Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

Skrue og Bestemor ER søsken

Andeby Online > Diskusjonsforum > Skrue og Bestemor ER søsken

Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2

Etter å ha undersøkt dette grundig, har jeg kommet fram til at Skrue McDuck og Bestemor Duck er bror og søster. Så da er det avgjort....

"Kven er kven" ruler lizzom

Innlegget blei sist redigert 28.09.2005, 13:12 av Olaf Moriarty Solstrand

Merlock

25.05.2005, 21:11

For ikke å få stryk på dette svaret må du vise utregning.

Først da kan du sette to streker under svaret.

Det er forferdende å reflektere over hvordan et enkelt, ubetenksomt ord kan føre til katastrofe somme tider.

~P.G.W~

Lillegull
28 år, Grimstad

25.05.2005, 21:16

Marco Rota har bevist det. Jeg stoler på mannen...
I det siste har jeg forstått at Skrue og bestemor MÅ være søsken- det ligger i kortene

Merlock

25.05.2005, 21:32

Det er grunn til å tro at Don Rosa mener det samme. Han forsøker å narre oss ved ikke å fremstille Skrue og Bestemor som søsken, og dette gjør han for at vi skal diskutere saken. Han morer seg nok over at enkelte tror på hans "versjon", som bare er laget for å lede oss på ville veier. Saken er klar- Søster og bror, sanne ord!

Merlock

25.05.2005, 21:39

Lillegull skreiv:

Først da kan du sette to streker under svaret.

Les Skrue McDucks Liv & Levnet, og finn Rosas skjulte budskap. Rosa morer seg over vår uvitenhet. Mannen er et geni.

Innlegget blei sist redigert 25.05.2005, 21:51 av Merlock

Merlock

25.05.2005, 21:45

Merlock skreiv:

Marco Rota har bevist det. Jeg stoler på mannen...

Han har ikkje BEVIST det, han har vist det - det er noko anna. Ettersom Duckuniverset er lagt opp slik at ein kvar forfattar og teiknar kun viser sin tolkning av det held det ikkje at eit faktum er vist i ei historie for å kalle det for bevis så lenge andre offisielle Duckseriar motstrider dette...

Men i Marco Rotas versjon av Duckuniverset er dei absolutt søsken. DET er bevist. Kva du måtte meine at Don Rosa måtte meine (eller kva Don Rosa måtte meine, for den del) er totalt irrelevant både for Rotas versjon og for Duckuniverset som heilheit. Det er faktisk irrelevant for Rosas versjon òg - så lenge det ikkje blir eksplisitt vist i ein offisiell teikneserie er det berre tankespinn frå hans side. Så sjølv om han skulle ha dei skjulte motivene du påstår å ha oppdaga så er det fortsatt berre spekulasjonar frå hans side, og har ingenting med fakta å gjere. :-)

"To never die and conquer all, that is winning."
- Illyria

Loke Aesir
24 år, Vik

25.05.2005, 22:40

For tjue år sidan var dei absolutt sysken. Bestemor var Donalds mor (noko som etter mi meining kjem veldig klart fram allereie i stripene til Taliaferro), Skrue var Donalds morbror. Kven som knytta dette slektsbandet vitast ikkje - kanskje var det Guido Martina i "Den hodeløse totempælen". Dei hadde eit bror/søster-forhold som nok var tydelegast i S-historier, og det var alltid tydeleg at dei hadde felles oppvekst.

Men av ein eller annan grunn var dette synet noko internt vi hadde her i Europa. Sjølv om dei to nok er meint å framstå som søsken i mange amerikanskproduserte historier, var dette historier som var laga spesielt for den utanlandske marknaden. Carl Barks framstilte dei ikkje som søsken (sjølv om han heller aldri gjorde så veldig mykje for å hevde at dei IKKJE var det, og kven veit korleis han hadde stilt seg dersom han kjente til denne europeiske historieutviklinga).

Og så, på 1990-talet, bestemte Egmont seg for å la jobben med å teikna Donalds stamtre og skrive Skrues livshistorie gå til ein amerikaner. For all del, ein veldig dyktig amerikaner som skriver svært gode historier. Men den einaste kjelda han brukte for dette slektskapet var Carl Barks' **private** **notater** - og sidan det har Egmont meint at Bestemor er Skrues svogers mor. Og det er difor den versjonen som er "fasit" i dagens Donald Duck & Co-blader.

Men kva som er "riktig", varierer frå person til person. Det eksisterer historier som viser at dei er søsken, og det eksisterer historier som viser at dei ikkje er det. Kva er riktig? Kva er feil? Begge deler. Ingen av delene. Alt varierer frå forlag til forlag, frå forfattar til forfattar, og frå lesar til lesar. Sånn er det nemlig med Disney-seriar.

http://www.nettserier.no/pacham/

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

25.05.2005, 23:59

Heilt einig - det der var vel omtrent det eg sa, berre med faktiske døme og ikkje generelt tåkesnakk tatt rett ut av lause lufta. ;-)

- Illyria

Loke Aesir
24 år, Vik

26.05.2005, 00:10

Olaf Solstrand skreiv:

Men kva som er "riktig", varierer frå person til person. Det eksisterer historier som viser at dei er søsken, og det eksisterer historier som viser at dei ikkje er det. Kva er riktig? Kva er feil? Begge deler. Ingen av delene. Alt varierer frå forlag til forlag, frå forfattar til forfattar, og frå lesar til lesar. Sånn er det nemlig med Disney-seriar.

Det er slike kloke utsagn som gjør at du er en av verdensvevens desidert mest respekterte administratorer Olaf! :-)

Legg meg på bordet og kall meg Donald Duk!

http://www.dingus.be - bloggen til Det Gode Selskap.

Guffen Delbekk
23 år, Halden

26.05.2005, 08:00

Carl Barks var nå ikke så nøye med slektsforholdene. Til og med Petter Smart omtaler Skrue som onkel.

"This plan is so perfect it's retarded."
- Peter

Einherje
42 år, Tromsø

26.05.2005, 10:39

Har dere ikke lagt merke til at Skrue & Bestemor er svært like av utseende? De MÅ være søsken! ;-)

Merlock

26.05.2005, 20:24

Merlock skreiv:

Har dere ikke lagt merke til at Skrue & Bestemor er svært like av utseende? De MÅ være søsken! ;-)

Ja, det er jo svææææært uvanleg å ha nebb i Andeby!

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

26.05.2005, 21:09

Olaf Solstrand skreiv:

Ikke vær så nebbete da. Det ødelegger denne trådens seriøse atmosfære. De har begge hvite fjær!

Merlock

26.05.2005, 21:50

Olaf Solstrand skreiv:

Merlock skreiv:

...det er faktisk det. Sjå på teikningar av gateliv, butikkansatte, buss-sjåførar, naboar... kor ofte ser du nokon med nebb utan at denne er ein fast karakter i historiane? Minst 90% av innbyggarane i Andeby har grise- eller, endå vanlegare, hundresnute. Om ein reknar Mikke-historiar til å foregå i Andeby er det òg eit par kattar, mus og rotter... særs, særs få har egentleg nebb.

- Illyria

Loke Aesir
24 år, Vik

26.05.2005, 21:54

Loke Aesir skreiv:

...det er faktisk det. Sjå på teikningar av gateliv, butikkansatte, buss-sjåførar, naboar... kor ofte ser du nokon med nebb utan at denne er ein fast karakter i historiane?

Ofte nok til at det absolutt ikkje er eit teikn på slektskap. Eg veit at hunder dekker det store fleirtalet, men nokre nebb er det likevel.

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

26.05.2005, 22:24

Olaf Solstrand skreiv:

Loke Aesir skreiv:

...det er faktisk det. Sjå på teikningar av gateliv, butikkansatte, buss-sjåførar, naboar... kor ofte ser du nokon med nebb utan at denne er ein fast karakter i historiane?

Ofte nok til at det absolutt ikkje er eit teikn på slektskap. Eg veit at hunder dekker det store fleirtalet, men nokre nebb er det likevel.

Joda, men så vanleg som du forsøkte å få det til å lyde som er det ikkje. :-)

- Illyria

Loke Aesir
24 år, Vik

26.05.2005, 22:26

Merlock skreiv:

Etter å ha undersøkt dette grundig, har jeg kommet fram til at Skrue McDuck og Bestemor Duck er bror og søster...

Jeg gidder ikke bruke mye energi på denne debatten og vil bare påpeke at mange mener mye om dette. Det som imidlertid er sikkert er at de aller fleste kilder fastslår at Skrue ER skotte, mens så vidt jeg vet er det INGEN kilder som noen gang har fremstilt Bestemor Duck som skotte...

Amerikansk Don Rosa Index (1987-2007) til salgs:
http://duckman.pettho.com/usindex.html

Gode råd om norsk rettskriving:
LES HER

Sigvald Grøsfjeld jr.
http://duckman.pettho.com/

Sigvald
42 år, Stavanger

26.05.2005, 23:44

Loke Aesir skreiv:

Olaf Solstrand skreiv:

...det er faktisk det. Sjå på teikningar av gateliv, butikkansatte, buss-sjåførar, naboar... kor ofte ser du nokon med nebb utan at denne er ein fast karakter i historiane? Minst 90% av innbyggarane i Andeby har grise- eller, endå vanlegare, hundresnute. Om ein reknar Mikke-historiar til å foregå i Andeby er det òg eit par kattar, mus og rotter... særs, særs få har egentleg nebb.

Nå ja, men det er da heller ikke så uvanligt, at folk kigger efter ænderne på gaden, osv. Det er vel ikke meget mere uvanligt at være and i Andeby end at tilhøre et mindretal som fx rødhårede eller muslimer i enhver halvstor eller større europæisk by -- grupper, der ikke repræsenterer en så frygtelig stor procentdel af befolkningen, men som man alligevel ser på gaden hver dag, og der derfor ikke er noget uvanligt ved. Men da alligevel lidt pudsigt at tænke på, at ænder udgør et mindretal i Andeby ;-)

Thomas Pryds Lauritsen

pryds
29 år, Danmark

27.05.2005, 01:09

pryds skreiv:

Men da alligevel lidt pudsigt at tænke på, at ænder udgør et mindretal i Andeby ;-)

Det var kanskje flest ender der då den blei grunnlagt...

- Illyria

Loke Aesir
24 år, Vik

27.05.2005, 01:57

Det er vel vanligst at hvis det er andre ender med i historiene, har de en viktig rolle. Jeg har tenkt en del på dette før, og det pleier ikke å være så mange ender som bare er "statister". Men jeg mener at det faktisk er flere statistiske ender i Pocketene. Ihvertfall blandt barna.

Omanga Carl

Magnus Murphy
17 år, Sandefjord

27.05.2005, 14:07

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.