Andeby Online > Diskusjonsforum > Møt Arild Midthun på Andeby Online
Gå tilbake til forumoversikta ...

Ettersom eg har eit inntrykk av at mange ikkje leser nyheitene på sida, gjentar eg det like godt her:
Førstkomande tysdag frå klokka 21 svarer Arild Midthun på spørsmål frå AOL-brukarane i eit nettmøte på sida. Det er allereie mogleg å sende inn spørsmål.
For meir informasjon:
http://www.andebyonline.com/index.php?area=art&id=287
Gå til nettmøtet:
http://www.andebyonline.com/index.php?area=nettmote&id=2
«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Innlegget blei sist redigert 28.09.2005, 18:14 av Olaf Moriarty Solstrand
Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø
02.06.2005, 23:17

Flott tiltak frå AOL si side, og hyggeleg av Midthun å gjere dette, eg gledar meg til å lese kva han har å sei. Diverre kjem eg ikkje på nokre eksakte spørsmål å stille han... men det får ein håpe andre klarar. :-)
"To never die and conquer all, that is winning."
- Illyria
Loke Aesir
23 år, Vik
03.06.2005, 01:37

Bra tiltak, Olaf! Gleder meg til dagen kommer
Er dette kun for forummedlemmer eller kan ikkemedlemmer også delta? I tilfelle noen i klassen var interesert
I'm not worthless... I can be used as a bad example:P
General med blant annet hederstitlene T.R.O.P.P.S.S.J.E.F. og T.H.O.M.A.S.
Talentfulle, Hederlige, Orienterte, Mesterlige og Allvitende Speidergeneral
Talentfulle, Raske, Ordentlige, Pålitelige, Praktiske Snartenkte Sjef for Juniorhakkespettenes Eventyrlystne Flokk.
Ted
16 år, Bergen
03.06.2005, 08:16

Nettmøtet er opent for alle, men det kjem til å bli moderert, og Arild veljar sjølvsagt sjølv kva spørsmål han ønsker å svare på, så ingen er garantert å få svar her. Men ja da, det er berre å dra med seg heile klassen på dette.
«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø
03.06.2005, 09:31

Olaf Solstrand skreiv:
Nettmøtet er opent for alle, men det kjem til å bli moderert, og Arild veljar sjølvsagt sjølv kva spørsmål han ønsker å svare på, så ingen er garantert å få svar her. Men ja da, det er berre å dra med seg heile klassen på dette.
Jeg håper dere ikke modererer det mer en at åpenlyst useriøse spørsmål fjernes.
Lars Olav
32 år, Grimstad
03.06.2005, 11:02

Det har vi på ingen måte intensjonar om å gjera. 
Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø
03.06.2005, 11:14

Olaf Solstrand skreiv:
Det har vi på ingen måte intensjonar om å gjera. :-)
Hørtes bra ut. Ble bare litt bekymret da du nevnte at det ville bli moderert. At useriøse spørsmål fjernes er jo logisk.
Jeg gleder meg til å lese spørsmål og svar.
Lars Olav
32 år, Grimstad
03.06.2005, 11:57

Lars Olav skreiv:
Olaf Solstrand skreiv:
Det har vi på ingen måte intensjonar om å gjera. :-)
Hørtes bra ut. Ble bare litt bekymret da du nevnte at det ville bli moderert. At useriøse spørsmål fjernes er jo logisk.
Spørsmåler er bare hvor Olaf setter grensen mellom det seriøse og det useriøse. F.eks. synes jeg at det bør være greit å spørre ham (som bergenser) om hans forhold til SK Brann og (som en ung oppegående mann) om han har sett Star Wars episode III.
Amerikansk Don Rosa Index (1987-2007) til salgs:
http://duckman.pettho.com/usindex.html
Gode råd om norsk rettskriving:
LES HER
Sigvald Grøsfjeld jr.
http://duckman.pettho.com/
Sigvald
41 år, Stavanger
03.06.2005, 15:59

Ser at det har vert eit eldre nettmøte med Kari Korhonen.
Kan vere noko eg ikkje har fått med meg.
Forresten: Kor lenge har desse nettmøtesidene vert oppe?
Kan ikkje hugse å ha sett dei før.
Steinøy
13 år, Gaular
03.06.2005, 16:14

DonAnd skreiv:
Det nettmøtet ble holdt for 2 år siden. Etter det jeg ser på profilen er før du registrerte deg her på AOL.
Kan ikkje hugse å ha sett dei før.
De kom vel opp akkurat nå siden nettmøtet med Arild Midthun er om et par dager
.
Innlegget blei sist redigert 03.06.2005, 16:23 av Sigurd
Sigurd
17 år, Sandefjord
03.06.2005, 16:23

Sigvald skreiv:
Spørsmåler er bare hvor Olaf setter grensen mellom det seriøse og det useriøse. F.eks. synes jeg at det bør være greit å spørre ham (som bergenser) om hans forhold til SK Brann og (som en ung oppegående mann) om han har sett Star Wars episode III.
Ja, sjølvsagt er det greitt å spørja han om sånt, men då får det sjølvsagt vera heilt opp til Arild om han har lyst til å svare på det. 
DonAnd skreiv:
Ja, det var i april 2003. Ettersom vi har fått nytt nettmøtescript, la vi det likesågodt ut igjen no.
Sidan i går.
Sigurd skreiv:
Etter det jeg ser på profilen er før du registrerte deg her på AOL.
Det var til og med før EG registrerte meg på AOL, det var nemlig før vi fekk eit innloggingssystem.
Innlegget blei sist redigert 03.06.2005, 16:36 av Olaf Moriarty Solstrand
Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø
03.06.2005, 16:36

Olaf Solstrand skreiv:
Det var til og med før EG registrerte meg på AOL, det var nemlig før vi fekk eit innloggingssystem.
Hehe, ja vel. Jeg fikk først vite om denne siden i april 2004, når innloggingssystemet allerede var oppe. Bommert fra min side, men poenget mitt var at uansett kan jo nettmøtet ha vært før DonAnd hadde vært borte i AOL.
Sigurd
17 år, Sandefjord
03.06.2005, 16:48

Sendte inn det første spørsmålet eg kom på.
Skreiv på bokmål. Det kan jo hende han ikkje forstår så godt nynorsk. He, he! 
Innlegget blei sist redigert 03.06.2005, 16:58 av Steinøy
Steinøy
13 år, Gaular
03.06.2005, 16:56

Sigvald skreiv:
Jeg skal jo ikke påstå at dette er useriøse spørsmål, men jeg velger vel å tro at Midthun kanskje forventer å få spørsmål om sitt virke som serietegner når han stiller opp på et nettmøte på en side som tittulerer seg Andeby Online.
Drikaton.
Guffen D. - sannsynligvis den morsomste skribenten i nyere, norsk nett-donaldisme
Drikaton
45 år, Nittedal
03.06.2005, 17:30

Drikaton skreiv:
Sigvald skreiv:
Jeg skal jo ikke påstå at dette er useriøse spørsmål, men jeg velger vel å tro at Midthun kanskje forventer å få spørsmål om sitt virke som serietegner når han stiller opp på et nettmøte på en side som tittulerer seg Andeby Online.
Jeg vil også tro at han forventer det men slike litt utenomspørsmål må da være greie spesielt med tanke på at han kan velge hva han vil svare på selv.
Jeg regner dessuten med at det er han som har tegnet den Star Wars forsiden på Donald og jeg har veldig vanskelig for å tro at han ikke har sett ihvertfall den opprinnelige sagaen ut fra de få detaljene han har fått med seg i tegningen.
Lars Olav
32 år, Grimstad
03.06.2005, 19:53

Da var mine tre kjappe levert til Professor Midthun. Han er vel definitivt i nedslagsfeltet for den originale trilogien så han har nok ett forhold til de filmene. Mener også å huske diverse StarWars parodier av han i det meget underkjente norske humorbladet Pyton.
Nesten helt B O R T E herfra, Livet er for kort til å fylle det med andre sin syting .........
Hvorfor kan du lese her , eller her. En klassiker til glede for nye lesere.
Slike "eksperter" synes ofte å ha en overdrevet tro på egen smak og egen innsikt ©
MikroMidas
45 år, Trondheim
03.06.2005, 20:39

Vil gjerne minne om at dette er i kveld.
Still spørsmål, og still gjerne opp for å lese svara direkte (og eventuelt kome med følgespørsmål).
Innlegget blei sist redigert 07.06.2005, 19:29 av Olaf Moriarty Solstrand
Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø
07.06.2005, 19:28

Joho!
bare en time igjen
I'm not worthless... I can be used as a bad example:P
General med blant annet hederstitlene T.R.O.P.P.S.S.J.E.F. og T.H.O.M.A.S.
Talentfulle, Hederlige, Orienterte, Mesterlige og Allvitende Speidergeneral
Talentfulle, Raske, Ordentlige, Pålitelige, Praktiske Snartenkte Sjef for Juniorhakkespettenes Eventyrlystne Flokk.
Ted
16 år, Bergen
07.06.2005, 20:06

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online © Solstrand Tekst og Bobler, Vestregata 77, 9008 TROMSØ. Telefon: 957 08 325.
E-post: post@andebyonline.com. Ansvarleg redaktør: Olaf Moriarty Solstrand.
I redaksjonen: William Fuglset, Tommy Kvarsvik og Kristin Cecilia Saue Romundset.