Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

Lengre liv for 'tidenes kinosuksess'?

Andeby Online > Diskusjonsforum > Lengre liv for 'tidenes kinosuksess'?

Gå tilbake til forumoversikta ...

Fra seneste nyhed på AO:

Filmweb: Partnerne bak animasjonsfilmer som "Monster's Inc" og "Finding Nemo" bør definitivt holde sammen, mener en av sjefene hos filmselskapet Walt Disney.

Det var ellers underligt, hva'? Pixar har jo vist sig at være aldeles kompetente til det, de laver, og det lader til, at alt, der forlader deres "fabrikshaller" for tiden, nærmest ikke kan undgå at blive kæmpesucceser. Hvorimod Disneys egne film vel skrænter mere og mere i popularitet (og dermed omsætning) -- i hvert fald i sammenligning med Pixar-filmene. Selvfølgelig er Disney da interesseret i at fortsætte samarbejdet -- det kan vel ikke komme som nogen overraskelse. Men jeg tror faktisk, det ville være sundest for Pixar, om de kører videre med de nuværende planer og fortsætter på egne hænder. Det har de efter min mening for længst vist sig voksne til.

Noget andet er: Hvad nøjagtig består "samarbejdet" engentlig i fra Disneys side -- ud over at de har kommet med pengene og har sørget for promovering? Mig bekendt er det udelukkende Pixar-folk (eller folk, der af Pixar er taget ind til lejligheden), der har arbejdet direkte på filmene? Eller tager jeg fejl?

Thomas Pryds Lauritsen

Innlegget blei sist redigert 28.09.2005, 19:27 av Olaf Moriarty Solstrand

pryds
28 år, Danmark

29.04.2005, 00:13

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online © Solstrand Tekst og Bobler, Vestregata 77, 9008 TROMSØ. Telefon: 957 08 325.
E-post: post@andebyonline.com. Ansvarleg redaktør: Olaf Moriarty Solstrand.
I redaksjonen: William Fuglset, Tommy Kvarsvik og Kristin Cecilia Saue Romundset.