Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

Hall of Fame framover

Andeby Online > Diskusjonsforum > Hall of Fame framover

Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2, 3

Don Rota skreiv:

En //tredje// bok om Don Rosa...:( Den plassen kunne heller vært reservert for Floyd Gottfredson, Cesar Ferioli eller Tony Strobl. Venter spent på når Gottfredson får sin bok, den har blitt utsatt alt for lenge nå...

Gottfredson burde ha komet ut nå i stedet for Marco Rota - dette selvsagt fordi Gottfredson (i henhold til Olaf) jo ville fylt 100 år for 2 dager siden.

Olaf Solstrand skreiv:

Det er òg difor dei gir ut så mange kjempedårlege Don Rosa-historier - i staden for å samle dei beste historiene hans, har dei bestemt seg for å gi ut **alle** historiene hans.

Kjempedårlege???
Mener du at alle, også at Barks, innimellom har laget "kjempedårlege" historier - eller er dette et nytt spark mot Don Rosa?

Amerikansk Don Rosa Index (1987-2007) til salgs:
http://duckman.pettho.com/usindex.html

Gode råd om norsk rettskriving:
LES HER

Sigvald Grøsfjeld jr.
http://duckman.pettho.com/

Innlegget blei sist redigert 07.05.2005, 00:50 av Sigvald

Sigvald
41 år, Stavanger

07.05.2005, 00:47

Eg meiner at dei gir ut dei dårlegaste historiene til Don Rosa. Er garantert ein del dårlege historier i Barks si samling òg, sjølv om eg ikkje kjem på noko på sparket. Poenget mitt er at ved å gi ut alle historiene hans, blir kvaliteten langt meir vekslande enn dersom dei skulle finne ei bok og samle dei beste historiene hans i. Med Scarpa, Vicar og andre serieskaparar antar eg at Egmont har tenkt slik at dei har prøvd å samle historier som viser det beste av denne serieskaparen - på den måten har t.d. Scarpa-boka blitt ei fantastisk bok med tre av tre kjempegode historier. Og det er mykje god lesing i Don Rosa-bøkene òg, men samanlikna med andre bøker i Hall of Fame-serien er det langt fleire daudpunkter fordi dei gir ut absolutt alle historiene han har laga, og nokre av dei er rett og slett dårlege, og dei kjem med i boka likevel.

Og nei, dette er ikkje eit spark spesielt mot Don Rosa - eg hadde hatt det same synet på Marco Rota-bøker dersom dei hadde bestemt seg for å gjera det same med historiene hans, eller William Van Horn-bøker dersom dei hadde bestemt seg for å gjera det same med historiene hans. Og eg seier heller ikkje at dette er noko ublanda negativt - dersom ein er svoren Don Rosa-fan, er det veldig fint med eit "Don Rosa Library" som gir ut alt mannen har skrive uavhengig av kvalitet. Men det blir noko heilt anna enn dei andre bøkene i serien, fordi dei i Don Rosa-bøkene tenkjer kvantitet i staden for konsentrert kvalitet.

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)

Innlegget blei sist redigert 07.05.2005, 13:06 av Olaf Moriarty Solstrand

Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø

07.05.2005, 05:08

Nå erter jeg vel på meg de vanlige med mine kommentarer :-) men jeg prøver allikevel.Det jeg synes er litt rart med denne hall of fame serien er litt av konseptet.

Den skal presentere det beste av de beste tegnerene utenom Barks og rosa. Vel vel grei nok den, men i tillegg vil forlaget tydeligvis gi ut ett Don rosa library men tør ikke gjøre det i egen serie, eller vil kanskje ikke. Også sikkert ganske vanskelig å gi det ut før han har lagt ned pennen og sluttet og lage skrues liv del 8b revisjon f. Ihvertfall er Don rosa library maskert som hver femte bok i denne serien, og jeg vet at denne serien ALDRI blir komplett. Det beste av de beste og Don rosa library blir da to ønsker på en gang.

I tillegg virker det som at for noe skal selge (nok) må det være med endel Barks også. Og for ikke å ødelegge for Carl Barks biblioteket som kommer litt senere så resirkuleres bare litt av Barks sine historier i denne serien. Siden de seriene har vært resirkulert før ganske mange ganger så finner vi på en ny vri med akkurat de seriene. Første heftet var en litt bearbeidet versjon av Geir Hasnes sin Duckmobiles med tegneseriene i tillegg, neste bok handler om mat. Hvilket basal behov skal den tredje Barks boken handle om da ??

Det beste av de beste, Don Rosa Library og Barsk basal behov i en bokserie, det blir tre ting på en gang og det blir noe klissete søt med plastikk inni som jeg ikke liker. Min spådom for serien totalt er tre Barsk bøker, fire Don rosa bøker, og 9-10 andre bøker innimellom. Det vil si det kommer til å komme 20 bøker i den serien og ihvertfall ikke noe komplett Don rosa library.

Antar at noen er uenige i dette :-)

Nesten helt B O R T E herfra, Livet er for kort til å fylle det med andre sin syting .........
Hvorfor kan du lese her , eller her. En klassiker til glede for nye lesere.
Slike "eksperter" synes ofte å ha en overdrevet tro på egen smak og egen innsikt ©

Innlegget blei sist redigert 07.05.2005, 12:29 av MikroMidas

MikroMidas
45 år, Trondheim

07.05.2005, 12:26

Er ikke uenig med deg. Får enda frysninger av å se lay outen av de bøkene. Hvem er det som bestemmer hvordan de skal se ut? Ville ikke hatt de i bokhylla om Egmont betalte meg døgnleie en gang. Fysj de er stygge...

Glemte også å legge til: Bruken av navnet "Hall of Fame", ødelegger "bibliotekets" intensjoner. Å skape fokus på andre tegnere enn Barks og Rosa. Nå har det utviklet seg til noe midt i mellom.

"This plan is so perfect it's retarded."
- Peter

Innlegget blei sist redigert 07.05.2005, 12:40 av Einherje

Einherje
42 år, Tromsø

07.05.2005, 12:37

Einherje skreiv:

Er ikke uenig med deg. Får enda frysninger av å se lay outen av de bøkene. Hvem er det som bestemmer hvordan de skal se ut? Ville ikke hatt de i bokhylla om Egmont betalte meg døgnleie en gang. Fysj de er stygge...

Jeg begrenser antallet sterkt i min hylle, og har ikke angret på det. Hylleplass får en dessuten ALDRI nok av.

Glemte også å legge til: Bruken av navnet "Hall of Fame", ødelegger "bibliotekets" intensjoner. Å skape fokus på andre tegnere enn Barks og Rosa. Nå har det utviklet seg til noe midt i mellom.

Helt riktig, serien er blitt ett kinderegg som skal dekke tre behov i tillegg til slemme forlagets behov for å melke oss for ennå mere penger :-)

Nesten helt B O R T E herfra, Livet er for kort til å fylle det med andre sin syting .........
Slike "eksperter" synes ofte å ha en overdrevet tro på egen smak og egen innsikt ©

MikroMidas
45 år, Trondheim

07.05.2005, 13:33

Sjølv om eg prinsipielt einig i at å kombinere tre bokserier i ein på denne måten er uryddig og ikkje så reint lite irriterende, så er eg glad for det - eg ville aldri tatt meg råd til å kjøpe eit Carl Barks Library-abonnement, men eg VILLE ha kjøpt både eit reint Hall of Fame (dvs ei bok til kvar forfattar/teiknar) og eit Don Rosa Library-abonnement, sjølv om eg egentleg ikkje har råd til det. På denne måten får eg begge deler til ein litt meir overkommeleg pris (fordi eg slepp å kjøpe begge parallellt). Dessutan er eg såpass fan av Don at sjølv hans dårlegaste historiar for meg er betre enn dei dårlegaste historiane i andre bøker, fordi dei i andre bøker har valgt å ha med andre serier enn dei absolutt historiemessig beste av ulike grunnar. (Som Donald-historia i Murrys bok, som er der kun for å vise at han teikna Donald)

I tillegg kjem det faktum at me aldri ville fått ein Hall of Fame der det kun var ei Don Rosa-bok. Altfor få ville abonnert, og den ville gått inn tidleg. Er einig i det folk her seier om at heller ikkje serien som den er no vil fullførast, men den ville vore ferdig lenge før om folk ikkje hadde blitt frista med ei komplett Don Rosa-samling. Sånn er det berre. Eg vil heller ha ein rotete serie der eg trass alt ville ha kjøpt 4/5 av bøkene uansett (eg hadde ikkje brydd meg med Barksbøkene om eg ikkje hadde abonnert) enn ein ryddig som blir lagt ned etter tre utgivingar grunna for liten oppslutning.
Apropo Barksbøkene, forresten, når skal dei få eit **interessant** tema?! Biler og mat? Kjære vene. Kva med "reiser"? "Mytologi"? "Penger"? Alle tre ting Barks er innom i flust av gode historiar, og der fellesnemnaren blir litt meir enn ein dårleg unnskyldning for å samle saman ei bok. For all del - liker artiklene - men dette **må** dei då kunne gjere betre? (Burde ha lese "Mat"-boka òg før eg påstår dette, så klart, men eg vil berre få ut litt frustrasjon over at eg må vente kjempelenge på neste HoF-bok eg faktisk er interessert i)

Men det einaste eg er særleg misnøgd med mht. Hall of Fame er egentleg at eg må kjøpe det på norsk - har lese særs mange av desse historiane før, og å fått dei på engelsk (i alle fall dei som er skreve på engelsk) ville gjort dei meir interessante for omattlesning. Men det er jo berre eit urealistisk ynskje, eg er stornøgd med denne serien, eg, og gleder meg til å lese Rota-boka (har kun lese forordet så langt, har hatt mykje å gjere i det siste) trass i at dei hadde klart å velge omtrent alle dei seriene hans som eg alt hadde i blader og album. :-)

"To never die and conquer all, that is winning."
- Illyria

Innlegget blei sist redigert 07.05.2005, 14:18 av Loke Aesir

Loke Aesir
23 år, Vik

07.05.2005, 14:17

MikroMidas skreiv:

Min spådom for serien totalt er tre Barsk bøker, fire Don rosa bøker, og 9-10 andre bøker innimellom. Det vil si det kommer til å komme 20 bøker i den serien og ihvertfall ikke noe komplett Don rosa library.

Antar at noen er uenige i dette :-)

Tja ... umiddelbart er eg på ingen måte ueinig. Men ein veit aldri ... Kor mange hadde trudd for seks og eit halvt år sidan at "De komplette årgangene" skulle halde ut så lenge som til no? Eg trur at sånt er veldig uforutsigbart.

**Laus** **og** **ikkje** **særleg** **seriøs** **gjetning** **på** **framgangen** **i** **HOF-serien:**

//Juli// //2005:// "Hall of Fame: Carl Barks - Mat i Andeby" kjem ut.
//September// //2005:// "Hall of Fame: William Van Horn" kjem ut.
//Desember// //2005:// "Hall of Fame: Don Rosa III" kjem ut.
//Februar// //2006:// "Hall of Fame: Daan Jippes" kjem ut.
//Mars// //2006:// På eit møte i Serieforlaget blir det vedtatt at ettersom salet av bøker er betrakteleg lågare enn forventa, skal bøkene frå no av vera tilgjengelege i bokhandelen.
//April// //2006:// "Hall of Fame: Floyd Gottfredson" kjem ut. Abonnentane får med eit brev om at bøkene frå no av er tilgjengelege i bokhandel.
//Mai// //2006:// 87% av abonnentane seier opp abonnementet sitt.
//Juni// //2006:// "Hall of Fame: Carl Barks - Om endene og havet" kjem ut. Boka selger ikkje så godt, men likevel mange gonger betre enn Gottfredson-boka.
//September// //2006:// "Hall of Fame: Al Taliaferro" kjem ut, og selger veldig dårleg.
//Oktober// //2006:// Folk på Serieforlaget diskuterer om "Hall of Fame"-konseptet kanskje har gått ut på dato, og det snakkast i gangane om å leggja ned serian.
//Desember// //2006:// "Hall of Fame: Don Rosa IV" kjem ut, og blir så populær at førsteopplaget blir rivd bort frå bokhandlane på ei helg. Egmont forstår at serien har potensiale om han berre endrast litt.
//Januar// //2007:// På eit møte i Serieforlaget blir redaktørane einige om at frå no av skal frekvensen på bøkene endrast. No skal det kome ut tre Don Rosa-bøker i året, pluss ei Barks-bok og ei bok med andre serieskaparar enn Barks og Rosa.
[...]
//September// //2007:// For å få plass til fleire serieskaparar i serien, blir den planlagte Tony Strobl-boka erstatta med "Hall of Fame: Tony Strobl og Daniel Branca".
[...]
//Mai// //2008:// Egmont innser plutseleg at no har dei gitt ut alle historiene Don Rosa har skrive. Dei gulper og håper at folk ikkje leggjer merke til det - dersom dei andre bøkene i serien selger bra, kan dei kanskje erstatte Don Rosa-bøkene med bøker om andre serieskaparar og litt fleire Barks-bøker i året.
//Juni// //2008:// "Hall of Fame: Historier av Giorgio Cavazzano, Mau Heymans, Flemming Andersen og Håkon Aasnes" selger totalt tjue eksemplarar i heile Noreg. Alle dei gjenverande abonnentane seier opp abonnementet sitt. Egmont er skuffa over desse tala, men bestemmer seg for å prøve å gi ut ei bok til før serien er dødsdømt.
//August// //2008:// "Hall of Fame: Carl Barks og historier om sminke i Andeby" selger berre eitt einaste eksemplar, og det er til ein mann som trengte noko å støtte opp eit vippande campingbord med.
//Oktober// //2008:// Egmont prøver å gi ut "Hall of Fame Classic: De første Don Rosa-historiene - til glede for nye lesere". Sigvald går på IKEA for å kjøpe seg ei ny bokhylle. (:-))
//November// //2008:// Egmont innser at utviklinga av Hall of Fame har vore ein fiasko, og leggjar ned serien.

Rein gjetning, og forhåpentlegvis langt frå den utviklinga som kjem til å skje med Hall of Fame-serien. Men ein veit aldri. :-)

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)

Innlegget blei sist redigert 07.05.2005, 14:35 av Olaf Moriarty Solstrand

Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø

07.05.2005, 14:31

Deler av det der lød så truleg at det var grueleg... _Nettopp_ slik tenkjer altfor mange High&Mighty-folk innanfor forlag og tv- og filmselskap. Veldig kynisk på kortsikt, men med nærmast barnlig optimisme på lang sikt.

(Dersom det faktisk går i den retningen der burde du sende ein link til denne tråden til Egmont, og bevise at du fortjener ei toppstilling der for å hindre liknande ting i å skje i framtida. ;-) )

- Illyria

Loke Aesir
23 år, Vik

07.05.2005, 14:58

Einherje skreiv:

Ett skikkelig kinder-egg vil jeg si at serien er. Men navnet "hall of fame" synes jeg forlaget kunne spart seg og heller kommet opp med ett norsk navn på det målføret de hadde foretrukket.

Olaf Solstrand skreiv:

Rein gjetning, og forhåpentlegvis langt frå den utviklinga som kjem til å skje med Hall of Fame-serien. Men ein veit aldri. :-)

Kvalifisert gjetning, og jeg håper du får rett på det punktet at serien blir å få kjøpt i løssalg slik at jeg slipper og bli pådyttet disse Don rosa bøkene bare fordi jeg ønsker meg kvalitets utgivelser av de andre serieskaperene.

MikroMidas
45 år, Trondheim

08.05.2005, 21:23

MikroMidas skreiv:

Navnet "hall of fame" synes jeg forlaget kunne spart seg og heller kommet opp med ett norsk navn på det målføret de hadde foretrukket.

Det har da også sine store fordeler med en slik internasjonal standardtittel. Nå kan donaldister i alle land, f.eks. AC (Danmark) og Olaf (Norge) snakke sammen om denne serien uten fare for å misforstå hverandre.

LES HER

Sigvald Grøsfjeld jr.

Sigvald
41 år, Stavanger

08.05.2005, 21:53

Sigvald skreiv:

Nå kan donaldister i alle land, f.eks. AC (Danmark) og Olaf (Norge) snakke sammen om denne serien uten fare for å misforstå hverandre.

Så når du snakker med AC om andre disney serier enn denne så konverserer Dere på engelsk altså

MikroMidas
45 år, Trondheim

08.05.2005, 22:03

MikroMidas skreiv:

Einherje skreiv:

Ett skikkelig kinder-egg vil jeg si at serien er. Men navnet "hall of fame" synes jeg forlaget kunne spart seg og heller kommet opp med ett norsk navn på det målføret de hadde foretrukket.

Det er eg så utruleg einig i. Direkte idiotisk, er det.

Olaf Solstrand skreiv:

Kvalifisert gjetning, og jeg håper du får rett på det punktet at serien blir å få kjøpt i løssalg slik at jeg slipper og bli pådyttet disse Don rosa bøkene bare fordi jeg ønsker meg kvalitets utgivelser av de andre serieskaperene.

Hm, gjekk du glepp av det punktet i gjettinga hans der han forutsåg at ultegging av serien for laussalg ville vere punktet som drepte den?

Er det forresten sikkert at det kun er Barks og Rosa som får meir enn ei bok? Meinar hugse frå annonsen eg såg då eg blei klar over serien at andre òg kunne få to eller tre bøker. Men kanskje eg hugsar feil. (Tek opp dette fordi den nye Rota-boka fekk meg til å hugse kor godt eg likte Tidsmaskinen-historiane og ei bok som samlar desse (eller om det er for mange av dei, eit utvalgt knippe) ville vore himmelsk :-D)

- Illyria

Innlegget blei sist redigert 08.05.2005, 22:49 av Loke Aesir

Loke Aesir
23 år, Vik

08.05.2005, 22:46

Noe jeg har lagt merke til er at mange av bøkene har prøvd å vise representative historier som skal dekke hele tegnerens karriere, noe som f.eks var tilfellet med Vicar, Murry og delvis også Rota. Med Scarpa fikk jeg derimot ikke helt denne følelsen, og vi fikk da også kun tre historier her. Hvis det er slik som blir sagt her at flere enn Barks og Rosa kan få flere bøker, så er det kanskje duket for en ny Scarpa-bok??

www.kelpie.no/tommy - Bloggen min!

Innlegget blei sist redigert 08.05.2005, 22:59 av Tommy

Tommy
24 år, Odda

08.05.2005, 22:58

MikroMidas skreiv:

Ett skikkelig kinder-egg vil jeg si at serien er.

Forskjellen er jo at Hall of Fame faktisk gir deg tre ting på ein gong i staden for å love det. Ja, dei seier at kinderegg oppfyller tre ønsker på ein gong, men ... dersom tre unger skal dele eit kinderegg, og ein tar leiken og ein tar sjokoladen, synest eg synd på den stakkaren som må sitja att med spenninga. Nei, då er det betre med Hall of Fame som definitivt gir tre forskjellige ting - Don Rosas samlede verker for Rosa-fetisjisten, Carl Barks temabøker for han som har alt Barks har skrive frå før, men er så ivrig samlar at han berre MÅ kjøpe alle bøker som er merka "Carl Barks", og den bleike særingen som absolutt insisterer på at Disney er så mykje meir enn Barks og Rosa. (og det er forresten vi bleike særingar som får "spenninga" i denne serien, men vi får faktisk bøkene i tillegg.)

Men navnet "hall of fame" synes jeg forlaget kunne spart seg og heller kommet opp med ett norsk navn på det målføret de hadde foretrukket.

Eg synest at Hall of Fame er eit ganske tøft namn, faktisk - skulle eg kome med eit forslag til eit heilnorskt alternativ ... tja, det er vanskeleg, men eg trur at eg går for "Åsgard" (framleis med undertittelen "De store serieskaperne";-). :-) Men uansett er Hall of Fame eit kjempetøft namn som det overraskar meg kraftig at ikkje er trademarka for lenge sidan.

Sigvald skreiv:

Det har da også sine store fordeler med en slik internasjonal standardtittel. Nå kan donaldister i alle land, f.eks. AC (Danmark) og Olaf (Norge) snakke sammen om denne serien uten fare for å misforstå hverandre.

Donaldister har ikkje problemer med å forstå kvarandre uansett - andebyisk er eit universalspråk! :-) Og hadde vi hatt ulike titlar, kunne vi jo beundre kvarandres boktitlar ("Jøss, har de kalt det 'Hall of Fame'? Artig tittel ... vi har kalt det 'Åsgard' ... du synest det ja?";-). Hadde vi vore i humør til det kunne vi til og med prøve å gjette oss fram til kva bokserie det eigentleg er snakk om basert på skildringar av innhaldet, til og med.

Loke Aesir skreiv:

(Tek opp dette fordi den nye Rota-boka fekk meg til å hugse kor godt eg likte Tidsmaskinen-historiane og ei bok som samlar desse (eller om det er for mange av dei, eit utvalgt knippe) ville vore himmelsk :-D)

Marco Rota har nok laga berre to av historiene i Tidsmaskinen-serien - dei andre er laga av andre serieskaparar.

Innlegget blei sist redigert 08.05.2005, 23:12 av Olaf Moriarty Solstrand

Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø

08.05.2005, 23:12

Olaf Solstrand skreiv:

Men navnet "hall of fame" synes jeg forlaget kunne spart seg og heller kommet opp med ett norsk navn på det målføret de hadde foretrukket.

Eg synest at Hall of Fame er eit ganske tøft namn, faktisk - skulle eg kome med eit forslag til eit heilnorskt alternativ ... tja, det er vanskeleg, men eg trur at eg går for "Åsgard" (framleis med undertittelen "De store serieskaperne"). :-)

Høh, "Åsgard" var eit veldig originalt forslag, hadde aldri falle meg inn å kalle det det. Men det var jo uhyggeleg bra og beskrivande! (At eg likar det burde forresten vere unødvendig å poengtere, om ein ser på nicket mitt...)

Men uansett er Hall of Fame eit kjempetøft namn som det overraskar meg kraftig at ikkje er trademarka for lenge sidan.

Kjempefint namn. Men det er ikkje norsk.

Loke Aesir skreiv:

(Tek opp dette fordi den nye Rota-boka fekk meg til å hugse kor godt eg likte Tidsmaskinen-historiane og ei bok som samlar desse (eller om det er for mange av dei, eit utvalgt knippe) ville vore himmelsk :D)

Marco Rota har nok laga berre to av historiene i Tidsmaskinen-serien - dei andre er laga av andre serieskaparar.

Makes sense, ettersom eg ikkje attkjente teiknestilen hans i det andre albummet eg hadde liggande. :-) Får vel tråle bruktbutikkar etter Tidsmaskinen-album, då. (Men håpar likevel på ei Scarpa eller Rota-bok til.)

- Illyria

Loke Aesir
23 år, Vik

09.05.2005, 01:35

Loke Aesir skreiv:

Hm, gjekk du glepp av det punktet i gjettinga hans der han forutsåg at ultegging av serien for laussalg ville vere punktet som drepte den?

Nei, men på det tidspunktet vil JEG ha fått min Daan Jiipes og min Van Horn bok så da driter JEG i alt annet :-)

Olaf Solstrand skreiv:

Nei, då er det betre med Hall of Fame som definitivt gir tre forskjellige ting - Don Rosas samlede verker for Rosa-fetisjisten, Carl Barks temabøker for han som har alt Barks har skrive frå før, men er så ivrig samlar at han berre MÅ kjøpe alle bøker som er merka "Carl Barks", og den bleike særingen som absolutt insisterer på at Disney er så mykje meir enn Barks og Rosa. (og det er forresten vi bleike særingar som får "spenninga" i denne serien, men vi får faktisk bøkene i tillegg.)

Jeg insisterer på å være bleik :-)

MikroMidas
45 år, Trondheim

09.05.2005, 22:18

MikroMidas skreiv:

Jeg insisterer på å være bleik :)

Ingenting negativt med det, eg hamnar i same gruppe sjølv, eg.

Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø

09.05.2005, 22:43

Hm, så eg er ein bleik særing med ein Don Rosa-fetisj? Jøye meg, eg som har gått rundt å trudd at eg berre likte teikneseriar...

- Illyria

Loke Aesir
23 år, Vik

10.05.2005, 00:04

MikroMidas skreiv:

Sigvald skreiv:

Nå kan donaldister i alle land, f.eks. AC (Danmark) og Olaf (Norge) snakke sammen om denne serien uten fare for å misforstå hverandre.

Så når du snakker med AC om andre Disney-serier enn denne så konverserer Dere på engelsk altså.

Neida, han har vært så mye i Norge og jeg har vært så mye i Danmark at akkurat vi ikke har noen problemer med dette - derimot kan jeg godt tro at enkelte av de yngste her i forumet lever i den tro at våre Donald Pocket heter Anders Pocket i Danmark, mens de i virkeligheten heter Jumbobøger, etc.

LES HER

Sigvald Grøsfjeld jr.

Innlegget blei sist redigert 10.05.2005, 03:45 av Sigvald

Sigvald
41 år, Stavanger

10.05.2005, 03:44

Sigvald skreiv:

- derimot kan jeg godt tro at enkelte av de yngste her i forumet lever i den tro at våre Donald Pocket heter Anders Pocket i Danmark, mens de i virkeligheten heter Jumbobøger, etc.

Men det er sånt som ein heldigvis alltid finner ut når ein får bruk for det.

(digresjon: jumbobøgerne må vel vere det einaste eller eitt av svært få tilfelle der den norske tittelen er **meir** anglifisert enn den danske?

Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø

10.05.2005, 10:09

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2, 3

Andeby Online © Solstrand Tekst og Bobler, Vestregata 77, 9008 TROMSØ. Telefon: 957 08 325.
E-post: post@andebyonline.com. Ansvarleg redaktør: Olaf Moriarty Solstrand.
I redaksjonen: William Fuglset, Tommy Kvarsvik og Kristin Cecilia Saue Romundset.