Andeby Online > Diskusjonsforum > Møt Arild Midthun på Andeby Online
Gå tilbake til forumoversikta ...

David Hveem skreiv:
Nå er det 5 minutter igjen, vil dette kunne åpnes i et eget vindu eller hvordan virker dette?
Du må gå inn på
http://www.andebyonline.com/index.php?area=nettmote&id=2
Der går det an å skrive inn spørsmål, som hamnar på lista til Arild. Arild svarer på spørsmåla (merk at det har kome inn ganske mange spørsmål allereie, så det er ikkje garantert at han svarer på alle, men det er jo verdt eit forsøk), og straks han har svart på eit spørsmål, blir det lagt ut på den sida. Oppdater den sida med jamne mellomrom for å sjå om det har kome nye svar. Arild svarer så fort han kan, og svara blir lagt ut fortløpande, samtidig som han legger dei inn.
«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø
07.06.2005, 21:05

Og der er vi i gong. 
«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø
07.06.2005, 21:06

Jepps. Han har allerede svart på et
I'm not worthless... I can be used as a bad example:P
General med blant annet hederstitlene T.R.O.P.P.S.S.J.E.F. og T.H.O.M.A.S.
Talentfulle, Hederlige, Orienterte, Mesterlige og Allvitende Speidergeneral
Talentfulle, Raske, Ordentlige, Pålitelige, Praktiske Snartenkte Sjef for Juniorhakkespettenes Eventyrlystne Flokk.
Ted
16 år, Bergen
07.06.2005, 21:08

Ja... Håper jeg får svar på mine foreløbige to
Talentfulle, Raske, Ordentlige, Pålitelige, Praktiske Snartenkte Sjef for Juniorhakkespettenes Eventyrlystne Flokk.
Ted
16 år, Bergen
07.06.2005, 21:10

Takk
Håper han svarer på mitt andre spørsmål også
Ted
16 år, Bergen
07.06.2005, 21:18

David Hveem skreiv:
Kan vi sende inn mer en et spørsmål?
Send inn så mange du vil.
Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø
07.06.2005, 21:21

DonAnd skreiv:
Det hadde vert kult om Arild kunne registrere seg som brukar her i AOL.
Ja, så hadde det vært som nettmøte hver dag..hehe
Omanga Carl
Magnus Murphy
16 år, Sandefjord
07.06.2005, 21:23

DonAnd skreiv:
Det hadde vert kult om Arild kunne registrere seg som brukar her i AOL.
Eg håper at han er så fornuftig at han innser at det rett og slett SLUKER arbeidstimer. Grøss, når eg tenker på kor mykje eg kunne ha fått gjort om det ikkje var for Andeby Online ... :-)
Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø
07.06.2005, 21:58

Olaf Solstrand skreiv:
Grøss, når eg tenker på kor mykje eg kunne ha fått gjort om det ikkje var for Andeby Online ...
Fint du tar deg tid
David H
14 år, Østre Toten
07.06.2005, 22:00

Hadde tenkt å spørre han om det registreringsspørsmålet, men eg ombestemte meg.
Men då eg merka teksten eg hadde skreve og skulle trykke på "delete", så kom eg borti den venstre museknappen mens musepeikaren var på den send inn-knappen.
Så spørsmålet blei diverre sendt. 
Steinøy
14 år, Gaular
07.06.2005, 22:02

Irriterende når en selv sender inn seriøse spørsmål, og så får de som sender inn "køddespørsmål" flere svar...(hrmpf)
Ted
16 år, Bergen
07.06.2005, 22:02

Ted skreiv:
Irriterende når en selv sender inn seriøse spørsmål, og så får de som sender inn "køddespørsmål" flere svar...(hrmpf)
Ikkje sant?
Steinøy
14 år, Gaular
07.06.2005, 22:03

Det er berre å vente. Arild svarer på spørsmåla i den rekkefølga dei kom inn, og så langt har han svart på alle spørsmåla, så han kjem nok til fleire av dine òg.
Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø
07.06.2005, 22:05

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online © Solstrand Tekst og Bobler, Vestregata 77, 9008 TROMSØ. Telefon: 957 08 325.
E-post: post@andebyonline.com. Ansvarleg redaktør: Olaf Moriarty Solstrand.
I redaksjonen: William Fuglset, Tommy Kvarsvik og Kristin Cecilia Saue Romundset.