Andeby Online > Diskusjonsforum > Ønskereprisen!
Gå tilbake til forumoversikta ...
Side 1, 2

Sigvald skreiv:
SMS er sånn nymotens harry-tull. Seriøse folk bruker e-post.
vrøvl.....e-post er noe nymotens sludder fra den tiden da sproget i Donald begynte å bli influert av vulgære a-endinger. Det eneste som duger er fest telegrammer 
Nesten helt B O R T E herfra, Livet er for kort til å fylle det med andre sin syting .........
Hvorfor kan du lese her , eller her. En klassiker til glede for nye lesere.
Slike "eksperter" synes ofte å ha en overdrevet tro på egen smak og egen innsikt ©
MikroMidas
45 år, Trondheim
29.04.2005, 21:51

Sigvald skreiv:
Seriøse folk bruker budbringer. Jeg har selv tenkt å sende bud til Egmont om min stemme på "Solens sønn". Noen som melder seg frivillig til å gå/løpe/krabbe et par tusen kilometer?
"Oooorrrgle! Dooorrrgggle! Dooorrrffen!"
fiskebolla
Harstad
29.04.2005, 22:26

fiskebolla skreiv:
Sigvald skreiv:
Seriøse folk bruker budbringer. Jeg har selv tenkt å sende bud til Egmont om min stemme på "Solens sønn". Noen som melder seg frivillig til å gå/løpe/krabbe et par tusen kilometer?
Du har din mann!
I believe in God like I believe in the sun rise. Not because I can see it, but because I can see all that it touches.
- C.S.Lewis
Det er i utgangspunktet flott med idealisme, men det er også forskjell på å barbere seg og kutte av seg haken.
- Sigvald!
http://wilfu.blogspot.com
Wilfu
20 år, Bamble
01.05.2005, 12:40

Wilfu skreiv:
fiskebolla skreiv:
Du har din mann!
Run, Wilfu! Run like the wind!
Anyway. Jeg synes Egmont burde påkostet seg et par Barks-, van Horn-, Scarpa- og/eller Rota-historier så valget hadde blitt //litt// mer spennende (selv om Don Rosa sikkert hadde vunnet likevel).
"Oooorrrgle! Dooorrrgggle! Dooorrrffen!"
Innlegget blei sist redigert 02.05.2005, 01:05 av fiskebolla
fiskebolla
Harstad
02.05.2005, 00:41

Jeg blir i alle fall ikke overrasket om en av sommerlesings-historiene er en lengre Fallberg/Murry-historie. Etter at de nye redaktørene tok over har vi fått servert en hel del slike historier.
www.kelpie.no/tommy - Bloggen min!
Tommy
24 år, Odda
02.05.2005, 00:50

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...
Side 1, 2

Andeby Online © Solstrand Tekst og Bobler, Vestregata 77, 9008 TROMSØ. Telefon: 957 08 325.
E-post: post@andebyonline.com. Ansvarleg redaktør: Olaf Moriarty Solstrand.
I redaksjonen: William Fuglset, Tommy Kvarsvik og Kristin Cecilia Saue Romundset.