på å svare på fanmail skulle ein tru han kunne sette av to timar ein kveld til eit nettmøte... men det er så klart kun spekulasjon frå mi side. :-)

Det vil nok være større sjanse for at det ville vært mulig i forbindelse med en eller annen utgivelse av noe han har laget. Slik det var med Arild denne gangen.

Lars Olav
32 år, Grimstad

08.06.2005, 15:58

Det har du nok rett i. :-)

- Illyria

Loke Aesir
23 år, Vik

08.06.2005, 23:17

Lars Olav skreiv:

Loke Aesir skreiv:

Asterix skreiv:

Det vil nok være større sjanse for at det ville vært mulig i forbindelse med en eller annen utgivelse av noe han har laget. Slik det var med Arild denne gangen.

Jeg ville vel tro at Don har mest tid når det _*ikke*_ skjer noe spesielt, men kanskje jeg tar feil... Uansett ikke noen stor sak å diskutere. :-) Personlig tror jeg at jeg kunen tenkt meg et nettmøte med en av de litt mindre kjente tegnere/forfattere. Eller kanskje noen helt andre, som f.eks. redaktører osv...

Vent! :-) Byron Erickson hadde jo vært perfekt!

I believe in God like I believe in the sun rise. Not because I can see it, but because I can see all that it touches.
- C.S.Lewis

Det er i utgangspunktet flott med idealisme, men det er også forskjell på å barbere seg og kutte av seg haken.

- Sigvald!

http://wilfu.blogspot.com

Wilfu
20 år, Bamble

08.06.2005, 23:39

Wilfu skreiv:

Vent! :) Byron Erickson hadde jo vært perfekt!

Ja, absolutt. Det er mange en kunne spurt om dette.

Lars Olav
32 år, Grimstad

08.06.2005, 23:51

I nyheten på forsiden er den en liten beskrivelse av Arild, der du har skrevet Daan Jippes to ganger. Skal det være slik?

David H
14 år, Østre Toten

09.06.2005, 14:52

Les gjennom nettmøtet og se hvor mange ganger Arild har nevnt Jippes, så skjønner du at det var meningen. :-)

Sigurd
17 år, Sandefjord

09.06.2005, 17:14

Hadde vært en drøm å fått i stand et nettmøte med selveste Vicar! Det er vel han jeg ønsker mest, en fantastisk tegner, er vel min yndling etter Carl Barks. Men det får vel bli med drømmen det...

Mvh,
Håvard

http://home.no.net/piacere/

Håvard
19 år

09.06.2005, 17:42

Vicar er 70 år gamal, har stadig svakare hender, snakkar dårleg engelsk og eg veit ikkje eingong om han har datamaskin. Så det får vel bli med draumen, ja.

Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø

10.06.2005, 00:29

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2, 3, 4

Andeby Online © Solstrand Tekst og Bobler, Vestregata 77, 9008 TROMSØ. Telefon: 957 08 325.
E-post: post@andebyonline.com. Ansvarleg redaktør: Olaf Moriarty Solstrand.
I redaksjonen: William Fuglset, Tommy Kvarsvik og Kristin Cecilia Saue Romundset.